بهترین مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج خانه مهر

بهترین مشاوره تلفنی خانواده به صورت تخصصی است یعنی در مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر مشاوره خانواده به چند تیم تقسیم می شود و در هر تیم هم مشاورین به صورت تخصصی دوره گذرانده اند:

زمینه های تخصص در خانه ی مهر گسترده است سعی کرده ایم تمام ابعاد مهم و اساسی روانشناسی را پوشش دهیم به طور مثال در زمینه ی مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره خیانت ، مشاوره طلاق ، مشاوره ازدواج تلفنی ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره بیماری خاص ، مشاوره اختلالات شخصیت و بالینی هر کدام به صورت جداگانه توسط بهترین متخصصین آماده ارائه خدمات می باشیم .

 

بهترین مشاوره تلفنی خانواده به صورت تخصصی است

 

 

جامعه ی موفق و سالم از خانواده ای سالم شکل می گیرد. و هرچقدر تربیت فرزندان اصولی تر باشد می توان شاهد خانواده ای سالم بود. در زمینه ی مشاوره خانواده تلفنی در هر حیطه ای مثل اختلافات زناشویی ، طلاق عاطفی ، کشمکش های زوجین با نوجوانشان می توانید مشاوره بگیرید. در زمینه اختلافات زوجین در صورت تمایل مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

 

مشاوره خیانت تلفنی توسط بهترین مشاوران خانواده

 

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

 

بهترین مشاوره تلفنی خانواده از مسمومیت نسل ها می گوید

 

 

اختلافات تربیتی فرزندان ، طلاق عاطفی زوجین ، خیانت و مشاجره های پی در پی به معنای بستری برای نسل مسموم آینده است.
کودکان در آینده از الگوهای رفتاری و تربیتی حال در حل مشکلاتشتن استفاده می کنند. آیا شما الگوی مناسبی برای فرزند خود هستید ؟

 

 

بهترین مشاوره تلفنی خانواده به صورت تخصصی است
بهترین مشاوره تلفنی خانواده در تهران را از متخصصین خانه مهر بخواهید

 

طلاق و خشونت در خانواده

 

 

خشونت یکی از مسائلی است که باعث می شود صمیمیت و اعتماد اعضای خانواده ازبین برود و زوجین دچار بدگویی نسبت به یکدیگر شوند این پدیده در خانواده های طلاق هم دیده می شود زوجین بعد از جدایی فرزندشان را سنگ صبور خود می کنند و از طرف مقابلشان برای کودک شروع به بدگویی می کنند.
پدر و مادر الگو و امنیت عاطفی و احساسی کودک محسوب می شوند وقتی برای کودک شروع به بدگویی می کنید مثل ( مردها همشون بی احساس هستن، پدرت خیلی بدی کرد آدم بدی ، مادرت بی احساس، مادرت من و تو رو دوست نداشت و ما رو رها کرد)

این جملات چه بلایی سر فرزند شما می آورد ؟

آیا فرزند شما می تواند بپذیرد کسی که روزی دوستش داشته است پدر او بوده است حال تبدیل به یک فرد منفی شده است ؟ در این مواقع فرزند شما دچار سردرگمی می شود و میان عشق و نفرت گیر می کند.
نمی داند از این به بعد احساساتش را به کودک نشان دهد یا احساساتش را پنهان کند؟ به صورت ناخود آگاه نسبت به غیر همجنس خود و یا همجنس خود دچار خشم می شود.

 

 

ازدواج برای فرار از مشکلات خانوادگی

گاهی محیط خانواده آنقدر پرتنش می شود که دختران و پسران تصمیم به ازدواج می گیرند. ازدواجی که علاوه بر آنکه منطقی نیست از نظر احساسی هم یک تصمیم هیجانی محسوب می شود.
این ازدواج ها به جدایی و خیانت ختم می شود چون فردی که این روابط را انتخاب می کند علاوه بر آنکه نیازهای خودش و همسرش را نمی شناسد با زخم هایی از خانواده وارد رابطه ی زناشویی می شود. زمانی که ما با آسیب های گذشته وارد یک ارتباط زناشویی می شویم به مرور زمان الگوها و تله های زندگی باعث جدال و جدایی عاطفی می شود.

 

بهترین مشاوره تلفنی خانواده از ازدواج با اختلالات می گوید

 

 

بعضی از خانواده ها و زوجین فکر می کنند که اگر دچار مشکلاتی مثل افسردگی ، وسواس، ترس هستند می توانند از طریق ازدواج آن را حل کنند.
این یک فکر کاملا اشتباه است زیرا ریشه ی مشکلات روحی و روانی باید از طریق یک متخصص حل شود. زمانی که فردی دچار افسردگی است و از پس مشکلات و روابط بین فردیش بر نمی آید چطور می تواند در زندگی زناشویی با مشکلات مقابله کند و آن ها را حل کند ؟

یا اختلالات شخصیت در ازدواج بسیار خطرناک است و نمی توان انتظار داشت زندگی مشترک خوبی را تجربه کنید.

در این زمینه می توانید مقالات تخصصی در زمینه ی اختلالات شخصیت را بخوانید تا بیشتر با آن آشنا شوید:

 

اختلال شخصیت خودشیفته و تشخیص و درمان افراد خودشیفته

 

اختلال شخصیت وابسته و راه حل های درمان شخصیت وابسته

 

اختلال شخصیت نمایشی و راه های درمان هیستریونیک.

 

اختلال شخصیت اجتنابی و تشخیص و درمان افراد اجتنابی

 

اختلال شخصیت اسکیزویید و درمان افراد منزوی و گوشه گیر

 

 

انتخاب همسر بر اساس نداشته هایم

 

 

به گفته ی بهترین مشاوره تلفنی خانواده یکی از مسائلی که باعث طلاق در زوجین می شود انتخاب همسر بر اساس یک سری ویژگی های خاص است.
گاهی ممکن است نسبت به ویژگی هایی که خودمان نداریم ولی آن ویژگی ها را مطلوب می دانیم به فردی جذب شویم مثل ذوق شاعری، هوش بالا ، شوخ طبعی … و بسیاری موارد دیگر
اما این ویژگی ها هیچ ارتباطی با سلامت روان و خلق و خوی فرد نیست. چند ویژگی خاص نمی تواند سلامت و رضایت زندگی زناشویی را تضمین کند.

 

 

مشاوره ازدواج را قبل از طلاق و جدایی انتخاب کنید

مشاوره ازدواج در مرکز مشاوره خانه مهر توسط تیمی از متخصصین تشکیل شده است که در چند جلسه ی مشاوره زوجین را به شناخت فردی ، بین فردی می رساند و زوجین را با اختلالات شخصیت آشنا می کند. و از طریق تست های ازدواج به آنالیزی دقیق می رسید و در صورت لزوم می توانید در کارگاه های آموزشی زوجین هم شرکت کنید.

 

 

ازدواج برای جبران شکست عاطفی ممنوع است

 

 

گاهی به دلیل فرار از رابطه ی قبلی به سرعت وارد رابطه ای جدید می شوید.
زمانی که در رابطه ی قبلی از نظر ذهنی هنوز ماندگار هستید نمی توانید رابطه ای سالم را تجربه کنید چه احساساتتان نسبت به رابطه قبلی مثبت باشد و چه منفی نیاز است نقاط ضعف و خشم خود را شناسایی کنید و اشتباهات خود را واقع بینانه بررسی کنید.
اگر با همان احساسات حل نده وارد رابطه ای جدید شوید احتمال شکست زیاد است و این امر باعث می شود عزت نفس و اعتماد به نفس شما آسیب ببیند.

جهت اطلاع از خدمات تخصصی خانه مهر چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی به صفحه ی اصلی مرکز مشاوره خانه مهر مراجعه کنید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *