مشاوره خانواده تلفنی با بهترین مشاوران خانواده تهران

خوش بختانه مشاوره خانواده تلفنی با بهترین مشاوران خانواده تهران در مرکز مشاوره خانه مهر توانسته است بهترین عملکرد را داشته باشد. مشاوره خانواده تلفنی به شناخت فردی و غیر فردی زوجین کمک می کند.

 

اگر سری مقالات مشاوره تلفنی خانه ی مهر را دنبال کرده باشید تا به الان متوجه شده اید که ما در هر مقاله به صورت تخصصی در زمینه ی مشاوره فردی و بین فردی صحبت کرده ایم درست است مشاوره خانواده تلفنی شما را به یک شناخت کلی نسبت به خودتان و همسرتان می رساند

در زمینه ی خودشناسی در 3 مقاله قبلی به صورت کامل به شما شرح دادیم که چطور می توانید به یک خودشناسی کامل دست پیدا کنید حال در مقاله ی مشاوره خانواده ی تلفنی به شناخت بین فردی و دانستنی هایی در زمینه ی همسر می پردازیم .

سه مقاله تخصصی مشاوره خانواده را در صورت تمایل مطالعه بفرمایید :

 

مرکز مشاوره تلفنی خانواده و درمان خیانت همسر

 

مشاوره خیانت تلفنی توسط بهترین مشاوران خانواده

 

مشاوره تلفنی خانواده و حل اختلافات حاد زناشویی

 

مشاوره تلفنی طلاق و بهترین راه حل در زمان جدایی

 

 

مشاوره خانواده تلفنی به همه ی مسائل زندگی موفق می پردازد

 

 

موضوعی که در این مقاله قرار است بررسی کنیم کلی نگری در برابر جزئی نگری است قطعا شنیده اید که می گویند مردها در مقابل زنان کلی نگرتر هستند یعنی مسائل را به صورت کلی نگاه می کنند اما زن ها در مسائل جزیی تر می نگرند.

شاید این خصیصه باعث شود که زنان چون با جزئیات بیشتر به مسائل دقت می کنند شکایت هایی را نیز از همسر خود داشته باشند اما زمانی که شما تفاوت های ویژگی درونی افراد را می شناسید قطعا می توانید در آن زمینه مهارت های بیشتری را کسب کنید.

 

جملاتی مثل مردان  بی دقتند ، مردان بی احساسند و یا جملاتی از سمت مردان که زنان حساس هستند و بیش از حد از همه چیز ایراد می گیرند دقیقا به دلیل همین تفاوت جزئی نگری و کلی نگری است

مشاوره خانواده تلفنی با بهترین مشاوران خانواده تهران
مشاوره خانواده تلفنی با بهترین مشاوران خانواده تهران آماده ارائه خدمات مشاوره است

دانستن تفاوت های جنسیتی چه کمکی به شما می کند ؟

 

 

به گفته ی مشاوره خانواده تلفنی  زمانی که زوجین را توجیه می کنیم و یا آگاه می کنیم که در این زمینه ها با یکدیگر متفاوت هستند بعد از آن شروع به آموزش هایی برای بهتر شدن روابط آن ها می کنیم.

به این ویژگی ها توجه کنید تفاوت در ابعاد ارتباطی نیز در زن ها و مردها متفاوت است به طور مثال تخلیه تنش از طریق گفتگو یکی از مواردی است که در زنان بسیار شایع است.

زمانی که زنان با مشکل و مسئله ای روبرو می شوند تمایل دارند که تنش خود را از طریق گفتگو تخلیه کنند اما این مسئله در مردها کاملا متفاوت است.

مردان زمانی که با یک تنش و اضطراب روبرو می شوند در بیشتر موارد ترجیح می دهند که در سکوت مشکلات خود را حل کنند و کمتر از سمت اطرافیان مورد پرس و جو قرار بگیرند در همین زمینه به گفته ی مشاوره خانواده ی تلفنی اگر این تفاوت ها را ندانند از یکدیگر دلخور می شوند که فرد مقابل یعنی همسر من در مشکلات و مسائل دوست ندارد من همراه او باشم.

 

مهارت های ارتباط کلامی برای مشاوره خانواده تلفنی مهم است

 

 

مورد بعدی تفاوت در مهارت های ارتباط کلامی است طبق پژوهش های صورت گرفته مشاوره خانواده تلفنی ، اصولا زن ها در مقابل مردان یک برتری نسبی در گزینش و به کارگیری کلمات دارند آن ها در زمینه ی گفتگو و استفاده از مهارت های کلامی لطافت خاصی را در گفتگو و انتخاب کلمات دارند.

این دقیقا در مردها برعکس است تسلط و مهارت کلامی مردان از کیفیت کمتری برخوردار است . در زمینه ی ارتباط های غیر کلامی یعنی همان زبان بدن نیز از طریق چهره ، اعضای بدن ارتباط برقرار می شود زنان باز هم نسبت به مردان برتری بیشتری دارند آن ها راحت تر می توانند از طریق زبان بدن واکنش ها وابراز هیجانات و احساسات را نشان دهند .

 

 

شناخت خود و همسر پایه اساسی حل اختلافات است

 

 

توجه داشته باشید دانستن این مسائل چه کمکی به شما می کند ؟ دقیقا طبق تحقیقات مشاوره خانواده ی تلفنی در مرکز مشاوره ی تلفنی زوجینی که تماس می گیرند و یا به صورت حضوری از مشاوره کمک می گیرند.

در تمام این مسائل مشکلاتی دارند که بعد از شناخت به حل آن ها می پردازیم یعنی زمانی که یکی از انتظارات زنان از مردان ابراز احساسات وهیجانات است مردان در کارگاه آموزشی زبان بدن و ابراز هیجانات تکنیک هایی را آموزش می بینند .

 

تو شنونده ی خوبی نیستی…

 

مورد بعدی تفاوت در نحوه ی گوش دادن است خانم ها در زمینه ی نحوه ی گوش دادن وابراز هیجانات شکایت های متعددی دارند که همسرشان آن طور که باید ابراز عشق ، قدردانی و تحسین از آن ها بعمل نمی آورد.

اما طبق پژوهش ها وگفته هایی که مراجعین به مشاوره خانواده ی تلفنی می گویند مردان یک دیدگاهی دارند آن ها معتقدند که زمانی که عشق در قلب وجود دارد در رفتار خودش را نشان می دهد  پس نیازی به ابراز آن نیست.

دقیقا این موضوع در نگاه زنان متفاوت است آن ها نیازمند آن هستند که از طریق شنوایی نوازش شوند در کارگاه در این مبحث به 5 زبان عشق می پردازیم  تا بتوانید از لحاظ احساسی همدیگر را بیشتر درک کنید.

 

مشاوره خانواده تلفنی مشکلات را عمیق بررسی می کند

 

مورد بعدی در زمینه ی رفتارهایی مدیریتی و پرخاشگرانه از سمت زنان است که این باعث می شود اقتدار مردانه همسر شما شکسته شود و به مرور زمان سردی که بین شما ایجاد می کند و شما نمی دانید از کجا آب می خورد باعث اختلافات و تنش های بیشتری نیز می شود .

 

توجه داشته باشید مشاوره خانواده تلفنی خانه ی مهر توسط متخصصینی است که سال ها در این زمینه دوره دیده و سابقه ی کار بالایی دارند آن ها سعی می کنند از طریق شناسایی عمیق مشکلات تنش های بین شما را حل کنند

در هر نقطه ای از زندگی خود هستید قبل از اینکه تصمیم عجولانه ای بگیرید از مشاورین کمک بگیرید تا رابطه ی شما بهبود یابد برای جدایی و طلاق هیچگاه دیر نیست اما عواقب جدایی و دوری را قبل از آن که اقدام به طلاق و حتی روابط موازی کنید قطعا مطالعه کنید.

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *