تربیت جنسی کودکان با بهترین مشاوره کودک

قصد داریم در مقاله تربیت جنسی کودکان با بهترین مشاوره تلفنی کودک و نوجوان در زمینه ی تربیت جنسی چند نکته ی مهم را به شما عزیزان بازگو کنیم . قبل از آنکه به تربیت جنسی کودکان بپردازیم نیاز است شما با مرکز مشاوره کودک خانه ی مهر آشنا شوید .

مرکز مشاوره کودک خانه ی مهر توسط تیمی متخصص و مجرب در زمینه ی کودک در ابعاد مختلف تربیتی ، آموزشی ، پیشگیری ،کارگاه ها ، مشاوره فردی ، بیش فعالی ، اختلالات شخصیت و رفتاری ، اختلالات یادگیری به صورت تفکیک شده به ارائه خدمات می پردازد .

انتظار شما از یک مشاوره کودک چیست؟ 

برای چه مسائلی می توان  از مشاوره کودک کمک گرفت؟

 

در این زمینه  روانشناس و مشاوره کودک خانم رعنا قاسمی در زمینه انتظارات و توقعات والدین از مشاوره کودک به سوالات زیر پاسخ میدهد:

روانشناس کودک چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

روانشناس کودک چه کارهایی نمی تواند انجام دهد؟

با اتاق درمان مشاوره کودک و پروسه درمانی مشکلات کودک آشنا شوید

پادکست زیر را گوش دهید

 

 

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

 

در این زمینه هم جهت اطلاع از سایر مقالات در زمینه ی تربیت کودک و یا خدمات دیگر مشاوره کودک خانه ی مهر می توانید مقالات زیر را مطالعه بفرمایید .

مشاوره کودک آنلاین و افزایش خلاقیت در کودکان

 

روانشناس تلفنی کودک خوب در تهران و درمان چاقی کودکان

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۵ ساله توسط روانشناس کودک

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۷ ساله با مشاوره کودک

 

تربیت جنسی کودکان با بهترین مشاوره کودک :

آیا رفتارهای غیر طبیعی جنسی کودکان را می شناسید ؟ گفته شده که کودکان در سن 3 تا 6 سالگی از روی کنجکاوی با کودکان همسن و سال خود گاهی بازی های جنسی انجام می دهند

که با دخالت ، نظارت و اصول درست والدین این بازی ها محدود و کاهش می یابد و هیچ خطری برای کودک ندارد اما اگر رفتارهای نابهنجار جنسی کودکان با بچه های کوچکتر یا بزرگتر از سن خود به وجود آید حتما باید از طریق یک مشاوره کودک و یا یک روانپزشک کودک خوب در ارتباط باشید .

 

رفتارهای غیر طبیعی در کودکان

 

و اما این رفتارها معمولا با اعمال زور و فشار همراه است این کودکان با پرخاشگری و حتی گول زدن و فریب دادن بچه های دیگر آن ها را مجبور به فعالیت های جنسی با خود می کنند که ممکن است در این حین به آن ها آزار و آسیب هم برسانند و یا آن ها را مجبور به روابط جنسی مقعدی کنند.

توجه داشته باشید ما در مقالات قبلی رفتارهای نرمال جنسی کودکان ، شما را آگاه کرده ایم که چطور می توانید با کودک خود برخورد کنید که در آینده دچار مشکل نشود و چه رفتارهایی مختص سن کودک است .

اما این موارد یعنی اجبار در رابطه ی جنسی و آسیب رساندن از رفتارهای نابهنجار کودکان است حتی ممکن است با حیوانات رابطه ی جنسی برقرار کنند .

 

تربیت جنسی کودکان با بهترین مشاوره کودک مهم است زیرا….

 

فعالیت و رفتار جنسی این کودکان کاملا نابهنجار است و حالت تکراری دارد که کودک نسبت به این عمل اشتغال ذهنی پیدا می کند و روند عادی زندگی او مثل انجام دادن بازی ، ورزش ، درس خواندن و روابط اجتماعی او نیز دچار مشکل می شود

و اما نکته ی مهم با توجه به گفته ی بهترین مشاوره کودک اگر این فعالیت ها طولانی مدت انجام بشوند ه تنها با دخالت و تذکر و حتی برخوردهای شدید شما کاهش پیدا نمی کند

بلکه ممکن است به صورت مخفیانه و حتی بی پروا این فعالیت را انجام دهند به گفته ی بهترین مشاوره کودک و بهترین مراکز مشاوره کودک در زمینه ی تربیت جنسی کودکان نکته ی بسیار مهم این است که شما در این مواقع حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید.

 

و اما رفتارهای غیر طبیعی جنسی کودکان چه علت هایی می تواند داشته باشد ؟

کودکانی که مورد سوءاستفاده جنسی بزرگسالان و کودکان دیگر قرار بگیرند

کودکی که شاهد روابط جنسی والدین خود بوده است

کودکی که روابط جنسی دیگر کودکان و نوجوانان را مشاهده کرده باشد

کودکی که فیلم های نامتعارف جنسی اینترنتی یا ماهواره ای را در سن نا مناسب دیده باشد

کودکانی که اطلاعات جنسی بیش از اندازه سن خود را از طریق اینترنت و یا گوشی و تبلت به دست آورده باشد

و یا بعد اختلال های شخصیتی که مربوط به بعد روانپزشکی می شود .

 

تربیت جنسی کودکان یعنی آگاهی شما عزیزان

اما تربیت جنسی کودکان نیازمند آگاهی شما والدین عزیز است شما باید بدانید در این مواقع چه واکنشی را به کودک خود نشان دهید .
پیشنهاد ما این است که حتما در همان لحظه از یک متخصص کمک بگیرید که متناسب با سن و عمل کودک به شما راه حل مناسب را ارائه کنند و بعد از آن اگر برایتان مقدور است یا از طریق مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری حتما اقدام کنید.

 

 

تربیت جنسی کودکان با بهترین مشاوره کودک
تربیت جنسی کودکان با بهترین مشاوره کودک خانه مهر

 

اختلال هویت جنسی در کودکان به چه معناست؟

 

 

اما نکته ی دیگری در زمینه ی تربیت جنسی کودکان و شناخت دنیای جنسی کودکان : اختلال هویت جنسی در کودکان را می شناسید ؟ قبلا به شما توضیح داده ایم که منظور از هویت جنسی چیست

منظور از هویت جنسی احساس مرد بودن یا زن بودن است یعنی پسری که هویت مردانه دارد از پوشیدن لباس های پسرانه ، رفتارهای پسرانه و مردانه خوشحال می شود و برای او خوشایند است ، دوست دارد با پسرها معاشرت و بازی کند و اگر او را به اسم دختر صدا کنید ناراحت می شود و به او برمی خورد و ممکن است با عصبانیت به شما بگوید که من پسر هستم نه دختر

و اما دختری که هویت زنانه را پذیرفته است نیز لباس و ظاهر دخترانه دارد با دخترها معاشرت می کند و بازی های دخترانه را انتخاب می کند

 

اما در اختلال هویت جنسی چه اتفاقی می افتد ؟

 

 

احساس مردانگی در پسران و احساس زنانگی در دختران شکل نمی گیرد و کودکان به صورت مداوم و شدید تمایل به اتخاذ وضعیت و نقش جنس مخالف دارند.

این کودکان از جنس خود ناراضی اند و هم به صورت گفتاری و کلامی و هم به صورت رفتاری نشان می دهند که به جنس مخالف تعلق دارند ، رفتارهای جنس مخالف را از خودشان نشان می دهند .

این اختلال در پسران بیشتر گزارش شده است نسبت ابتلا پسران به دختران از 6 به 1 تا 30 به 1 طی پژوهش های بهترین مشاوره کودک و مراکز مشاوره کودک گزارش شده است.

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

بهترین مشاوره کودک از صمیمیت می گوید…

 

 

و اما جدا از مسائل هورمونی و فیزیولوژی کودکان ، عدم حضور فیزیکی و کمرنگ بودن روابط عاطفی والدین با کودکان یعنی با والد هم جنس یکی از عوامل مهم اختلال هویت محسوب می شود

به همین دلیل است که در زمینه ی تربیت جنسی کودکان و یا به صورت کلی مشاوره کودک به این مبحث تاکید می کند که صمیمیت و دانستن نکات مهم تربیتی در هر زمینه ای می تواند به شما کمک کند تا کودک بهتری داشته باشد

گاهی بعضی از سهل انگاری ها و ناآگاهی ها باعث می شود که کودک شما به سمت و سویی می رود که درمان آن سخت باشد.

 

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *