مشاوره تلفنی قبل از ازدواج و جلوگیری ازطلاق

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج و جلوگیری از طلاق چه ارتباطی با هم دارند ؟ چطور می توان با مشاوره تلفنی قبل از ازدواج از طلاق و یا خیانت جلوگیری کرد ؟

آیا شما تا به حال به این فکر کرده اید که اگر عیب ها و نواقص فرد مقابل را قبل از شروع زندگی می دیدید و از لحاظ روانشناختی او را بررسی می کردید شاید در این لحظه دچار اختلافات شدید زناشویی نمی شدید ؟

آیا اگر نسبت به خودتان بیشتر آگاهی داشتید یعنی نیازها و خواسته های خود را بیشترمی شناختید باعث می شد که انتخاب بهتری داشته باشید ؟ خوش بختانه تیم متخصصین خانه مهر در زمینه ی ازدواج مطالبی را طراحی کرده اند تا مهارت هایی را به شما آموزش دهند. در صورت تمایل مقالات زیر را مطالعه بفرمایید :

مشاوره تلفنی ازدواج با کمترین هزینه بهترین انتخاب است

 

چرا مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی مهم است

 

مشاوره قبل از ازدواج و مشاور ازدواج را جدی بگیرید

 

مشاوره ازدواج و مشاوره پیش از ازدواج چه فایده ای دارد

 

 

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج و جلوگیری ازطلاق

 

 

دلیل ما برای تایید به مشاوره تلفنی قبل از ازدواج این است که بتوانید قبل از ازدواج و یا درگیر شدن در مسائلی مثل سوگ و PTSD طلاق و خیانت بتوانید ازدواج موفق تری را داشته باشید.

متاسفانه امروزه تنها ملاک ازدواج را عشق و دوست داشتن می گذارند اما این لازمه است اما کافی نیست شما باید بتوانید از طریق یک مشاور ازدواج مشکلات و مسائل خود و همسرتان را حل کنید

دومین موضوع مهم طبق تجربه مشاوره قبل از ازدواج این است که افراد فکر می کنند که می توانند رفتار و طرز فکر طرف مقابلشان را بعد از ازدواج تغییر دهند

اگر شما هم جزء آن افرادی هستید که فکر می کنید بعد از ازدواج و تعهدی که بین شما ایجاد می شود رفتارهای شما و طرف مقابلتان تغییر می می کند سخت در اشتباه هستید.

ما اجازه نداریم که فرد مقابلمان را تغییر دهیم بلکه می توانیم نسبت به رفتارها و دیدگاه خودمان تغییراتی را ایجاد کنیم مشاوره قبل از ازدواج دقیقا بر روی خودشناسی افراد اولین قدم را برمی دارد.

 

 

 

شناخت دنیای زنان و مردان توسط مشاوره تلفنی قبل از ازدواج

 

 

در زمینه ی مهارت آموزی زوجین نیز به شناخت دنیای زنان و مردان و تفاوت های آن تاکید می کند مشاوره تلفنی ازدواج پیشینه تشکیل خانواده را به صورت دقیق ارزیابی می کند.

نظریه های جذب زوجین که در زمینه ی عشق ، وابستگی و دلبستگی هست را در سطح پیشرفته ای بررسی می کند آیا شما عشق و دوست داشتنی که در حال حاظر به فرد مقابل دارید واقعی است ؟

آیا مشکلات فردی شما باعث نشده است که در توهمی از عشق و دوست داشتن غرق شوید بعد از ارزیابی فردی که ممکن است به دوران کودکی شما نیز بازگردد  البته این بر مبنای صلاحدید مشاوره است. بعد از آن به مسائل بین فردی می پردازیم.

 

 

شما چقدر توانایی حل مسئله در اختلافات دارید ؟

 

 

اصلا نگاهتان زمانی که یک چالشی بین شما ایجاد می شود چیست ؟ فکر می کنید چطور می توانید از مهارت های گفتکو برای حل آن استفاده کنید . حال تا این مرحله جدا از بررسی مشاوره فردی مشاوره بین فردی را هم گذرانده اید بعد از آن به ایجاد و عمیق سازی فضای عاطفی بین زوجین می پردازیم.
تا بحال چیزی در زمینه ی سازگاری شخصیتی وروحی شنیده اید؟ آیا می دانید چگونه می توان از لحاظ روحی به فردی نزدیک شد ؟ شما باید علایق و نیازهای بنیادین خودتان را بشناسید که آیا برایتان کار کردن در بیرون از منزل مهم است ؟

آیا دوست دارید که در محیطی خارج ازخانه فعالیت کنید ؟

آیا ادامه تحصیل ، بچه دار شدن برای شما الویت دارد ؟

قطعا مشاوره تلفنی ازدواج به تمام این مسائل می پردازد تا به شما نشان دهد که تفاهم و دوست داشتن مبنایش فقط دیدگاه های سطحی نیست. بلکه شما باید بتوانید درک عمیق تری از دنیای یکدیگر داشته باشید

 

 

 

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج و جلوگیری ازطلاق
مشاوره تلفنی قبل از ازدواج بهترین راه حل ها برای جلوگیری از طلاق و خیانت را بازگو می کند

 

 

قبل از طلاق و جدایی مهارتهایی را برای نجات زندگی خود امتحان کنید

 

 

چند مورد از مواردی که زوجین از طریق آن دچار مشکلات زناشویی شده اند و حتی دست به طلاق و جدایی عاطفی زده اند را برای شما نام می بریم که اگر قبل از رسیدن به این نقطه مهارت هایی را یاد می گرفتند و الگوهای غلط رفتاری خود را کنار می گذاشتند قطعا زندگی بهتری را تجربه می کردند.

به طور مثال سرزنش کردن یکی از موارد و اشتباهاتی است که زوجین از طریق آن باعث آزرده خاطر شدن یکدیگر می شوند .

تحسین و تشویق و تائید نکردن یکی از مشکلاتی است که باعث می شود به مرور زمان بعد عاطفی روابط کاهش پیدا کند .

توهین کردن و برچسب زدن از مواردیست که باعث می شود گفتگوی سالم بین زوجین قطع شود و قبل از آن که بتوانند مسئله ای را بین خودشان حل کنند. نگاهشان این باشد که هیچ گاه نمی توانند مشکلشان را حل کنند زیرا همیشه با توهین و تحقیر و بد زبانی مشکلات خود را حل کرده اند و یا بدون گفتگو محیط را ترک کرده و قهر کرده اند.

 

یک نگاه صفر و صدی در زوجین باعث می شود که همیشه همسر خود را مقصر و خودشان را تبرعه کنند

 

گاهی زوجین در حل یک مشکل کوچک آن قدر به گذشته می روند که باعث می شود تبدیل به یک معضل ومشکل بزرگ شود سعی کنید در حال زندگی کنید و مشکلات گذشته را حل کرده و کنار بگذارید.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی قبل از ازدواج با آن روبرو شده است جنگ قدرت است که این روزها به جای توافق و همدلی گاهی زوجین وارد آن می شوند جنگ قدرت باعث می شود که علاوه بر از بین رفتن صمیمیت بین شما تبدیل به دو رغیب و دشمن سرسخت شوید آیا این رفتارها هم مبنایش همان عشق ودوست داشتنی است که در شروع یک زندگی در مورد آن صحبت می کردید ؟

 

و مبحث آخر در این زمینه پنج زبان عشق است….

 

 

آیا شما می دانید که چطور می توانید از لحاظ احساسی همسر خود را ارضاء کنید؟

آیا شما می دانید چطور می توانید او را خوشحال کنید و او از چه چیزهایی لذت می برد شما در شروع یک زندگی از طریق مشاوره تلفنی ازدواج لیستی از هر آن چه در همسرتان شما را اذیت می کند و هر آنچه در همسرتان برای شما جذاب و دوست داشتنی است تهیه می کنید و به مرور زمان بر مبنای همان لیست هایی که تهیه کرده اید نسبت به دنیای همسرتان نیز آشنا می شوید

چون دومین لیست بر مبنای نیازها و خواسته ها است شما در طی جلسات زمانی که با خواسته ها و نیازهای عمیق روحی و روانی همسرتان که آشنا می شوید

در جستجوی آن هستید که بتوانید خودتان را به او نزدیک تر کنید و یا اگر احساس کنید که نمی توانید خواسته ها و نیازهای او را درک کنید حتما از طریق مشاوره تلفنی ازدواج کمک می گیرید که آیا ادامه دادن آن رابطه صلاح است یا نه ؟

 

پادکست زیر را در زمینه مشاوره ازدواج از درمانگر ازدواج خانم زهره کشاورز عزیز گوش دهید :

 

 

 

قبل از آن که ارتباط خود را به بیراهه بکشانید حتما از یک مشاوره ازدواج کمک بگیرید تا قدم های محکمی را بردارید.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *