بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران و آموزش زوجین

بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران در زمینه مشاوره قبل از ازدواج و حل اختلافات زناشویی توانسته اند به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت کنند . خوشبختانه خانه ی مهر هم یکی از مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران محسوب می شود.

زیرا اصول اصلی یک مرکز مشاوره تلفنی خوب را رعایت کرده است شما عزیزان در تمام زمینه های روانشناختی می توانید به صورت تخصصی و تفکیک شده از مشاورین ما کمک بخواهید

 

بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران

 

زمینه های تخصص در خانه مهر گسترده است سعی کرده ایم تمام ابعاد مهم و اساسی روانشناسی را پوشش دهیم به طور مثال در زمینه ی مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره خیانت ، مشاوره طلاق ، مشاوره ازدواج تلفنی ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره بیماری خاص ، مشاوره اختلالات شخصیت و بالینی هر کدام به صورت جداگانه توسط بهترین متخصصین آماده ارائه خدمات می باشیم .

به گفته ی بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران یکی از مهم ترین و اساسی ترین عواملی که زوجین با آن درگیر هستند مشکلات عدم آگاهی در زمینه ی خودشناسی و روابط بین فردی است .

 

خودشناسی از نگاه بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران

 

 

خودشناسی یعنی شما نقاط ضعف و قدرت و ویژگی های شخصیتی خود را تحلیل کرده و می شناسید و گره ها و تله های گذشته ی زندگی را با یک متخصص بررسی و حل کرده اید . مشکلات بین فردی نیز نیازمند آگاهی در زمینه ی گفتگوی موثر ، شنونده ی موثر ، انواع نوازش ها ، شناخت نیازهای جنسی .

هر کدام به نوبه ی خود نیازمند آموزش است پس ما در بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران سعی کرده ایم که از طریق تست و مصاحبه ی بالینی با زوجین در ارتباط باشیم تا بتوانیم در سطح گسترده ای مشکلات آن را حل کنیم و از طلاق و خیانت جلوگیری کنیم.

 

مقالات زیر به شما کمک می کند در زمینه ی خدمات اصلی خانه مهر اطلاعات بیشتری به دست آورید:

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره طلاق تلفنی ۲۴ ساعته در تهران و شهرستانها

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

 

 

مولدهای تعارضات بین فردی زوجین را می شناسید ؟

 

 

یکی از مهم ترین مولدهای تعارض فقدان گفتگو است . در یک رابطه ی صمیمی عدم تبادل عقاید و احساسات موقعیتی ویژه برای زوجین ایجاد می کند که آن ها مجبور می شوند این خلاء های ارتباطی را پر کنند

زمانی که شما در مورد مشکلات در خودرفتگی و غمگین بودن خود صحبت نمی کنید ممکن است فرد مقابل دچار اضطراب شود که آیا دلیل ناراحتی شما شخصی است یا به او مربوط می شود ؟

جدا از آن فقدان گفتگوی زوجین آن ها را به سمت ذهن خوانی می کشاند . ذهن خوانی یکی از تحریفات شناختی است که باعث می شود شما بدون آن که مشکل همسر خود را ارزیابی کنید او را قضاوت کنید .

در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر مقالات مشابه در زمینه ی مشاوره فردی و طرحواره درمانی را مطالعه بفرمایید:

 

بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی در تهران

 

آیا طرحواره درمانی برصمیمیت روابط زناشویی اثر می گذارد ؟

 

با طرح واره درمانی از روابط مخرب تکراری نجات پیدا کنید

 

 

 

تعارض های ارزشی به چه معناست؟

 

 

یکی دیگر از مهم ترین موارد تعارضات و چالش ها بین زوجین به گفته ی بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران تعارض های ارزشی است اگر دو طرف نسبت به نظام ارزشی شان خشک و متعصب باشند این تفاوت نگرش و اعتقادی که بین زوجین ایجاد می شود باعث تداخل در تصمیم گیری شان می شود .

ارزش ها و اعتقادات متفاوت فرد را مستعد انتخاب اهداف و یا روش های متفاوت برای رسیدن به آن هدف می کند . پس زمانی که اهداف مشترک باورهای دو طرف با هم متفاوت است به مرور زمان بین زوجین فاصله می افتد

مگر آن ها تعارضات ارزشی به هم نزدیک کرده و یا همدیگر را درک کنند زمانی که یک نفر دوست دارد تمام پول هایش را در یک تعطیلات گران قیمت خرج کند و همسرش متقابلا دوست دارد که پولش را برای داشتن یک آپارتمان بهتر پس انداز کند این اختلاف نظرها می تواند تعارضات جدی در زندگی ایجاد کند.

 

بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران
بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران و حل مشکلات زناشویی

 

مشاوره فردی در بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران

 

 

همین تعارضات ارزشی به برچسب زنی ختم می شود و یا در بعد عمیق تر به طلاق عاطفی ختم می شود . 2 مورد گفته شده در زمینه ی مشاوره فردی مورد بررسی قرار می گیرد .

همان طور که می بینید شناخت زوجین از یکدیگر و حل این تعارضات باعث می شود که زندگی سالم تر و شادتری را تجربه کنید . یکی از مسائل مهم در زمینه ی حل تعارضات به گذشته ی افراد بر می گردد تا زمانی که مسائل حل نشده همسرتان مورد بحث و گفتگو قرار نگیرد تاثیرات منفی را در رابطه خواهد گذاشت .

 

 

گاهی خاطرات رنج آور تعارضات گذشته هنوز در زندگی افراد دیده می شود

 

 

آن هم به دلیل آن که در گذشته سخت کوش بوده اند و همیشه بابت تفریحات خود پاسخ گو بوده اند به مرور زمان در زندگی زناشویی هم احساس گناه می کنند و زمانی که وقتی را با همسر خود می خواهند بگذرانند احساس بدی را تجربه می کنند اما نمی دانند چرا فکر می کنند که این یک باور منطقی و درست است

اما این از جایی نشئت می گیرد و از زمانی می آید که شما کودک بوده اید و بعد از انجام تکالیف زمانی که به تفریح و بازی می گذراندید جملاتی مثل این که :

تو هیچ وقت به کارهایت نمی رسی

تو هیچ وقت به هیچ جا نمی رسی

تو سر به هوا هستی

باید سخت تلاش کنی

به مرور زمان به شما این احساس گناه را می دهد که اگر به نیازهای تفریح خود توجه کنید آدم گناه کاری هستید….

 

الگوهای رفتاری تغییر می کنند؟

 

اما این موارد ناخوداگاه است شما به این راحتی نمی توانید تمام الگوهای رفتاری را بررسی کنید قطعا نیاز است شما از طریق متخصصین و مشاورین در بعد فردی خود به حل تعارضات خود بپردازید .

بهترین مراکز مشاوره تلفنی ازدواج در تهران دقیقا بر روی همین زمینه فعالیت می کند پس در راستای حل اختلافات ، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره خانواده می توانید به متخصصین مرکز مشاوره خانه مهر اعتماد کنید.

 

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *