مشاوره تلفنی و آنلاین خانه مهر

 

به قسمت مشاوره تلفنی و آنلاین خانه مهر خوش آمدید خوشحالیم که توانسته ایم در زمینه ی مشاوره تلفنی و آنلاین هم با متخصصین و مشاورین مجرب در تمام زمینه های روانشناسی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان باشیم

مشاوره تلفنی خانه مهر یکی از مجهزترین مراکز در زمینه مشاوره غیر حضوری می باشد

 

چه مواقعی می توانیم از مشاوره تلفنی استفاده کنیم ؟

 

چرا خانه مهر از بهترین مراکز مشاوره تلفنی است؟

مرکز مشاوره تلفنی قبل از ازدواج

مرکز مشاوره تلفنی کودک و نوجوان

ارزان ترین مشاوره تلفنی با مشاورین مجرب

 

 

آیا کیفیت مشاوره تلفنی به اندازه ی مشاوره ی حضوری هست ؟ آیا در زمینه ی مشاوره ی ازدواج هم می توان از مشاوره تلفنی ازدواج کرد ؟ چطور می توان تست ها و کارگاه ها را ارزیابی و شرکت کرد ؟

مشاوره تلفنی در خانه مهر . ما در مرکز مشاوره ی تلفنی خانه ی مهر در تمام زمینه های مشاوره ، مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره بالینی ، روانپزشکی ، بیماری های خاص ، مشاوره سالمندان ، تحصیلی و شغلی و از همه  مهم تر مشاوره ی موارد خاص و استثنایی در خدمت شما عزیزان هستیم.

شما در هر جایی از ایران و خارج از کشور باشید می توانید از طریق مشاوره ی تلفنی آنلاین با ما در ارتباط باشید برای عزیزانی که در ایران هستند از طریق مشاوره تلفنی که با چندین شماره ثابت و همراه می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید .

 

مرکز مشاوره تلفنی و آنلاین خانه مهر همراه شما در سرتاسر اایران
مرکز مشاوره تلفنی و آنلاین خانه مهر همراه شما در سرتاسر ایران

 

 

اما تفاوت مرکز مشاوره تلنفی خانه مهر با مراکز دیگر چیست ؟

 

ما در مرکز مشاوره خانه مهر برای هر حوزه ی تخصصی یک مشاور مجرب به شما معرفی می کنیم این به این معناست که در زمینه ی مشاوره ی ازدواج فقط متخصصینی که در این زمینه فعالیت می کنند پاسخگوی شما عزیزان هستند توجه داشته باشید که شما زمانی که برای مشاوره تلفنی تماس می گیرید از طریق اپراتور به قسمت های مختلف متخصصین وصل می شوید

به همین منظور ارزیابی اولیه به شما کمک می کند که اگر مشاوره ی کودک می خواهید با مشاوره ی کودک و نوجوان در زمینه ی مسئله ی خاص در ارتباط باشید .

 

مشاوره تلفنی تفکیک شده به شما چه کمکی می کند؟

 

مشاوره تلفنی تفکیک شده کمک می کند بدون استرس در این زمینه که آیا مشاور می تواند به شما کمک کند یا نه مشکل خود را ارزیابی کنید . زیرا شعار ما این است که همه ی متخصصین باید به صورت تفکیک شده فعالیت کنند پس در زمینه ی مشاوره تلفنی هم همین روال را پیش خواهیم گرفت .

 

تست های روانشناسی چگونه ارزیابی میشود ؟

 

در زمینه ی مشاوره هایی که نیاز به تست و برگزاری کارگاه هست به چه صورت عمل می کنیم ؟ اگر نیاز به ارزیابی و تست خاصی داشته باشید یعنی مشاوره بالینی و مشاوره ازدواج و فردی بخواهد با شما در ارتباط باشد تست ها را به صورت آنلاین برای شما ارسال کند

شما از طریق گوشی و لب تاب خود تست ارزیابی را انجام می دهید و بعد تفسیر و تحلیل را توسط روانسنج انجام می دهیم پس در کنار کار مصاحبه ی بالینی و مشاوره اگر نیاز به تست باشد به صورت آنلاین تست ها را انجام می دهید.

 

مشاوره تلفنی و آنلاین
مشاوره تلفنی و آنلاین در خانه مهر به صورت تخصصی فعالیت میکند

 

 

برگزاری کارگاه ها ی آنلاین به چه شکل صورت می گیرد ؟

 

مرکز مشاوره خانه مهر در زمینه ی برگزاری کارگاه های آنلاین روانشناسی پیشقدم شده است تا برای همه ی افرادی که در شهرهای مختلف هستند و امکان حضور در ساعت خاصی را ندارند یا به دلیل مسافت نمی توانند به مرکز مراجعه کنند بتوانند از طریق کارگاه های آنلاین روانشناسی با ما در ارتباط باشند

شما در کارگاه های آنلاین روانشناسی علاوه بر آن که مطالب را به صورت کامل دریافت می کنید می توانید اگر نتوانستید در آن زمان مقرر شده در کارگاه شرکت کنید ویدئو کارگاه را توسط اپراتور بعد از برگزاری کارگاه دریافت کنید .

پرسش و پاسخ در کارگاه آنلاین نیز وجود دارد شما می توانید سوالات خود را از متخصصی که در حال تدریس است بپرسید و یا بعد از کارگاه گروهی تشکیل می شود برای آنکه شما بتوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید پس در جهت رفاه حال همه ی هموطنان عزیزمان از کارگاه های آنلاین نیز استفاده می کنیم.

 

مشاوره تلفنی اورژانسی خانه مهر

 

اما یکی از مهم ترین استفاده های مشاوره ی تلفنی ، مشاوره ی تلفنی اورژانسی است گاهی به دلیل آنکه فرد دچار پی تی اس تی می شود ، گاهی به دلیل یک بحران اجتماعی افراد نمی توانند به صورت حضوری از مشاوره  بهرمند شوند به همین منظور می توانند در زمینه ی مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین با خانه ی مهر تماس بگیرند

ما در زمینه ی مشاوره تلفنی اورژانسی متخصصینی را به صورت 24 ساعته در اختیار داریم که می توانند به شما عزیزان مشاوره دهند اما مشاوره ی اورژانسی یعنی اینکه ممکن است فرد دست به خودکشی زده باشد و اطرافیان همان لحظه نیاز داشته باشند که با یک مشاور برای راهکارهایی که بتوانند جان آن فرد را نجات دهند مقابله کنند .

موارد دیگر اورژانسی این است که گاهی ممکن است بحران هایی مثل بیماری هایی در جامعه شکل بگیرد که فرد نتواند به علت مراقبت های ایمنی خود از خانه خارج شود پس در  این مواقع از مشاوره ی تلفنی می توانیم استفاده کنیم .

 

مشاوره تلفنی خانه مهر را جدی بگیرید
چرا مشاوره تلفنی خانه مهر را انتخاب کنیم؟

 

 

 مشاوره آنلاین با مشاوره ی تلفنی چه تفاوتی دارد ؟

 

در مشاوره آنلاین شما می توانید از طریق واتس اپ ، ایمو ، اسکایپ به صورت تصویری با مشاورین ارتباط برقرار کنید و صحبت کنید مشاوره ی آنلاین بیشتر برای عزیزانی که خارج از ایران هستند استفاده می شود به همین منظور اگر شما هم مایل باشید می توانید مشاوره ی آنلاین در خانه ی مهر را انتخاب کنید

اما مشاوره تلفنی بر مبنای شماره تماس هایی است که  در جهت رفاه حال شما عزیزان هم ،  شماره ی ثابت و هم همراه در آن ها گذاشته شده است

فقط کافیست با مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید تا اپراتور و قسمت پذیرش در زمینه ی ارزیابی به شما کمک کنند که نیاز است با کدام متخصص در ارتباط باشید تا بتوانید سریعا مشکلات و موانع خود را حل کنید .

 

خانه مهر همراه و همگام همیشگی شما عزیزان است ما تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم در زمینه ی روانشناسی و روانپزشکی و خدمت رسانی به شما عزیزان بهترین باشیم ارائه خدمات تفکیک شده به شما کمک می کند بهترین بازخورد از متخصصین بگیرید با جان و دل آماده ی شنیدن سخنان شما هستیم .

مقالات مشابه

تگ‌های پست

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    پسرم ۷ سالشه و از صدای داد و بلند صحبت کردن گریش میگیره،حتی کلاس هایی که خیلی دوست داره میره میگه مربیش بلند صحبت میکنه و داد میزنه مثلا کلاس فوتبال .چیکار باید کرد؟

    1. پاسخ متخصص و مشاوره کودک خانم زهرا ساقی به شما دوست عزیز:
      اگر این مورد در چند موقعیت مشابه و با شدت زیاد در کودک اتفاق میفتد و موجب اختلال در روند طبیعی ارتباطی و اجتماعی کودک شده نیاز به بررسی دقیق تر و مراجعه حضوری هست.. احتمالات زیادی هست که باید چک شود تا تشخیص دقیق و بهبودی حاصل گردد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *