ارزان ترین مشاوره تلفنی با مشاورین مجرب

 

ارزان ترین مشاوره تلفنی با مشاورین مجرب را از مشاوره تلفنی فوری خانه مهر بخواهید

  مشاوره تلفنی خانه مهر یکی از مقرون به صرفه ترین مشاوره های تلفنی است زیرا تعرفه تعیین شده در مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر حتی از بهزیستی نیز پایین تر است و متخصصین ما در زمینه فعالیت خود دوره دیده و به شکل تخصصی  و حضوری نیز فعالیت می کنند.

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر
مشاوره تلفنی کودک و نوجوان با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر
   

طرح مشاوره تلفنی در خانه مهر

  در پی صلاح دید مدیریت مرکز مشاوره خانه مهر با توجه به مشکلات بین فردی و آسیبهای اجتماعی و عاطفی نیاز به مشاوره و آگاه سازی بیشتر از قبل شده است به همین منظور با حداقل هزینه مشاوره تلفنی سعی کرده ایم بستری را برای حل و درمان مشکلات در زمینه های مختلف را ایجاد کرده ایم. این روزها با توجه به مشکلات اقتصادی از طریق مشاوره تلفنی همراه شما عزیزان هستیم. اما حوزه های فعالیت مشاوره تلفنی مرکز مشاوره خانه مهر: مشاوره تلفنی خانواده ( مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره زناشویی سکستراپی) مشاوره تلفنی ازدواج و زوج درمانی مشاوره تلفنی کودک و نوجوان مشاوره تلفنی بالینی و روانپزشکی مشاوره تلفنی اعتیاد و ترک مواد مخدر مشاوره تلفنی سالمندان  
مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص
مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص
 

مشاوره تلفنی و فوری در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

  و در ادامه سایر حوزه های فعالیت مشاوره تلفنی خانه مهر را بشناسید:

در زمینه مشاوره تلفنی شغلی ، مشاوره تلفنی تحصیلی ، مشاوره بیماری های خاص مثل ام اس ، سرطان ، دیابت  از موارد دیگری است که خانه مهر فعالیت می کند.

و در زمینه بیماری های خاص مشاوره به خانواده هایی که یکی از اعضاء خانواده درگیر بیماری هستند که باعث شده شما از لحاظ عاطفی ، شغلی و اجتماعی دچار تنش هایی شوید نیاز است در کنار کادر پزشکی مشاوره و روانشناسی هم انجام شود. مشاوره تلفنی اعتیاد از سایر مواردی است که در کنار دپارتمان های اصلی مشاوره تلفنی در خانه مهر قرار می گیرند.  

لزوم مشاوره اعتیاد چیست؟

  این روزها ما با والدین آگاه تری در ارتباط هستیم ما مشغله زیاد و سرکار رفتن به مدت طولانی و ارضاء نشدن نیازهای عاطفی بین والدین با نوجوانان و جوانان از معضلات قابل تامل در جامعه امروز ما به حساب می آید قطعا در زمینه چگونگی برخورد با نوجوانان و شناخت خود والدین در زمینه مواد مخدر می تواند در زمینه پیشگیری کمک کننده باشد. مشاوره تلفنی اعتیاد در خانه مهر این زیرساخت را فراهم کرده است که شما هر زمان احساس نیاز کردید از هرجای ایران بتوانید با حداقل هزینه با متخصصین در ارتباط باشید.  

روانپزشک تلفنی و آنلاین در خانه مهر

  ما در زمینه روانپزشکی هم به شکل مشاوره تلفنی و آنلاین در خدمت شما عزیزان می باشیم زیرا روانپزشک مستقر خانه مهر با تمام دپارتمان های تخصصی خانه مهر در ارتباط است و در صورت نیاز به دسترسی به روانپزشک از طریق تلفن یا واتساپ ، اسکایپ می توانید به شکل تصویری در ارتباط باشید. از سایر موضوعاتی که برای مشاوره تلفنی در نظر گرفته ایم می توانید برای کارگاه ها و همایش ها نیز به شکل آنلاین با مرکز مشاوره خانه مهر در ارتباط باشید این روزها به دلیل رفت و آمدهایی که کمی سخت تر از گذشته شده است توانسته ایم کارگاه های آموزشی که در زمینه کودک و نوجوان و خانواده برگزار می شود را به شکل آنلاین برگزار کنیم .  
مشاوره تلفنی و فوری در خانه مهر با تیمی متخصص و مجرب
مشاوره تلفنی و فوری در خانه مهر با تیمی متخصص و مجرب
   

پکیج های آموزشی مرکز مشاوره خانه مهر را میشناسید؟

  و اما پکیج های آموزشی تیم مشاورین خانه مهر که با حداقل قیمت و با کیفیت بالا به شما عزیزان در زمینه های مختلف آماده ارائه خدمات غیر حضوری می باشد. به طور مثال در زمینه مهارتهای فرزند پروری ، خودشناسی، طرحواره درمانی پادکست های صوتی به همراه تست  را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی دسترسی شما عزیزان در زمینه مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری با بخش پذیرش مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید.

همراه و هم گام همیشگی شما عزیزان مرکز مشاوره تخصصی خانه مهر

   

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *