مرکز مشاوره کودک خوب و نکات طلایی تربیت

مرکز مشاوره کودک خوب چگونه می تواند به شما کمک کند تا در زمینه ی یادگیری و آموزش نکات طلایی تربیت قدم های مثبتی را بردارید؟
خانه ی مهر یکی از بهترین مرکز مشاوره ی کودک در تهران محسوب می شود زیرا توانسته است هم به صورت تخصصی و حرفه ای و هم به صورت آنلاین و حضوری به شما عزیزان خدمت کند .

خانه مهر یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران محسوب می شود زیرا اصول اصلی یک مشاوره تلفنی خوب را رعایت کرده است ما در زمینه ی روانشناختی در تمام ابعاد مثل:

زمینه های تخصص در خانه ی مهر به صورت تفکیک شده و بسیار گسترده است مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره امید به زندگی سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

انتظار شما از یک مشاوره کودک چیست؟  برای چه مسائلی می توان  از مشاوره کودک کمک گرفت؟

 

در این زمینه  روانشناس و مشاوره کودک خانم رعنا قاسمی در زمینه انتظارات و توقعات والدین از مشاوره کودک به سوالات زیر پاسخ میدهد:

روانشناس کودک چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

روانشناس کودک چه کارهایی نمی تواند انجام دهد؟

با اتاق درمان مشاوره کودک و پروسه درمانی مشکلات کودک آشنا شوید

پادکست زیر را گوش دهید

 

 

 

قبل از بررسی این مقاله با خدمات تخصصی خانه مهر آشنا شوید:

 

در تیم مشاوره کودک و نوجوان از متخصصین ما در تمام ابعاد مثل :

شناخت اختلالات یادگیری

درمان بیش فعالی

درمان اختتلالات شخصیت ( مشاوره بالینی و روانپزشک کودک )

مشاوره والد کودک و فرزند پروری ( مشاوره خانواده )

مشاوره غربالگیری دوران بارداری

درمان عادت های عصبی کودک ……

 

 

 

مرکز مشاوره کودک خوب چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد ؟

 

 

یک مرکز مشاوره خوب نیاز است که در زمینه ی روان سنج ، بازی درمانی ، نمایش درمانی ، تشخیص و درمان اختلالات رفتاری کودک ، فرزند پروری ، خدمات جانبی درمانی مثل TDCS ، نوروفیدبک ، بایو فیدبک ، روانپزشک کودک مجهز باشد .

خانه ی مهر اتاقی را برای بازی درمانی کودکان در نظر گرفته است که در کنار اتاق خانواده درمانی کودک شما می تواند بر مبنای مسئله ی مورد نظر از طریق بازی و بسیاری از مشکلات خود دست پیدا کرده و آن ها را حل کند .

قطعا می دانید که زبان کودکان بازی ، نقاشی است . بازی و نقاشی به ناخودآگاه کودک دست پیدا می کند و از طریق بازی درمانی می توانید ارتباط متقابلی را با کودک برقرار کنید .

 جهت اطلاع از سایر مقالات در زمینه ی تربیت کودک و یا خدمات دیگر مشاوره کودک خانه ی مهر می توانید مقالات زیر را مطالعه بفرمایید .

 

مشاوره کودک آنلاین و افزایش خلاقیت در کودکان

 

روانشناس تلفنی کودک خوب در تهران و درمان چاقی کودکان

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۵ ساله توسط روانشناس کودک

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۷ ساله با مشاوره کودک

 

 

 

مرکز مشاوره کودک خوب در پیشگیری قدم برداشته است

 

 

مرکز مشاوره کودک خوب در تهران توانسته است در زمینه ی پیشگیری هم قدم های مثبتی را بردارد به طور مثال تا به حال فکر کرده اید که بازی های دوران نوزادی چه کمکی به شما می کند آیا نیاز است که در سن 2 ماهگی و 3 ماهگی هم با کودک خود بازی کنیم ؟

قطعا جواب مثبت است بی شک به دلیل بالا رفتن آگاهی والدین و افزایش کارگاه ها و کتاب های آموزشی امروزه والدین می دانند که بازی یکی از ابزارهایی است که در افزایش خلاقیت و توجه کودکان بسیار موثر است .

حال مرکز مشاوره کودک خوب یعنی خانه ی مهر قصد دارد که در مقالات مشاوره کودک به شما در زمینه ی آموزش و آگاهی نسبت به بازی های ساده ای که چطور می توانند در رشد عضلات ، خلاقیت و سلول های مغز کودک شما تاثیر مثبت بگذارند همراه شما باشند .

 

تکنیک های مرکز مشاوره کودک خوب را بشناسید….

 

 

یکی از تکنیک و بازی هایی که مرکز مشاوره کودک خوب به آن اشاره می کند بطری های جورواجور است . وقتی کودک شما به سنی رسید که شیشه اش را خودش می توانست بگیرید می توانید تجربه ای را با او سهیم شوید با درگیر کردن حس بینایی و لامسه می توانید در افزایش توجه او قدمی را بردارید .

در این تمرین نیاز است که انواع مختلفی از جوراب های تمیز در رنگ ها و شکل ها و بافت های مختلف را تهیه کنید بطری کودک را با یک جوراب تمیز که دارای طرح ، رنگ و بافت زیبایی است بپوشانید

آن را در جلوی کودکتان بگذارید اما منتظر باشید تا قبل از گرفتن بطری بر روی جزء جدیدی که شما اضافه کرده اید توجه کند در روزهای بعد جوراب را تغییر دهید این باعث می شود که هم کودک خود را غافلگیر کنید و هم یک تجربه ی جدیدی را برای او بسازید .

 

مرکز مشاوره کودک خوب
مرکز مشاوره کودک خوب در خانه مهر

 

 

آموزش های بازی با کودکان در خانه مهر به صورت کامل انجام می شود

 

 

می توانید با خلاقیت خودتان شیارهای سیاه و یا نقطه هایی را روی بطری کودک بکشید آن وقت دست کودک را روی قسمت هایی که متفاوت است بگذارید و اجازه دهید آن را لمس کند این کار به کودک شما کمک می کند تا با تمرکز بر روی شکل ها و نقاط جدید و رنگ های جدیدی که ایجاد شده است

لحظاتی سرگرم شود اما از این بازی کودک شما چه چیزی یاد می گیرد این بازی برای افزایش مهارت بینایی و لامسه کودک است یعنی مهارت های بینایی و لامسه ی کودک را تقویت می کند .

آگاهی او را از بافت ها ، شکل ها و رنگ های دنیای اطراف هم وسعت می بخشد شما از این طریق از سن نوزادی و کودکی به فرزند خود یاد می دهید که چطور می تواند به جزئیات توجه بیشتری داشته باشد

 

هوش و دنیای کودکان را دست کم نگیرید

 

آن ها بر مبنای تمام رفتارهای ما در حال رشد کردن هستند . به گفته ی مرکز مشاوره کودک خوب در تهران شما می توانید در زمینه ی شناخت بازی هایی که در زمینه ی افزایش توجه کودکان هستند از طریق کتاب و یا کارگاه های آموزشی و آنلاین خانه ی مهر با ما در ارتباط باشید .

یکی دیگر از بازی ها ساختن جقجقه های خانگی است . از طریق بطری ها و قوطی های خالی می توانید وسائل و ابزاری را درون آن ها قرار دهید مثل : پونز ، شکر ، نمک ، لوبیا که وقتی درون این بطری ها قرار می گیرند

صدایی را تولید کنند این کار باعث می شود که کودک احساس کند که در انجام امور می تواند نقش داشته باشد و در این بازی تفاوت صداها را نیز یاد می گیرد .

 

 

 

مرکز مشاوره کودک خوب :بازی یعنی رشد کودکان

 

 

در این بازی زمانی که کودک روی شکم می خوابد و جقجقه هایی که اطراف آن هستند با حرکت دست کودک صداهای مختلفی را ایجاد می کنند باعث می شود که کودک در ایجاد صدا نقش داشته باشد

و این حالت عضلات پشت و گردن کودک را نیز تقویت می کند به همین راحتی شما می توانید در زمینه ی نکات تربیتی کودک نقش داشته باشد به گفته ی مرکز مشاوره کودک خوب در تهران نیاز است والدین از طریق بهترین مشاوران کودک و بهترین مراکز مشاوره کودک در زمینه ی رشد و افزایش مهارت های لازم در کودکان قدم های مثبتی را بردارند .

 

خانه ی مهر یکی از آن مراکزی است که در  زمینه مشاوره کودک و بازی درمانی  همراه و همگام شما است . می توانید از طریق مشاوره کودک آنلاین و حضوری با ما در ارتباط باشید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *