مرکز مشاور کودک خوب در غرب تهران و درمان مشکلات عصبی

خانه مهر مرکز مشاور کودک در غرب تهران است که توانسته است یکی از بهترین مراکز مشاوره روانشناس کودک و نوجوان در تهران باشد . مفتخر هستیم که در سطح تهران توانسته ایم یکی از مراکز مشاوره تفکیک شده و تخصصی محسوب شویم

بدان معنا که شما در هر زمینه ای از مسائل روانشناختی می توانید مرکز مشاوره خانه مهر را انتخاب کنید به همین منظور متخصصین ما در تیم های جدا و تفکیک شده در حال فعالیت می باشد.

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

مرکز مشاور کودک در غرب تهران و شهرستان ها

 

 

مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

جدا از مسئله تفکیک تخصص ها در مرکز مشاور کودک در غرب تهران خانه ی مهر در غالب مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری فعالیت می کند مشاوره تلفنی کودک هم توسط متخصصینی مجرب اداره می شود در زمینه ی مشاوره تلفنی هم می توانید از طریق اپراتور در زمینه ی مشکل مورد نظر در ارتباط باشید.

 

 

مرکز مشاوره کودک در غرب تهران در زمینه ی اختلالات ، شناسایی و درمان فعالیت می کند

 

 

به همین منظور ما در هر مقاله در زمینه ی مشاوره کودک به یک رفتار و عادت عصبی کودک می پردازیم اما توجه داشته باشید مقالات مشاوره کودک خانه ی مهر پیوسته است و شما برای آن که روش های تربیتی سالم را در زمینه ی تشویق و تنبیه بدانید باید مقالات قبلی ما را مطالعه کنید.

موضوع قابل بررسی در این مقاله صداهایی است که بعضی از کودکان از خودشان تولید می کنند مثل ملچ ملچ کردن لب ها ، صاف کردن گلو ، زدن دندان بر هم ، خرخر کردن این صداهای عجیبی که ممکن است در اطرافیان خود دیده باشید فقط قسمتی از صداهایی است که کودکان به عنوان روش های دفاعی از آن استفاده می کنند.

 

مقالات دیگر خانه مهر در زمینه مشاوره کودک :

 

خانه مهر منتخب بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران

 

بهترین مشاور کودک و درمان ترس در کودکان

 

روانشناس تلفنی کودک خوب در تهران و درمان چاقی کودکان

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۵ ساله توسط روانشناس کودک

 

مرکز مشاور کودک در غرب تهران و عادت های عصبی کودکان

 

 

مثل بسیاری از عادت های عصبی که کودکان در زمان تنش به آن روی می آورند ، صدا درآوردن هم یکی از آن عادت هایی است که مبنای آن دوره ای از تنش است به طور مثال ممکن است کودک شما در هنگام نگرانی دندان هایش را بروی هم بزند و یا کودک دیگری به صورت مداوم اطرافش را بو کند

 

اما نکته ی مهم این است که هیچ کدام از این 2 کودک از عمل خود آگاه نیستند اما اگر کودک شما صدای خاصی را بیشتر از یک ماه تکرار کند و یا شروع به درآوردن یک صدای عجیب جدیدی بکند باید به او کمک کنید تا این وضعیت در کودک شما ماندگار نشود .

گاهی ممکن است صداهایی بر اثر خروج ناگهانی و کنترل نشده کلمات و حتی حرکات غیر عادی از کودک رخ دهد در این زمان حتما باید از یک مشاوره کودک خوب و یک متخصص کمک بگیرید

مرکز مشاوره کودک غرب تهران نیز توانسته است چندین تکنیک را برای والدین عنوان کند توجه داشته باشید شما از طریق کارگاه ها و همایش های آنلاین خانه ی مهر نیز می توانید در زمینه ی بررسی و آموزش مهارت های والد – فرزندی و تربیتی هم اطلاعاتی کسب کنید .

 

 

مرکز مشاور کودک در غرب تهران
مرکز مشاور کودک در غرب تهران و درمان تمام مشکلات رفتاری کودک

 

 

اولین تکنیک این است که کودک را از عملش آگاه کنید

 

 

ممکن است کودک با ایرادهایی از سمت والدین یا حتی مسخره شدن و آزار کودکان دیگر با مشکل خود روبرو شده باشد اما این مسئله الزاما به معنای آگاهی کامل از زمان ، مکان و چگونگی بروز این صداها نیست .

از کودک بخواهید آن صدا را در جلوی آینه در حالیکه که خودش را نگاه می کند درآورد سپس تمام حرکات درگیر برای ایجاد آن را شرح دهید به طور مثال کسی که با زبانش صدا در می آورد متوجه می شود که برای انجام این کار باید از چسباندن زبان به کام ، نفس کشیدن ، سپس جدا کردن زبان از کام یا فردی که دائم گلویش را صاف می کند.

ابتدا لب هایش را باز کرده سپس هوا را به صورت سرفه ی ملایم از دهان خارج می کند . شما می توانید این صداها را حتی ضبط کرده و برای کودک پخش کنید .

 

مرکز مشاور کودک در غرب تهران  از روش کسب آرامش در کودکان می گوید

 

 

بعد از آن که از نحوه ی انجام عمل خود آگاه شدید روش کسب آرامش را بر روی کودک انجام دهید . ما در مقالات قبلی در زمینه ی روش های کسب آرامش به صورت کامل توضیح داده ایم

در این مرحله می توانید به کودک خود یاد دهید که بر روی ماهیچه های صورت ، آرواره و گلوی خودش تمرکز کند از مهارت او در روش تنفس ملایم مطمعن شوید به او یاد دهید که چطور می تواند از طریق تنفس به آرامش جسمی و روانی خود دست پیدا کند .

 

در تکنیک سوم یک عمل مخالف را به کودک خود آموزش بدهید

 

 

بعد از تجزیه و تحلیل مراحل ایجاد صدا یک روش جایگزین را به کودک خود یاد دهید برای نمونه در مورد کودکی که با زبانش صدا در می آورد دور نگه داشتن زبانش از کام ، جلوی ورود صدا را خواهد گرفت

پس او را مجبور کنید بلافاصله بعد از احساس تمایل برای درآوردن آن صدا زبانش را برای 30 ثانیه بین دندان های فک پایین بفشارد ، یا در مورد کودکی که به طور ناخودآگاه بو می کشد با یک دقیقه تنفس اجباری از دهان از بروز عادت جلوگیری کند.

توجه داشته باشید پاداش و تحسین به کودک باعث می شود که به مرور زمان روشی که جایگزین کرده اید تاثیر بسیاری داشته باشد . اما در زمینه ی پاداش شرایط دریافت جایزه را کم کم مشکل تر کنید .

 

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

 

در مرحله ی اول هر آنچه را در چنته دارید را رو نکنید

 

 

اجازه دهید به مرور زمان این عادت های عصبی از او دور شود . به گفته یک مرکز مشاور کودک در غرب تهران طی پژوش ها و مقالاتی که در زمینه ی تربیتی صورت گرفته است

اگر والدین با مشکلات خاص کودکان آشنا شوند قطعا در زمینه ی پیشگیری و درمان می توانند بدون خشونت و تنبیه در زمینه ی تربیت بهتر کودک قدم های محکمی را بردارند .

خانه ی مهر یکی از مراکز مشاوره کودک در غرب تهران و شهرستان ها است که شما می توانید از طریق مشاوره تلفنی و حضوری با متخصصین آن در ارتباط باشید .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *