مشاوره سرطان تلفنی و بررسی روانشناختی سرطان

مشاوره سرطان تلفنی و بررسی روانشناختی سرطان توسط تیم متخصص خانه مهر انجام می شود در زمینه ی بیماری های خاص مقالات زیر را می توانید مطالعه کنید :

بیماران مبتلا به سرطان مراقب هیولای افسردگی باشند

 

مشاوره سرطان از مثبت نگری یا فرار از رنج می گوید

 

 مشاوره و روانشناسی تلفنی ام اس و بهبود بیماری

 

مشاوره ام اس و بررسی روانشناختی ام اس

 

مشاوره و روانشناسی سرطان تلفنی و بهبود بیمار

 

 

مشاوره سرطان تلفنی و بررسی روانشناختی سرطان

 

در مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر توانسته ایم در تمامی ابعاد روانشناختی برای شما عزیزان به کمک متخصصین خود خدمات مشاوره تلفنی را ارائه دهیم

در زمینه ی شناسایی بیماری های خاص نیز توسط مشاورین و متخصصینی که در همین زمینه سال ها دوره دیده و تجربه ی کاری دارند همراه و همگام شما عزیزان شده اند به طور مثال در مقالات قبلی مشاوره ام اس را بررسی کردیم.

 

 

در زمینه ی مشاوره سرطان تلفنی و بررسی روانشناختی سرطان به چه چیزهایی پرداخته می شود ؟

 

 

مشاورین ما در این زمینه قصد دارند بتوانند از بعد روانشناختی همراه شما عزیزان باشند علاوه که بر آن که کسی دچار سرطان می شود اعضای خانواده نیز درگیر این مشکل می شوند

پس نیاز است در همچین مواقعی کل خانواده تحت نظر یک پزشک و یک روانشناس باشند قطعا بعد روانی افرادی که دچار بیماری های خاص می شوند در روند درمان و پیشگیری بیماری اثرگذار است

 

امید به درمان و امید به زندگی و یا پذیرش بیماری جزء مواردی است که مشاوره و روانشناس تلفنی ام اس به آن می پردازد .

 

مشاوره سرطان تلفنی و بررسی روانشناختی سرطان
مشاوره سرطان تلفنی و بررسی روانشناختی سرطان توسط بهترین متخصصین خانه مهر

 

 

سرطان چیست ؟

 

سرطان زمانی اتفاق می افتد که سلول های قسمتی از بدن شروع به رشد غیر طبیعی و غیر قابل کنترل می کنند سرطان انواع مختلفی دارد که سلول های آن از سلول های طبیعی بیشتر عمر کرده و تکثیر می شوند.

در زمینه ی علل یابی سرطان هنوز می توان گفت پدیده ی ناشناخته ای است اما عوامل ژنتیکی و عوامل بیرونی بر روی آن تاثیر گذار هستند در زمینه ی ژنتیک زمانی که اعضای خانواده ی شما به سرطان مبتلا باشند

احتمال بروز سرطان در شما نسبت به بقیه افراد بیشتر است اما موضوع مهم و نکته ی مهم این است که شما می توانید بسیاری از بیماری هایی که حتی به صورت ژنتیکی در شما وجود دارند را پیشگیری و کنترل کنید عوامل بیرونی مثل :

ویروس و مواد سرطان زا مثل نوع سبک زندگی ، مواد غذایی ، الکل و دخانیات از مواردی هستند که باعث ایجاد سرطان می شوند

 

مشاوره سرطان تلفنی از سبک غلط زندگی می گوید

 

متاسفانه به گفته ی مشاوره سرطان تلفنی و بررسی روانشناختی سرطان انگار امروزه سبک زندگی مردم سرطان زا شده است ممکن است سیگار نکشند اما در هوای آلوده ای تنفس می کنند میزان مصرف فست فود و غذاهای چرب و پرنمک افزایش پیدا کرده است

استفاده از ابزاری که دارای اشعه هستند گسترش پیدا کرده است به دلیل مشغله ی کاری بسیاری از علائم و نشانه های افت جسمانی و روانی را نادیده می گیرند و درصدد درمان آن نیستند متاسفانه آن قدر به بهانه ی بی پولی و یا مشغله ی کاری چکاب و سلامتیمان را عقب می اندازیم تا بدن و سیستم روانی خودش دست به کار می شود .

استرس ، اضطراب و یا تنش های خانوادگی و یا محیط کار که مستقیما بر روی هورمون های بدن تاثیرگذار هستند یکی دیگر از عوامل به وجود آمده سرطان است .

 

حال مشاورین و متخصصین مرکز خانه مهر چطور می توانند به شما کمک کنند؟

 

 

در وهله ی اول ما سعی کرده ایم به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری برای شما عزیزان کارگاه هایی برای مدیریت هیجان ، کنترل خشم و یا ارزیابی روانی سالم برگزار کنیم تا بتوانیم در زمینه ی پیشگیری قدم های مثبتی را برداشته باشیم .

دومین موضوع مشاوره سرطان تلفنی و بررسی روانشاختی سرطان است روحیه و یا برداشت فرد نسبت به بیمارییش بسیارمهم است متخصصین ما سعی بر آن دارند تا بتوانند تنش های ایجاد شده بر یک خانواده ای که فردی در آن دچار بیماری خاص و یا سرطان شده است را کنترل کنند

و یا تا حد امکان تمام اضطراب ها را کاهش دهند یکی دیگر از دغدغه ها و نگرانی والدین زمانی که مشاوره سرطان تلفنی و بررسی روانشناختی سرطان تماس می گیرند این است که فردی که دچار سرطان شده است آیا احتمال این که بقیه افراد یا فرزندانم نیز دچار آن بشوند چقدر است ؟

 

 

تکنیک های پیشگیری سرطان را بشناسید

 

 

در این زمینه نیز می توانید از تکنیک های پیشگیری استفاده کنید متخصصین ما خانواده ها را از لحاظ روان درمانی و سبک زندگی سالم همراهی می کنند

تا بتوانند در مرحله ی پیشگیری و بدون دغدغه به تشخیص زود هنگام این بیماری بپردازند در زمینه ی مشاوره و روانشناسی سرطان متخصصین ما از زمانی که شما مشکوک به سرطان هستید در حیطه های تشخیص ، دوره های درمان و حتی عود بیماری همراه و همگام شما هستند.

ارائه خدماتی فردی یا گروهی و یا مشاوره های روانشناختی که به صورت گروهی برگزار میشود به شما و مراقبین شما کمک می کنند زیرا در زمینه ی بازگشت و عود بیماری بسیار مهم است که بینش فرد چگونه باشد.

 

مشاوره سرطان تلفنی و روانشناختی سرطان

 

زیرا زمانی که شما دوره ی درمان پزشکیتان به پایان میرسد باید بتوانید سبک زندگی خود را تغییر دهید و یا بعد روانشناختی خود را به سمت و سویی سلامت هدایت کنید اعضای خانواده چطور ؟ افرادی که درگیر این بیماری می شوند نیز ممکن است دچار هجیان ابراز شده ی منفی شوند.

همین هیجان ابراز شده ی منفی می تواند به بازگشت بیماری به فرد مبتلا آسیب برساند پس آگاهی و نحوه ی برخورد مناسب اعضای خانواده نیز در بازگشت بیماری بسیار مهم است ما در مقاله بعدی با عنوان مشاوره و روانشناسی سرطان تلفنی به آماری از سرطان و عوامل ایجاد کننده ی آن در حال حاظر می پردازیم.

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *