مشاوره تلفنی خیانت همسر و درمان خیانت

مشاوره تلفنی خیانت همسر یکی از خدماتی است که در حیطه ی مشاوره خانواده خانه ی مهر قرار دارد همان طور که می دانید در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر ما در تمام ابعاد برای شما عزیزان متخصصینی را در نظر گرفته ایم که به صورت تخصصی به شما کمک کنند.

در این زمینه مطالبی را جهت آگاهی بیشتر در زمینه ی آسیب شناسی خیانت برای شما قرار داده ایم که می توانید در صورت لزوم مقالات زیر را مطالعه بفرمایید

مشاوره قبل از ازدواج با روابط پرخطر

مرکز مشاوره تلفنی خانواده و درمان خیانت همسر

مشاور خانواده تهران زوجین را به طلاق و خیانت محکوم می کند

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

هدف مشاوره تلفنی خیانت همسر چیست ؟

در زمینه ی درمان خیانت می توانید از طریق مشاوره تلفنی خیانت همسر در زمینه ی مشکل خود گفتگو کنید این را در نظر بگیرید برای جدا شدن همیشه وقت هست اما گاهی باید به یک رابطه فرصت دوباره ای داد قطعا این فرصت دوباره باید به همراه یک متخصص صورت بگیرد

تا بتوانید گذشته را ببخشید اگر نبخشیده وارد رابطه شوید بعد از گذشت مدتی همچنان افکاری که رابطه ای که بین همسرم با فرد دیگری بوده چقدر طول کشیده است ، رابطه شان چقدر عمیق بوده ، آیا می توانم این مسئله را نادیده بگیرم یا نه ؟

تمام این ها باعث می شود که به مرور زمان به یک رابطه ی سرد و خشک برسید پس ما به شما توصیه می کنیم که قطعا زمانی که با چنین مسئله ای روبرو شدید از مشاوره تلفنی خیانت همسر کمک بگیرید زمانی که یک فرد به عهد شکنی و بی وفایی همسرش پی می برد معمولا از لحاظ افکار ، احساسات و حتی واکنش های جسمانی ، رفتارهای متعددی را نشان می دهد.

او احساس می کند که نسبت به فرد مقابل خشم ، نفرت ، عشق ، حسادت و شرم را تجربه می کند و نسبت به خودش فریب خوردگی ، عدم اطمینان و زیان دیدگی را تجربه می کند.

 

 

خیانت اگر درمان نشود عواقب زیادی خواهد داشت

 

 

در این زمینه واکنش های جسمانی مثل افسردگی ، تهوع ، کاهش اشتها و یا پرخوری عصبی نیز دیده می شود اما واکنش های بیرونی افراد با هم متفاوت هست گاهی با فریاد کشیدن و شکستن اشیا و یا اقدام به خودکشی وطلاق افراد اعتراض خود را نشان می دهند.

اما گاهی هم دیده شده که بدون هیچ واکنش بیرونی فقط به جدایی و یا خودکشی فکر می کنند قطعا با برملا شدن موضوع خیانت زوجین در شوک عمیقی فرو می روند برای مدت طولانی افکاری آزار دهنده و غیر قابل کنترل به ذهنشان هجوم می آورند که نمی توانند به صورت هشیار آن ها را انکار کنند.

حتی در زمان خواب نیز دچار کابوس هایی می شوند قطعا بسیاری از زوجین بعد از گذراندن مشاوره های حضوری و یا مشاوره تلفنی خیانت به همسر یکدیگر را می بخشند اما این نیازمند کسب مهارت های لازم برای ارزیابی این بحران است و در نهایت باید هر دو آن ها در مداخلات درمانی این بحران حضور داشته باشند.

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر

 

در غیر این صورت ممکن است مقطعی از مشکل چشم پوشی کرده باشند اما مشاوره تلفنی خیانت همسر و یا درمان خیانت که توسط مشاورین صورت می گیرد. به صورت یک پروسه ی درمانی وارد بخشش و مهارت های جدید برای زندگی می شوند.

توجه داشته باشید کسی که در زمینه ی خیانت در حال فعالیت است قطعا متخصصی است که سالها در این زمینه دوره دیده است این نوید را به شما می دهیم که در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر ما در تمام زمینه ها به صورت تخصصی فعالیت می کنیم.

به طور مثال مشاوره تلفنی خانواده ، مشاوره تلفنی ازدواج ، مشاوره تلفنی پیش از ازدواج ، مشاوره تلفنی مشکلات جنسی ، مشاوره تلفنی خیانت و طلاق هر کدام مجزا است.

 

مشاوره تلفنی خیانت همسر و درمان خیانت
مشاوره تلفنی خیانت به درمان و علل یابی دقیق خیانت می پردازد

 

 

روال کار مرکز مشاوره تلفنی خیانت همسر

 

 

زمانی که شما با مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر تماس می گیرید از طریق یک اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل می شوید در زمینه ی مشاوره تلفنی خیانت چون فرد دچار یک اختلال استرس پس از ثانحه می شود

ضربه ی روحی زیادی به او وارد می شود به همین دلیل ممکن است در تمام عملکردهای روزانه ی فرد اختلال هایی را ببینیم به طور مثال افرادی که زخم خورده هستند

مشکلات بی خوابی زیادی دارند آن ها حملات پنیک و بی قراری را تجربه می کنند در کار روزمره ی خود تمرکز ندارند ، احساس خطر بیش از حد باعث می شود که استرس و اضطراب را ساعات طولانی تجربه کنند.

واکنش های جسمانی و یا روانی که به سمت افسردگی و یا انزوا می رود نیز از نشانه هایی از آسیب های بعد از خیانت است به همین دلیل است که متخصص در این زمینه می تواند به شما کمک کند

که دچار بحران های بعد از خیانت نشوید و زندگی روزمره ی شما دچار مشکل نشود زیرا فرد تا قبل از برملا شدن این موضوع فکر می کرده است که بر زندگیش کنترل زیادی دارد

اما حال عزت نفس و اعتماد بنفس خودش را محو و نابود می بیند او دچار یک دوگانگی می شود نمی داند باید به این زندگی امیدوار باشد و یا این زندگی را تمام شده بداند.

 

 

از خودم ، زندگی و همسرم متنفر هستم

 

 

یکی دیگر از موضوعات مهم در زمینه ی درمان خیانت این است که افراد خودشان را گاهی مقصر زخم خوردگی و خیانت دیدگی می دانند آن ها شروع می کنند به سرزنش کردن خودشان و یا به مرور زمان از خود ، زندگی و همسرشان متنفر می شوند

اما قبل از آن که در ذهنتان شروع به مقصر کردن فرد مقابل و یا خودتان بکنید و زندگی را تمام شده بدانید از یک مشاوره تلفنی خیانت کمک بگیرید اگر نمی توانید به صورت حضوری از مشاورین خانه ی مهر کمک بگیرید

ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که از طریق مشاوره تلفنی خیانت مسائل خود را درمیان بگذارید این را بدانید که قسمتی از خشم و اضطراب شما قابل کنترل نیست زیرا در شرایطی که شما دچارش شده اید.

 

 

جسم و روح شما باید درمان شود

 

 

ترشح آدرنالین و سایر هورمون های تنش ، حالت برانگیختگی شدیدی را در شما ایجاد می کند که این حالت باعث اضطراب و بی قراری می شود پس قطعا می توانید از یک مشاوره کمک بگیرید تا از لحاظ جسمی و روانی به سطح نرمالی برسید

و بعد از گذراندن پروسه ی درمانی انتخاب کنید قطعا گاهی طلاق بهترین راه حل است اما آخرین راه حل نه اولین راه حل پس به مشاوره تلفنی خیانت و یا به طور کلی مشاوره خیانت اعتماد کنید اجازه دهید اگر راهی برای بازگشت زندگی شما وجود دارد به شما کمک کنند.

مقالات مشابه

تگ‌های پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *