مشاوره خیانت تلفنی توسط بهترین مشاوران خانواده

مشاوره خیانت تلفنی توسط بهترین مشاوران خانواده در مرکز خانه ی مهر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد ما در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر در تمام ابعاد برای شما عزیزان خدماتی را به صورت تلفنی در نظر گرفته ایم.

شما می توانید در زمینه هایی مثل مشاوره تلفنی کودک و نوجوان ، مشاوره تلفنی خانواده ، مشاوره تلفنی طلاق ، مشاوره تلفنی مشکلات جسمی و ازدواج با ما در ارتباط باشید.
در زمینه ی مشاوره خیانت تلفنی در مقاله ی قبلی مسائلی را در زمینه ی چگونگی شکل گیری خیانت برای شما توضیح دادیم این که از لحاظ روانی و جسمانی فرد دچار چه مشکلاتی می شود را می توانید در مقاله مشاوره تلفنی خیانت همسر و درمان خیانت مطالعه بفرمایید.

 

مشاوره خیانت تلفنی چگونه به شماکمک می کند؟

حال قصد داریم که به شما توضیح دهیم که تاثیرات روانشناختی خیانت چیست و چگونه می تواند باعث شود که شما به مرور زمان احساس ضعف کنید و نتوانید این مشکل و معظل را حل کنید.

قطعا ممکن است به نقطه ای از زندگی برسید که طلاق را بهترین راه حل بدانید اما افرادی که دچار خیانت دیدگی می شوند می توانند به این راحتی این مسئله را به تنهایی حل کنند زیرا شما دچار PTSD می شوید که این باعث می شود روزمرگی زندگی شما دچار اختلال شود

ما به شما توصیه می کنیم که در هر مرحله ای از اختلاف در رابطه ی خود هستید مشاوره تلفنی خیانت را امتحان کنید اجازه دهید اگر راه حلی است برای شما عزیزان در نظر گرفته شود در زمینه ی تاثیرات روانشناختی خیانت متاسفانه فرد احساس می کند که هویتش از دست رفته است.

و این از دست رفتگی هویت در عملکرد روزانه مثل سر کار رفتن ، ارتباط با فرزندان و دیگر افراد نزدیک زندگی بسیار مهم است عزت نفس کسانی که دچار خیانت شده اند نیز از دست می رود.

 

 

مشاوره خیانت تلفنی توسط بهترین مشاوران خانواده
مشاوره خیانت تلفنی بهترین راه حل ها و آسیب شناسی را به زوجین ارائه می کند

 

 

فرد زخم خرده احساس قربانی بودن می کنند

 

 

و ارزش های بنیادی که در ذهنشان وجود داشته است به یکباره از بین می رود یکی از جملات معروفی که مراجعین در این زمینه به مشاوره خیانت تلفنی می گویند این است:

فکر می کردم که برایش ارزش دارم اما الان احساس می کنم که به فردی تبدیل شده ام که فقط کالای مصرفی برای او بوده ام

نمی دانم چه کسی هستم؟

احساس ضعف همه زندگی ام را گرفته است.

همان طور که می دانید دقیقا تمام این احساس ها می تواند منطقی به نظر برسد اما شما چه راه حلی برای جبران و نجات خودتان از این زندگی دارید؟ ما موارد زیادی را در زمینه ی خیانت داشته ایم که آنقدر در کشمکش و دعوا و جنجال پیش رفته اند که این مسئله به خانواده ها ورود کرده است.

 

بعد از آن باعث شده است که فرد عهد شکن و خیانت کرده یک جمله را به جای عذرخواهی و یا ترمیم زندگی به همسرش بگوید:

هر کاری دلم می خواست کردم و هیچ اشکالی در کارم نمی بینم

 

 

مشاوره خیانت تلفنی به رابطه های زخم دیده کمک می کند

 

 

آیا شما حاضر هستید که علاوه بر آن که رابطه ی خود را از دست داه اید به نقطه ای برسید که فرد مقابل این گونه جلوی شما بایستد پس قبل از آن که مشکلات در رابطه ی شما عمیق تر شود و حرمت بینتان بیشتر از این شکسته شود از یک مشاوره خیانت تلفنی و یا حضوری کمک بگیرید.

واکنش های افرادی که خیانت می کنند با یکدیگر متفاوت است گاهی احساس آرامش می کنند که دیگر مجبور نیستند دروغ بگویند و با پنهان کاری آرامششان را بهم بریزند.

گاهی دچار بی قرای می شوند و شروع به توضیح دادن می کنند که چیزی وجود نداشته ، دسته ای دیگری ممکن است دچار نگرانی مزمن شوند نمی دانند چه اتفاقی برای زندگیشان ممکن است بیافتند و یا ممکن است احساس گناه باعث شود که نتوانند بهترین تصمیم را در آن لحظه بگیرند.

اما چه اتفاقی می افتد که گاهی بعضی افراد بعد از آن که رابطه ی پنهانشان آشکار می شود علاوه بر آن که احساس گناه نمی کنند لزومی هم به عذرخواهی نمی بینند.

 

طلاق عاطفی می تواند نشانه ای برای خیانت باشند

 

قطعا در این روابط قبل از آن که خیانت اتفاق بیافتد نشانه هایی از طلاق های عاطفی در خانواده دیده می شده است اما دو طرف به آن توجهی نکرده اند و یا اگر توجهی هم به آن کرده اند از روش های منفی و الگوهای اشتباه درصدد درست کردن آن رابطه بوده اند.

به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم قبل از آن که رابطه ی شما به نقطه ای از بن بست برسد از مشاوره تلفنی زوج درمانگر ، مشاور تلفنی خیانت و یا مشاوره تلفنی خانواده کمک بگیرید.

اجازه ندهید رابطه ی شما سراشیبی قطع ارتباط صمیمی را طی کند یکی از دلایلی که افراد دچار عذاب وجدان نمی شوند این است که دور رابطه ی خودش با همسرش را خط کشیده است و اتفاقا به دلیل آن که بتواند به همسرش ضربه ی بیشتری وارد کند این کار را انجام داده است.

 

اختلال شخصیت و خیانت

 

 

علت بعدی می تواند مخصوص افرادی باشد که اختلال شخصیت دارند که نمی دانند چطور می توانند احساسات طرف مقابلشان را درک کنند و یا تاسف بخورند قطعا در مقالات قبلی ما خوانده اید که اختلال شخصیت از آن مسائلی است که وقتی که با فردی که دچار آن است وارد یک رابطه ی جدی می شوید باید عواقب آن را هم در نظربگیرید .

 

 قبل از آنکه رابطه ی خود را از دست بدهید حتما از مشاوره تلفنی خیانت کمک بگیرید

 

 

گاهی ممکن است فرد از دست همسرش عصبانی باشد و یا به فرد دیگری آن چنان دلبسته باشد که رابطه ی فعلی او برایش بی ارزش شده باشد اما توصیه ی ما به شما این است : قبل از آنکه رابطه ی خود را از دست بدهید حتما از مشاوره تلفنی خیانت کمک بگیرید

اجازه دهید هر مرحله ای از زندگی هستید بهترین عملکردها را به شما آموزش دهند شاید بتوانید زندگی خود را دوباره باز گردانید بسیاری از مراجعین در زمینه ی خیانت همسر زمانی که به متخصصین مراجعه می کنند

هیچ امیدی برای بازگشت زندگی خود ندارند اما خوشبختانه شاهد این بوده ایم که بیشتر موارد وزندگی آن ها بازگشت داشته است و حداقل توانسته اند یکدیگر را ببخشند و با همان زخم ها و مشکلات وارد رابطه ی بعدی نشده اند

پس قطعا مشاوره ی خیانت تلفنی هم برای بازگشت مجدد زندگی است و هم برای بهبود حال شما و تغییر باور و اعتقاد شما . از متخصصین مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر در تمام زمینه ها می توانید کمک بگیرید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *