آیا اختلالات جنسی در مردان و زنان را می شناسید ؟

 

اختلالات جنسی در مردان و زنان به طور کلی ناکارایی های جنسی چگونه درمان می شوند ؟ شناخت اختلالات جنسی چقدر در ازدواج و مشاوره بین فردی می تواند موثر باشد ؟ توجه داشته باشید قبل از آن که وارد یک رابطه ی عاطفی و صمیمی شوید اگر آگاهی خود را نسبت به هر آنچه که نیاز است در پروسه ی مشاوره بین فردی بدانید بیشتر کنید

مقالات آموزنده و کاربردی مشابه  در زمینه مشکلات جنسی را مطالعه بفرمایید:

 

مشکلات جنسی زنان را چگونه درمان کنیم ؟

مشاوره جنسی چه کمکی به مشکلات زناشویی میکند

چرا روابط جنسی سرد را تجربه می کنیم ؟

بیماری های مقاربتی و خطرهای رابطه جنسی

 

 

مشاوره قبل از ازدواج را جدی بگیرید

 

احتمال آنکه در رابطه ی خود زودتر نشانه ها را دریافت کنید و از یک متخصص کمک بگیرید بیشتر است . خوشبختانه امروزه در مشاوره قبل از ازدواج پکیج های آموزشی و تحلیلی زیادی وجود دارد که به جوانان کمک می کند که در این زمینه هم آگاهی بیشتری داشته باشند و هم نسبت به اختلالات جنسی ، اختلالات شخصیت و مشکلات بین فردی آگاه تر باشند .

در این مقاله به اختلالات جنسی می پردازیم . اولین اختلال : اختلالات پارافیلیایی است :

 

اختلالات جنسی در مردان
مشاوره جنسی و سکستراپی اختلالات جنسی در مردان در خانه مهر به شما کمک میکند بهترین تصمیم رو بگیرید

 

 

اختلالات پارافیلیایی چیست ؟

 

اگر شما هم مثل مردم عادی علاقه ی جنسیتان در سن پخته و بالغ یا جوان به این شکل باشد که آزادانه پیشنهاد بدهید یا پیشنهادی را رد کنید می تواند در سطح نرمال باشد اما اگر از لحاظ جنسی جذب چیزی یا شخصی به جزء یک بزرگسال بالغ بشوید مثل مجذوب حیواناتی مثل :اسب ها یا سگ ها یا جارو برقی آن وقت چه اتفاقی می افتد ؟

 

اگر تنها راه شما برای ارضای جنسی یک قتل وحشیانه باشد چطور ؟

 

این مسائل واقعیت دارد بسیاری از آدم ها با همین الگوهای برانگیختگی جنسی رنج وصف ناپذیری را برای اطرافیانشان ایجاد می کنند . حال در تعریف اختلالات پارافیلیایی لازم است بگوییم که اگر این اختلالات برانگیختگی جنسی باعث ناراحتی خودش یا اخلال در زندگی او و آسیب رساندن به دیگران بشود

اختلال پارافیلیایی محسوب می شود . طبق پژوهش های انجام شده در مراکز مشاوره جنسی خیلی وقت ها افرادی که دچار اختلالات پارافیلیایی یا اختلالات جنسی هستند همزمان اختلالات خلقی ، اضطرابی و سومصرف مواد هم دارند . اختلالاتی مثل مبدل پوشی یعنی پوشیدن لباس جنس مخالف تقریبا نسبت به بقیه اختلالات پارافیلیایی شایع تر است .

 

اختلال یادگار پرستی چیست ؟

 

در اختلال یادگار پرستی فرد از لحاظ جنسی جذب اشیای غیر زنده می شود تقریبا به تعداد اشیاء یادگاری وجود دارد البته لباس زیر زنانه و کفش های زنانه از معروف ترین یادگارها هستند . برانگیختگی یادگار پرستانه با دو گروه از اشیاء یا فعالیت ها نمایان می شوند:

1- با یک شی بی جان

2- با یک منبع تحریک لامسه ای مثل کش ، لباس کشی ، پلاستیک بیشتر تخیلات ، میل و تمایلات جنسی افرادی که دچار اختلال یادگار پرستی هستند روی همین شی ها متمرکز است و سومین منبع کشش که گاهی اوقات به آن عضوگرایی هم گفته می شود ، یک عضوی از بدن مثل پا ، باسن و مو است .

 

اختلالات جنسی در مردان
مشاوره سکستراپی و جنسی چگونه می تواند به شما کمک کند؟

 

 

آیا اختلال مالش را می شناسید ؟

 

چند ویژگی که افرادی که این اختلال را دارند انجام می دهند را عنوان می کنیم : برانگیختگی تکرار شونده و شدید جنسی است که بر اثر تماس بدنی با یک فردی که بی خبر است و از این ماجرا ناراضی است یا مالیدن خود به یک شخص بی خبر و ناراضی در یک دوره ی 6 ماهه که هم با تخیلات ، امیال و رفتار خودش را نشان می دهد

شخص این امیال جنسی را روی یک فرد بی خبر و ناراضی انجام داده است یا امیال و تخیلات جنسی ، ناراحتی یا اخلال بالینی معناداری در عملکرد اجتماعی ، شغلی و بقیه کارکردهای او ایجاد شده است .

قطعا چنین فردی نمی تواند روابط جنسی سالمی را داشته باشد شاید برای شما عجیب باشد که اختلال مالش چطور اتفاق می افتد اما همانطور که می دانید قربانیان این اختلال در شهرهای بزرگ و معولا در مترو ، اتوبوس های شلوغ اتفاق می افتد زمانی که تایم شلوغی و افراد مجبور هستند که فاصله ی کمی در کنار یکدیگر قرار بگیرند بیشتر این قربانیان زن هایی هستند که در کمال تعجب رفتارهای این مردها را دیده اند .

 

در زمینه تشخیص اختلالات جنسی فقط مشاوره جنسی باید تصمیم بگیرد

 

شناخت اختلالات جنسی به شما کمک می کند که هم آگاهی خود را نسبت به علم جامعه و رفتاری آدم ها بیشتر کنید و هم کمک می کند که در روابط بین فردی عاطفی خود بهترین عملکرد را داشته باشید متاسفانه گاهی اختلالاتی مثل سادیسم و مازوخیسم بعد از مدت ها از طرف زن و مرد گزارش می شود که نمی دانستند چطور باید واکنش نشان دهند

زن هایی که رابطه جنسی آسیب زا و خطرناکی را تجربه کرده اند که نمی دانستند این مسئله نرمال نیست به همین منظور ما تاکید می کنیم که یک مشاوره جنسی ، یک سکستراپیست در یک مرکز خوب جنسی می تواند به شما کمک کند که در زمینه ی شناخت و آگاهی چه ناکارایی های جنسی ، چه شناخت اختلالات جنسی پیش قدم شوید.

 

اختلالات جنسی در مردان
مشاوره جنسی و مشکلات زناشویی چگونه می تواند به شما کمک کند؟

 

 

مشاوره جنسی آنلاین و حضوری در خانه مهر

 

پس به همین منظور ما در مقالات مشاوره جنسی خود سعی کرده ایم که تمام اختلالات جنسی ، ناکارایی های جنسی را برای شما عنوان کنیم تا نشانه هایی از آن را درک کنید شما عزیزان می توانید از طریق مشاوره تلفنی و آنلاین هم با مشاورین متخصص ما در ارتباط باشید

کافیست با اپراتور و پذیرش خانه ی مهر تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در زمینه ی مشاوره ی جنسی سکس تراپی ، مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده و زوج درمانی کسب کنید

خوشبختانه توانسته ایم برای آگاه سازی مشکلات جنسی زوجین هم کارگاه های آموزشی خوبی را برگزار کنیم پس کارگاه ، همایش ، مشاوره ی حضوری ، مشاوره تلفنی و کارگاه های آنلاین به شما کمک می کند که در راستای یک رابطه ی سالم قدم های محکمی بردارید .

 

اختلالات جنسی در مردان
مشاوره تلفنی و روانشناسی اختلالات جنسی در مردان و زنان خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *