مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران با بهترین مشاوران

در مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران با بهترین مشاوران تمام خدمات مشاوره به صورت تخصصی و تفکیک شده ارائه می شود . خدمات مشاور تلفنی خانه ی مهر به شرح زیر می باشد :
مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران با بهترین مشاوران

 

 

تمام موارد گفته شده توسط مشاورینی مجزا وحرفه ای بررسی و ارزیابی می شود . با مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران می توانید از سراسر کشور از طریق شماره های 9099070491 و شماره ثابت  021.44238915  تماس حاصل بفرمایید .

توجه داشته باشید مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران در زمینه ی مشاوره ازدواج هم به صورت حرفه ای و تخصصی برای افرادی که در شهرستان هستند و یا در تهران زندگی می کنند و به دلیل مسافت و مشغله های شغلی نمی توانند مراجعه کنند. خدمات آنلاینی را در اختیار مراجعین قرار می دهد.

یعنی به صورت آنلاین ما کارگاه ها و همایش هایی را در جهت آموزش مسائل جنسی ، ارتباطی و نوازش ها و عزت نفس ارائه می دهیم جدا از این در زمینه ی مشاوره فردی هم به صورت تخصصی و حرفه ای تست های آنلاین را برای شما می فرستند و از طریق این تست های آنلاین و مصاحبه ی بالینی به پروسه ی مشاوره ازدواج شما ادامه می دهند.

در صورت تمایل در جهت اطلاعات بیشتر در زمینه ی مشاوره تلفن خانه مهر مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره طلاق تلفنی ۲۴ ساعته در تهران و شهرستانها

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

 

 

مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران با بهترین مشاوران
مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران با بهترین مشاوران

 

 

مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران و بهترین مشاوران ازدواج

 

 

اما یکی از نکات مهم که مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران در زمینه ازدواج به آن می پردازد اختلالات شخصیت است که ممکن است فرد به آن دچار شده باشد .

جدا از آن تله های زندگی هم می تواند برای شما آسیب زا باشد ما در کودکی تحت تاثیر الگوهای دیداری و شنیداری پدر و مادر ممکن است بسیاری از رفتارهایی را به صورت ناخوداگاه انجام دهیم که در واقع خودمان آن ها را تایید نکنیم.

توجه داشته باشید برای اینکه در دوران بزرگسالی یک فرد سازگار شویم ضرورتی ندارد که دوران کودکی بی عیب و نقصی را تجربه کنیم اما مهم است که دوران کودکی به اندازه کافی خوب باشد نیازهای بنیادی کودک تا حد امکان فراهم شود.

 

مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران از مشاوره فردی تخصی می گوید

 

 

اگر نیازهای بنیادی کودک برآورده نشود کودک ممکن است از لحاظ روانشناختی دچار مشکل شود

اگر نیازهای بنیادین بی هیچ عنوان برآورده نشود که فرد از لحاظ تله های زندگی ممکن است به صورت عمیق دچار تنش شود و این الگوهای ناسالم در بزرگسالی در ارتباط کار محیط کار و تحصیلی خودش را نشان می دهد اما نیازهای بنیادینی که در کودکی باید فراهم شوند کدام ها هستند ؟

اولین نیاز: امنیت بنیادین است

دومی : ارتباط سالم با دیگران

سومی : خودمختاری

چهار: عزت نفس

پنج خود ابرازگری

و ششم : پذیرش محدویت های واقع بینانه است .

 

مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران با بهترین مشاوران
مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران با بهترین مشاوران

 

 

مشاوره ازدواج و مشاوره فردی تلفنی

 

امنیت بنیادین در شکل گیری تله های مثل رها شدگی و بی اعتمادی و بدرفتاری نقش اساسی دارد . زمانی که نیاز امنیت بنیادین در کودک دچار آسیب می شود.

فرد در بزرگسالی هر لحظه انتظار این را می کشد که از سمت افرادی که دوستش دارد دچار مشکلات عاطفی و طرد قرار بگیرد . زمانی که کودکان در کودکی از طرف افراد صمیمی تهدید یا بدرفتاری می بینند  طرحواره رها شدگی در آن ها شکل می گیرد.

آن ها احساس ضعف و آسیب پذیری می کنند وقتی که این طرحواره در شما شکل بگیرد روی آرامش و تعادل را نخواهید دید . حالت های خلقی نامتعادل و بی ثباتی دارید و به شدت تکانشی و خود تخریب گر رفتار می کنید.

همان طور که دیدید این نمونه کوچکی از اختلالات و مشکلات دوران کودکی است که در بزرگسالی آسیب های زیادی را ایجاد می کند.

 

مشاوره قبل از ازدواج و کاهش طلاق و خیانت…

 

 

به گفته ی مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران بسیاری از زوجینی که برای طلاق و خیانت تماس می گیرند افرادی هستد که قبل از ازدواج به مشاوره ازدواج مراجعه نکرده اند و نتوانسته اند از طریق مشاوره فردی بسیاری از مشکلات خود را حل کنند . یکی دیگر از نیازهای بنیادین هر آدمی ارتباط سالم است .

ارتباط سالم در 2 بعد بررسی می شود یکی رابطه صمیمی است یکی رابطه ی اجتماعی است . رابطه ی صمیمی معمولا با اعضای نزدیک خانواده مثل همسر و نامزد و دوستان خیلی نزدیک و صمیمی اتفاق می افتد.

این افراد دلبستگی هیجانی شدیدی به ما دارند و ما نیز متقابلا همین احساس را به آن ها داریم در بیشتر روابط صمیمی ما همان احساسی را تجربه می کنیم که در قبال پدر و مادرمان در گذشته داشته ایم

اما در رابطه ی اجتماعی ، ما از طریق این گونه روابط سعی می کنیم که در گروه های اجتماعی بزرگ تری بعد از خانواده قرار بگیرم و چیزی که در روابط اجتماعی بسیار پر رنگ است احساس تعلق خاطر است.

نیاز به روابط اجتماعی برای همه ی افراد مهم است

 

 

منظور از روابط اجتماعی برقراری ارتباط با گروه های بزرگ در جامعه است که در آن زمان پدر و مادر در کنار شما نیستند اما مشکلات ارتباطی می تواند ظریف و نا آشکار باشد متاسفانه بسیاری از افراد ممکن است در روابط اجتماعی خود ، شغل خود موفقیت زیادی را کسب کرده باشند اما از درون احساس تنهایی و انزوا می کنند

آن ها افراد افسرده و غمگین هستند و به مرور زمان نیز در رابطه ی زناشویی خود به مشکل می خورند زیرا هیچ چیز آن ها را راضی نمی کند و نداشتن این احساس رضایت و صمیمی نبودن از صمیم قلب باعث می شود که دچار مشکلات عاطفی شدید با همسر شوند

 

ارزیابی فردی و بین فردی مشاوره تلفنی خانه مهر

 

 

پس مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران در زمینه ی ازدواج و جلوگیری از طلاق و خیانت پیش قدم شده است از طریق مشاوره فردی طرحواره درمانی رشد و افزایش عزت نفس و حل مشکلات گذشته قصد دارد تا جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را بگیرد

ما به شما پیشنهاد می کنیم که مرکز مشاوره تلفنی غرب تهران یا شهرستان ها را در زمینه ی مشاوره فردی به صورت تخصصی دنبال کنید

در زمینه ی اورژانسی نیز می توانید به مرکز مشاوره خانه ی مهر اعتماد کنید اگر دچار PTSD ، تجاوز و یا مشکلاتی از این قبیل هستید از طریق متخصصین دوره دیده در همین زمینه مشورت کنید .

جهت اطلاع از مشاوره فردی و گروه درمانی توسط متخصصین مرکز مشاوره خانه به صفحه ی اصلی ما مراجعه کنید

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *