روانشناس ازدواج و همسان گزینی

 

روانشناس ازدواج و همسان گزینی یکی از مواردی است که در مرکز مشاوره قبل از ازدواج خانه مهر به شکل تخصصی و تفکیک شده آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد

 

ما در مرکز مشاوره خانه  مهر توانسته ایم از طریق مشاوره قبل از ازدواج تلفنی و حضوری از طریق روانشناس و متخصصین مجرب و دوره دیده در این زمینه خدماتمان را به شما عزیزان ارائه کنیم

به همین منظور شما برای آن که بتوانید از شهرهای دیگر با ما در ارتباط باشید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا با مشاوره تلفنی خدماتمان را دریافت کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حضوری با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید .

 

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر
مشاوره ازدواج تلفنی با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر

 

 

چرا روانشناس ازدواج خانه مهر را انتخاب کنیم؟

 

یکی از نکات بسیار مهم در زمینه انتخاب مرکز مشاوره ازدواج و طلاق خانه مهر این است که در زمینه ازدواج و زوج درمانی توانسته ایم با کمترین تعرفه برای شما عزیزان بهترین متخصصین را در نظر بگیریم اما روانشناس ازدواج چه کمکی می تواند به شما بکند ؟

روانشناس ازدواج از طریق مصاحبه بالینی ، از طریق همسان گزینی ، تست های ارزیابی شخصیت در زمینه اختلالات شخصیت و ارزیابی دقیق مشکلات بین فردی می توانند به شما عزیزان کمک کند.

یکی از مسائل بسیار مهم که در مرکز مشاوره ازدواج خانه مهر توسط متخصصین بررسی می شود طرحواره درمانی و خودشناسی است یک مثال در زمینه طرحواره درمانی برای شما عزیزان می زنیم تا ببینید که در زمینه مشاوره قبل از ازدواج چگونه می توانید با خودشناسی و درمان گذشته انتخاب بهتری داشته باشید.

 

روانشناس ازدواج و زوج درمانی در خانه مهر همراه و هم قدم شما عزیزان است
روانشناس ازدواج و زوج درمانی در خانه مهر همراه و هم قدم شما عزیزان است

 

 

ازدواج بدون مشاوره ممنوع است

 

آیا تا بحال به کسی برخورد کرده اید که احساس کنید نیازهای عاطفی او را نمی توانید برآورده کنید ؟

آیا احساس می کنید که با هر فردی که وارد رابطه می شوید عشق و احساس دوست داشتن را تجربه نمی کنید ؟

یکی از مسائل بسیار مهم در ابعاد شخصیت محرومیت هیجانی است

 

محرومیت هیجانی از طرحواره ها و تله هایی است که در کودکی شکل می گیرد . رد پای این تله را می توانید در افکار و نوع برخورد والدین با کودکان بیابید .

محرومیت هیجانی این احساس را در شما ایجاد می کند که شما همیشه در دنیا تنها می مانید و کسی نمی تواند نیازهای هیجانی و عاطفی شما را برآورده کند اگر فردی احساس پوچی و احساس تنهایی انقدر به او غلبه کند که باعث شود حتی در روابط عاطفی هم احساس امنیت نداشته باشد

احساس تنهایی یکی از نشانه های محرومیت هیجانی به حساب می آید اما متخصصین و روانشناس ازدواج چگونه می تواند این مسئله را بررسی کند ؟

از طریق تست و مصاحبه بالینی که توسط روانسنج در خانه مهر انجام می شود شما می توانید در زمینه طرحواره درمانی نیز بر روی خودتان و برای شناخت بیشتر همسر خود قدم بردارید .

 

مشاوره ازدواج یعنی شروع رابطه ای عاشقانه و سالم تجربه کرده اید؟
مشاوره ازدواج یعنی شروع رابطه ای عاشقانه و سالم تجربه کرده اید؟

 

 

چرا انتخاب های اشتباه داریم؟

 

اما نکته مهم در زمینه بررسی مشکلات در مشاوره قبل از ازدواج  این است که ریشه شکل گیری طرحواره ها و مشکلات ما در کودکی از کجا نشات می گیرد ؟

به طور مثال در زمینه طرحواره درمانی شما بر مبنای تستی که پاسخ می دهید در هر زمینه ای که طرحواره ای در شما فعال باشد از طریق تست و ارزیابی مشخص می شود

به طور مثال همین محرومیت هیجانی ریشه های تحولی این طرحواره را با هم بررسی می کنیم :

 

مادر نامهربان و سردمهر و اغوش خالی…..

 

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در گذشته مادر نامهربان و سردمهری داشته اید که به اندازه کافی درآغوش کشیده نشده اید و یا احساس طرد شدگی به شما دست داده باشد ممکن است محرومیت هیجانی برای شما شکل بگیرد

اگر کودکی احساس کند که از سوی افراد مهم زندگیش به اندازه کافی ارزشمند نیست و آن ها دوستش ندارند نیز ممکن است همین احساس در او شکل بگیرد اگر مادر شما به اندازه کافی برای شما وقت نمی گذاشته است یا به شما توجه نمی کرده است یعنی از نیازهای اساسی شما قافل شده است

نکته مهم این است که در زمینه دلبستگی و ایجاد طرحواره مادر نقش بسیار پر رنگ تری از پدر دارد

 

نیازهای عاطفی کودکی و انتخاب همسر

 

به همین منظور  برای بررسی دلبستگی و نیازها در کودکی مبنای اصلی را مادر قرار می دهد متاسفانه بعضی از والدین اصلا از نیازهای اصلی کودکان آگاه نیستند

برای مادر همدلی با دنیای کودک سخت است و نمی تواند ارتباط سالمی برقرار کند  در اینجا نیاز است که کلمه ” مادر کافی ” را بکار ببریم اما اگر گذشته ما دچار مشکلاتی باشد باید زندگی فعلی و آینده خود را رها کنیم ؟

باید مبنا را بر این مسئله بگذاریم که ما در گذشته خانواده و والدینی را داشته ایم که ناخواسته به ما آسیبی وارد کرده اند اما الان چطور ؟

چقدر در زمینه انتخاب همسر ، شغل و روابط بین فردی ما تاثیر گذار هستند؟

 

مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص
مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص

 

گذشته را رها نکنید درمان کنید

 

این نوید را به شما می دهیم که گذشته درمانی و تمرین های خودشناسی به شما کمک می کند که بهترین عملکرد را در زندگی خود داشته باشید

یکی از نکات بسیار مهم این است که شما بتوانید در زمینه حل مشکلات گذشته بدون مقاومت با مشاوره خود همراه شوید اما روانشناس ازدواج هم درمان هایی در زمینه گذشته و طرحواره انجام می دهد ؟

بله پاسخ مثبت است روانشناس ازدواج و زوج درمان هم در این زمینه به شکل تخصصی فعالیت می کند مرکز مشاوره خانه مهر نیز در این زمینه توانسته است متخصصین و روانشناسان ازدواجی را در نظر بگیرد که هم از طریق تست و هم از طریق کارگاه های آنلاین و پکیج های آموزشی برای افرادی که در تهران زندگی نمی کنند نیز خدماتی را ارائه دهند برای اطلاع از پادکست های اموزشی به صفحه فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ما در مرکز مشاوره خانه مهر به صفحه اصلی مراجعه کنید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *