مشاوره ازدواج تلفنی تهران با بهترین مشاوران ازدواج

مرکز مشاوره ازدواج تلفنی تهران با بهترین مشاوران ازدواج به صورت تخصصی به مراجعین ، جوانان کشور آماده ی ارائه خدمات می باشد . ما در زمینه ی مشاوره ازدواج تلفنی توانسته ایم یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در سطح تهران باشیم.

زیرا متخصصینی که به صورت حضوری به مراجعین مشاوره می دهند در ساعاتی از روز با توجه به هماهنگی با پذیرش ساعاتی را به صورت مشاوره تلفنی در خدمت شما عزیزان هستند این نوید رابه شما می دهیم که مشاوره ازدواج تلفنی تهران در تمام ابعاد مشاوره به طور مثال :

مشاوره خانواده ، مشاوره کودک نوجوان ، بالینی ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق و خیانت به صورت تخصصی به شما عزیزان مشاوره می دهند.در صورت تمایل مقالات زیر را مطالعه بفرمایید :

 

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی چه کمکی به جوانان می کند

 

مشاوره تلفنی طلاق و بازگشت مجدد زوجین

 

مشاوره خیانت تلفنی توسط بهترین مشاوران خانواده

 

مشاوره تلفنی نوجوان به تمام سوالات بلوغ پاسخ میدهد

 

مشاوره تلفنی کودک در تهران شبانه روزی است ؟

 

مرکز مشاوره ازدواج تلفنی تهران خانه مهر چگونه عمل می کند؟

 

 

در زمینه ی مشاوره ازدواج تلفنی تهران همان طور که مستحضر هستید در مقاله ی قبلی به چند مورد اصلی اشاره کردیم گفتیم که چگونه مشاوره ازدواج تلفنی می تواند به شما کمک کند در قدم اول به یک خودشناسی کامل باید دست پیدا کنید یعنی به طور کلی شناخت فردی یکی از ضرورت های پیش از ازدواج محسوب می شود.

شما چقدر با خودشناسی آشنا هستید؟ خودشناسی چه کمکی به ما می کند؟ زمانی که افراد نقاط ضعف خود را می شناسند باعث می شود که ویژگی های شخصیتی ناکارآمدی خود را حل کنند و این طور بهتر می توانند فرد مقابل زندگی خود را انتخاب کنند .

 

مرکز مشاوره ازدواج تلفنی تهران چگونه به خودشناسی شما کمک می کند ؟

 

 

خودشناسی یعنی چه ؟اولین مرحله شناخت ظاهر است شما نسبت به ظاهر خود باید به یک شناخت کامل و حتی دوست داشتن عمیقی نسبت به ظاهر خود برسید بر یک باوری که چه چیزی را دوست دارید بپوشید و چه چیزی را دوست ندارید.

چگونه دوست دارید لباس بپوشید و چه چیزی از نظر شما معقول و مناسب به نظر می رسد .
دومین مرحله شناخت احساسات و عواطف است آیا شما فرد زودرنج و حساسی هستید ؟ آیا زود ناامید می شوید و احساس عصبانیت می کنید ؟ آیا از بقیه ی افراد زودتر احساس تنفر و انزجار نسبت به مسائل را پیدا می کنید ؟ شما فرد وابسته ای به والدینتان هستید و یا نه فرد مستقلی هستید

 

سومین قدم شناخت نسبت به وضعیت خلق و خو است

 

 

آیا شما به اندازه ی کافی عزت نفس دارید تا بتوانید قاطعانه نه بگویید و خواسته های خود را برآورده کنید آیا آن قدر ناتوان در گفتن نه هستید که به دلیل تعهدات زیادی که به اطرافیانتان می دهید مدام در حال اضطراب و استرس هستید ؟

آیا موفقیت فرد مقابل احساس شکست در شما ایجاد می کند ؟ آیا دارایی های فرد مقابل شما باعث احساس حقارت شما می شود؟ شما روحیه ی رقابت جو دارید و یا فردی هستید که به راحتی شکست را می پذیرید ؟

دقت کنید تمام این موارد می تواند در رابطه ی زناشویی شما موثر باشد درست است مشاوره ازدواج تلفنی تهران قصد بر آن دارد که بتواند شما را در زمینه ی شناخت بین فردی کمک کند اما این را بپذیرید که طبق تجارب و تحقیقاتی که صورت گرفته اولین رکن ازدواج موفق خودشناسی است.

 

مشاوره ازدواج تلفنی تهران با بهترین مشاوران ازدواج
مشاوره ازدواج تلفنی تهران خانه مهر در تمام ابعاد مشاوره به صورت تخصصی فعالیت می کند

 

 

مسئولیت پذیری در شما چگونه است ؟

 

 

چهارمین آیتم شناخت نسبت به میزان مسئولیت پذیری است آیا شما می توانید به تعهداتی که در یک رابطه مشترک هست پایبند باشید خودتان را چقدر فرد مسئولی می دانید ؟

تا به حال چقدر از پس مسئولیت های زندگیتان درست برآمده اید تمام این ها به شما کمک می کند تا نقاط ضعف و قدرت خود را بسنجید زمانی که صادقانه لیستی از نقاط ضعف مثل :

من فرد لجبازی هستم ، من نمی توانم خطاهایم را ببخشم ، من بسیار مهربانم و این باعث می شود بقیه از من سوء استفاده کنند و یا من فردی اخمو و بداخلاق هستم ، من فردی خودخواه هستم .

تمام این موارد می تواند به شما کمک کند که قبل از شروع یک زندگی مشکلات خود را به حداقل برسانید .

 

از لحاظ عاطفی ارتباط شما با اطرافیان چگونه است ؟

 

 

آیتم بعدی که توسط متخصصین و مشاورین ازدواج بررسی می شود نحوه ی ارتباط شما با اطرافیانتان است . ارتباط شما چقدر از لحاظ عاطفی با اطرافیان عمق دارد آیا بیش از اندازه شوخی می کنید ؟

آیا از اینکه در جمع های شلوغ حضور داشته باشید احساس ناراحتی می کنید ؟ آیا نمی توانید از حق خودتان در جمع دفاع کنید

و آیتم بعدی شناخت توانایی و استعداد است در کدامین زمینه ها مهارت و استعداد خاصی دارید ؟ ریز به ریز در لیست خود یادداشت کنید .

توانایی ها ، توانمندی های شما باعث می شود که به خودشناسی نزدیک تر شوید .

 

ارزش ها و عقاید خود را می شناسید ؟

 

 

بعد از آن به ارزش ها فرهنگ ها شخصی مهم خود بپردازید میزان پایبندی شما به مذهب چقدر است؟ معنایش برای شما چیست ؟ چه اهداف اساسی درزندگی خود گذاشته اید چه مواردی به عنوان خط قرمز برای شما وجود دارد ؟

این مواردی است که می تواند به شما کمک کند در زمان مکالمه با فرد مقابل نیازهای خود را با جرات بیان کنید.

اما آیتم بعدی شناخت علایق و سلیقه هاست در کنار شناخت ویژگی های شخصیتی و نقاط مثبت و منفی بسیار مهم است که نگاه شما به تفریح ، مسافرت ، مهمانی چیست ؟ آیا دوست ندارید در جمع حضور داشته باشید؟

آیا از تماشای مسابقات فوتبال خسته می شوید آیا در جمع همیشه رهبر هستید و یا کسی هستید که همیشه اطاعت می کنید؟

 

تجارب مرکز مشاوره ازدواج تلفنی تهران در مورد ازدواج

 

 

طبق تجارب مشاوره ازدواج تلفنی تهران که با بهترین مشاوران ازدواج آماده ارائه خدمات می باشند زمانی که مشاورین روی شناخت فردی افراد کار می کنند تازه متوجه می شوند که ویژگی هایی را در خود پنهان کرده بودند و یا اصلا نمی شناختند که همین ویژگی های پنهان و همین گذشته ی پنهان باعث شده است که رفتارهای نامناسبی را با اطرافیان داشته باشند.

به طور مثال وقتی شما فردی هستید که مشتاق مهمانی ، مسافرت و یا تفریحات دسته جمعی هستید ولی با فرد برون گرایی ازدواج می کنید که مطلقا از جمع های شلوغ خوشش نمی آید چطور می توانید اوقات فراغت مناسبی را با یکدیگر بگذرانید؟

زمانی که شما احساسات و هیجاناتتان را به صورت عمیق و واضح بیان می کنید اما فرد مقابل ناتوان دربیان احساسات و تائید شما است چطور می توانید از لحاظ احساسی و صمیمیت به آن فرد به همسر خود نزدیک شوید؟

 

مطمئن باشید که شناسایی ویژگی ها و نقاط مثبت و منفی شما به زندگی آرام تر زناشویی کمک می کند

 

ما در مرکز مشاوره ازدواج تلفنی سعی بر آن داریم که بتوانیم بهترین مشاوره را در زمینه ی ازدواج و جلوگیری از مشکلات زناشویی برای شما عزیزان فراهم کنیم در مقاله ی بعدی با عنوان بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران برای ازدواج موفق به نشانه های عدم آمادگی زوجین برای ازدواج می پردازیم . همراه ما باشید

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *