مشاوره تلفنی کودک تهران و حل مشکلات رفتاری کودکان

مشاوره تلفنی کودک تهران چگونه می تواند به شما والدین عزیز کمک کند؟
خوش بختانه ما در مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر توانسته ایم یکی از بهترین مراکز مشاوره کودک و نوجوان تلفنی تهران باشیم زیرا در زمینه ی مشاوره تلفنی هم به صورت تیمی و تخصصی فعالیت میکنیم و در هر حیطه ای از مشاوره هم چندین مشاوره دوره دیده همراه شما عزیزان هستند.

خدمات تخصصی مشاوره تلفنی خانه مهر :

به طور مثال در حیطه ی مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت  ، سکس تراپی) ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره بیماری های خاص (ایدز،سرطان، ام اس….)، مشاوره سالمندان، مشاوره بالینی و اختلالات شخصیت برای هرکدام از موارد گفته شده مشاوری جدا در نظر گرفته ایم.

بهترین مشاوره تلفنی ازدواج و باورهای نادرست ازدواج

 

بهترین مشاوره تلفنی ترک سیگار در تهران

 

بهترین مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج خانه مهر

 

مشاوره استرس و اضطراب با مشاوره تلفنی تخصصی

 

مشاوره تلفنی کودک تهران چگونه مشاوره می دهد؟

مشاوره تلفنی کودک تهران هم مثل سایر خدمات در حیطه ی کودک، نوجوان، مشاوره اختلالات یادگیری،اختلالات رفتاری کودکان ،فرزندپروری ،مشاوره بالینی کودک ،  مشاوره تحصیلی تفکیک شده فعالیت می کند.

در تمام زمینه های نام برده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص مورد نظر وصل شوید. مشاوره تلفنی کودک تهران در صورت لزوم بعد از مصاحبه ی بالینی شما را به روانپزشک و یا مشاوره بالینی مورد نظر ارجاع می دهد تا مراحل درمان بهتر و تخصصی تر پیش برود.

در مرکز مشاوره خانه مهر به جز مشاوره تلفنی کودک تهران کارگاه ها و همایش های آنلاین هم برگزار می شود تا شما عزیزانی که به دلیل مسافت و یا مشغله ی کاری نمی توانید به صورت حضوری مراجعه کنید از کارگاه های آموزشی بهره مند شوید.

 

 

مشاوره تلفنی کودک تهران
مشاوره تلفنی کودک تهران با بهترین مشاوره کودک خانه مهر

 

مشاوره تلفنی کودک تهران خانه مهر در تربیت کودک

 

 

طبق تجربه مشاوره تلفنی کودک تهران والدین گاهی اعتماد به نفس خود را در تربیت کودک از دست می دهند و کودکان برخلاف تصور والدین رفتار می کنند اما نکته ی مهم این است که والدین گاهی به دلیل تواقعات نا معقول و یا مبهم دچار سردرگمی می شوند.
مشکلات رفتاری کودکان یک شبه حل نمی شود تغییرات در کودکان نیازمند زمان و صبوری والدین است به گفته مشاوره تلفنی کودک تهران والدین برای ترغیب کردن کودکانشان برای تغییر رفتار غلط به رفتار درست باید قواعد و اصول درست تنبیه و تشویق را یاد بگیرند.
یکی دیگر از موارد مهم در تربیت کودکان این است که مشخص کنید دقیقا چه رفتاری را می خواهید تغییر دهید؟ ابتدا یک مشکل را انتخاب کنید حل کنید و بعد به سراغ مشکل بعدی بروید.

 

 

تغییر رفتار در کودکان با تنبیه و تحقیر

 

 

به گفته ی مشاوره تلفنی کودک تهران گاهی والدین کودکانشان را تحقیر و تنبیه می کنند و انتظار دارند با این روش رفتار کودک تغییر کند.
بله درست است رفتار کودک در آن لحظه خاموش می شود. اما حل نمی شود شما بدون درک دنیای کودک و جست و جوی نیاز او فقط برای زمان کوتاهی رفتار کودک را خاموش کرده اید و تحقیر و تنبیه در آینده کودک را به نوجوانی پرخاشگر و هیجانی تبدیل می کند.
مشاوره تلفنی کودک تهران خانه مهر در کارگاه های آنلاین و کارگاه های حضوری ابعاد مختلف تربیت کودکان را عنوان می کند در صورت تمایل کارگاه های تخصصی کودکان را دنبال کنید.

 

چگونه فرزندم را آماده بزرگسالی کنم ؟

کارگاه روانشناسی قدرت تفکر و تغییر

کارگاه روانشناسی ارتباط موثر نوجوان توانمند

 

 

تربیت کودکان نیاز به مهارت دارد

 

 

والدین گاهی رفتارهای درست کودک خود را نادیده می گیرند و فقط رفتارهای غلط کودک را به او گوش زد می کنند این یکی از روش های بد تربیتی است که باعث می شود کودک دست به توجه طلبی منفی بکند و سعی می کند این توجه را از هرطریقی به دست آورد.
اما اگر رفتارهای درست که گاهی برای شما بدیهی می شود را در نظر بگیرید و توجه کنید کودک هم سعی می کند از طریق رفتارهای درست توجه شما را جلب کند.
مشاور تلفنی کودک تهران سعی دارد به شما بهترین روش های تربیتی را و ساده ترین تکنیک های تربیتی را به شما آموزش دهد گاهی با تغییر چند رفتار و تغییر بینش بسیاری از چالش های رفتاری کودک کاهش پیدا می کند.

 

مشاوره تلفنی کودک تهران رفتار را تحسین می کند نه شخصیت کودک را

چه در تشویق و چه در تنبیه رفتار کودک را در نظر داشته باشید نه شخصیت کودک را . زمانی که برای یک رفتار اشتباه کل هویت و شخصیت کودک خود را تحقیر می کنید کودک شما راهی جز آن برچسبی که به او زدید ندارد اگر او را احمق و بی دست پا خطاب می کنید اگربه او می گویید دیگر دوست ندارید در حال آسیب زدن های عمیقی به کودک هستید.
در زمینه ی تشویق هم باید رفتار را تشویق کنید دختر خوب بودن پسر خوب بودن غیر ممکن است رفتار کودک را تحسین کنید.
به این مثال توجه کنید:

اگر درس بخوانی دختر خوبی هستی
پس اگر کودک شما درس نخواند دختر بدی است

این دیدگاه در آینده او را به فردی سرزنشگر و بی اعتماد به نفس تبدیل می کند که با کوچک ترین اشتباه خودش را سرزنش می کند و دچار نا امیدی می شود.

 

بی ثباتی در رفتار والدین یعنی چه ؟

به گفته ی مشاوره تلفنی کودک تهران یکی از رفتارهای آسیب زننده ی والدین بی ثباتی احساسات و رفتار است. بی ثباتی رفتار باعث شکل گیری طرح واره های اشتباه در آینده کودک می شود.

بی ثباتی رفتار یعنی در یک لحظه کودک خود را دوست دارید و در موقعیت دیگری که حال روحی خوبی ندارید تغییر رفتار می دهید و کودک بدون آنکه شرایط را درک کند و آگاه باشد احساس پس خوردگی احساسی می کند.

 

گاهی یک رفتار کودک در خانه برای شما خنده دار است و همان رفتار در محیط دوستانه شما زشت است و کودک خود را تحقیر می کنید در این زمان کودک به این نتیجه می رسد خودش مشکل دارد نه رفتار

پس نکته مهم این است برای تربیت کودک خود باید زمان بگذارید و مهارت های لازم را کسب کنید مشاوره تلفنی کودک تهران در این زمینه هم قدم شما عزیزان است.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *