مشاوره تلفنی طلاق و بازگشت مجدد زوجین

مشاوره تلفنی طلاق و بازگشت مجدد زوجین یکی از مسائلی است که توسط متخصصین خانواده و ازدواج مورد ارزیابی قرار می گیرد
مشاوره تلفنی طلاق چگونه می تواند به شما کمک کند آیا عوامل اصلی جدایی بین زوجین را می شناسید ؟
ما در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر سعی بر آن داریم که توسط متخصصین خود در تمام زمینه ها بتوانیم به شما عزیزانی که نمی توانید به صورت حضوری از مشاوره بهرمند شوید ارائه خدمات کنیم.

توجه داشته باشید مقالات زیر اطلاعاتی را در زمینه ی طلاق و جدایی به شما می دهد د صورت تمایل مطالعه بفرمایید :

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

مشاوره تلفنی طلاق و خدمات دیگر خانه مهر

 

 

به طور مثال درزمینه مشاوره تلفنی ازدواج ، مشاوره تلفنی کودک نوجوان ، مشاور تلفنی خانواده ، مشاوره تلفنی خیانت و ابعاد دیگر متخصصین هر زمینه به شما آماده ی ارائه خدمات و کمک هستند.

مشاوره تلفنی طلاق نیز زمانی که مراجعین تماس می گیرند تمام ابعاد و مسائل را بررسی می کند و طبق الگوی شخصی شما پروسه ی درمانی را طی می کند.

گاهی لازم است یکی از زوجین با مشاوره دیگری به طور مثال مشاوره بالینی در ارتباط باشد و یا گاهی ممکن است از طریق مشاوره تلفنی خانواده مشکل و مسئله ی شما پیگیری شود.

متناسب با موضوع ، متخصصین ما سعی بر آن دارند که بتوانند به شما بهترین کمک را بکنند در زمینه ی بازگشت مجدد زوجین و مشاوره تلفنی طلاق هم عوامل بیرونی و هم عوامل درونی در یک گسست و طلاق بررسی می شود.

 

عوامل بیرونی در جدایی و طلاق تاثیر گذار هستند

 

 

به طور مثال زمانی که عوامل بیرونی مثل مشکلات مالی ، مشکلات رفتاری ، تفاهم نداشتن بر سرتحصیلات و تربیت فرزندان ، مشکلاتی مثل دور بودن محل کار و زندگی ، نوع منزل مسکونی ( زندگی در خانه ای شلوغ و بزرگ که افراد بزرگسال ، جوان ، مجرد با افراد متاهل در یک جا زندگی می کنند )

مشکلات مربوط به خانواده های دو طرف و مسائلی که مربوط به مالکیت اموال می شود عوامل بیرونی برای یک طلاق محسوب می شوند.

توجه داشته باشید خیانت هم یکی از مواردی است که بسیاری از زوجین درگیر آن شده اند. در مورد عوامل بیرونی با توجه به ویژگی های خاص شخصیتی فرد ممکن است احساس رضایت در زندگی نکند.

اگر همراه با خیانت های متعدد باشد ممکن است فرد ویژگی های شخصیتی مثل نمایشی ، ضد اجتماعی و خودشیفنه داشته باشد و یا گاهی بیماری هایی مثل اعتیاد ، مثل طبی ، عدم ارضای نیازهای جنسی ، نداشتن جذابیت های ظاهری و جنسی برای فرد او را به سمت طلاق و جدایی می کشاند.

 

 

مشاوره تلفنی طلاق و بازگشت مجدد زوجین
مشاوره تلفنی طلاق با بررسی مشکلات زوجین را حل می کند

 

 

موارد تاثیرگذار در طلاق و خیانت عدم هماهمنگی سطح فکری ، اخلاقی و باورهای فرهنگی است

 

 

که به مرور زمان باعث می شود که زوجین از یکدیگر فاصله بگیرند به همین دلیل است که ما همیشه تاکید می کنیم که مشاوره تلفنی ازدواج و یا مشاوره پیش از ازدواج  را از دست ندهید قبل از آن که به نقطه ای از جدایی برسید.

اما این را به یاد داشته باشید هیچ گاه دیر نیست هنوز هم می توانید زندگی خودتان را مجدد بسازید. متاسفانه یکی از دیگر از عواملی که این روزها بر میزان طلاق های عاطفی زوجین تاثیرگذار بوده است تاثیر شبکه های ناسالم ماهواره است

برخی شبکه های ناسالم ماهواره ای و ناگفته نماند تمایل خود زوجین به تماشای فیلم ها و برنامه های آموزشی که فقط بعد تبلیغاتی در روابط عاطفی و جنسی بی بند و بار دارند باعث می شود که فرد کم کم به سمت زیر پا گذاشتن اصول و ارزش های اخلاقی و تعهدات زناشویی پیش برود

به مرور زمان به دلیل تماشای فیلم های ناسالم که پر از خیانت و زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی خانواده است برای زوجین نیز این مسئله عادی می شود.

 

مشاوره تلفنی طلاق ابعاد روانشناختی را دقیق بررسی می کند

 

 

خیانت ، اعتیاد ، مشکلات مالی از مسائلی است که به طلاق عاطفی و طلاق رسمی این روزها دامن زده است به طور مثال یکی از عوامل مهم در خیانت و طلاق ویژگی های شخصیتی است که افراد آن را در زندگی خود اعمال می کنند.

به طور مثال فرد سلطه جو ، فرد کنترل گر ، خودشیفته و یا افرادی که خساست زیادی در مسائل مالی دارند باعث می شوند به مرور زمان طلاق عاطفی بین زوجین اتفاق بیافتد.

مسئله ی بعدی که بسیار هم مهم است مشکلات جنسی به ویژه ناتوانی های جنسی در مردان است فقدان مهارت های زناشویی ، باورهای منفی و رفتارهای نامناسبی که نسبت به همسر خود دارند از مسائل بسیار مهم در زمینه ی خیانت و طلاق محسوب می شود.

 

 

دارو درمانی را مشاوره تلفنی طلاق باید تشخیص دهد

 

 

درمانگر برای شناسایی تمامی این موارد به صورت فردی می تواند از طریق مشاوره تلفنی طلاق با مراجعین در ارتباط باشد. اگر نیاز به درمان های دارویی باشد حتما می توان از طریق یک روانپزشک اقدام کرد .

بعد روانشناختی را نیز می توانید از طریق مشاوره تلفنی طلاق خود ادامه دهید . گاهی افراد به دارودرمانی مقاومت هایی را نشان می دهند اما این را بدانید زمانی که شما دچار یک تنش و چالشی در زندگی خود می شوید

به دلیل تغییرات هورمونی که در بدن شما رخ می دهد گاهی نیاز است از طریق دارو درمانی سطح اضطراب و استرس خود را کاهش دهید تا بتوانید مسائل روانشناختی را دنبال کنید .

 

 

نازایی و عقیم بودن و طلاق زوجین

 

 

نازایی و عقیم بودن نیز یکی از مسائلی است که باعث جدایی زوجین شده است اما خوشبختانه با توجه به پیشرفت های چشمگیری که در زمینه ی نازایی و رفع آن شده است.

خوشبختانه زوجین بعد از گذراندن مراحل پزشکی صاحب بچه شده اند این را بدانید در هر مرحله ای از زندگی که هستید قطعا می توان بسیاری از مسائل را در سطح عمیق حل کرد اگر احساس ناتوانی می کنید که رابطه ی خود را از دست داده اید

از مشاوره تلفنی طلاق کمک بگیرید تا بتواند بهترین کمک و مشاوره را به شما بدهد . ما در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر همراه و همگام شما در تمام ابعاد روانشناختی هستیم.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *