مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران و شهرستانها

مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران خوشبختانه توانسته است یکی از بهترین مراکز مشاوره در تهران باشد و در زمینه ی پیشگیری طلاق و خیانت پیش قدم باشد.

یکی از خدمات اصلی ما مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران است البته در تمام زمینه های روانشناختی متخصصین ما جهت مشاوره و برگزاری همایش و کارگاه های آنلاین در خدمت شما عزیزان می باشند.

تیم مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره خیانت ، مشاوره بیماری های خاص ، مشاوره  روانشناس کودک و نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره سالمندان به صورت جدا و تخصصی در حال فعالیت می باشد .

 

 

مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران

 

 

در تمام دپارتمان های نام برده به صورت جداگانه در حال فعالیت های تخصصی می باشیم به طور مثال در زمینه ی مشاوره خانواده متخصصین ما در چند حیطه فعالیت می کنند :

مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی و مشاوره جنسی ، مشاوره حل مشکلات زناشویی و خانواده درمانی در زمینه مشاوره ازدواج هم به مشاوره پیش از ازدواج ، زوج درمانی می پردازیم.

اما یکی از خدمات مهم و اساسی ما مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران می باشد . چرا مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته ؟

زیرا مشاوره طلاق به شما آموزش می دهد که چطور می توانید در شرایط اضطراب و هیجانی بهترین تصمیم را بگیرید .

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

 

مشاوره طلاق از خیانت زوجین می گوید

 

 

یکی از موارد مهم امروزه که بیش از پیش در خانواده مطرح می شود متاسفانه طلاق و خیانت است . روزانه افراد زیادی از طریق مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در زمینه ی ابعاد و عوامل تاثیر گذار به خیانت با مشاورین ما صحبت می کنند.

یکی از اساسی ترین و مهم ترین علل طلاق ، خیانت است . اما این که خیانت به چه دلیلی اتفاق می افتد و یا علل یابی مشکلات اصلی زوجین که به طلاق عاطفی و یا رسمی کشیده می شود باید فقط از طریق یک متخصص صورت بگیرد.

طبق پژوهش ها و تجارب مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران دومین علت جدایی زوجین ، عدم تفاهم و درک مشترک است قطعا عدم تفاهم و درک مشترک به دلیل ناآگاهی در مهارت های فردی باعث می شود زوجین در چالش ها و تنش های خود نتوانند مشکلات شان را حل کنند.

 

 

مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران و شهرستانها
مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران و شهرستانها توسط خانه مهر برگزار می شود

 

 

مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته از آسیب کودک می گوید

 

 

اما نکته ی مهم در زمینه ی مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته جدا از زوجین به کودکان هم مربوط می شود مشاوره طلاق به شما آموزش می دهد که اگر شما همه ی راه ها را رفته اید و نتوانسته اید در یک زندگی مشترک دوام بیاورید چگونه می توانید از سلامت روان و احساسات کودک خود حمایت کنید؟

زیرا کودکان زمانی که درگیر کشمکش و جدایی بین زن و شوهر می شوند بعد از آن رفتارهای پرخاشگری مثل مشکلات رفتاری ترک تحصیل ، استفاده از مواد مخدر ، سیگار یا رفتارهای پر خطر جنسی را از خود نشان می دهند.

اگر شما بدانید که چطور باید با کودک و نوجوان خود برخورد کنید و مسئله را برای او عنوان کنید ، بعد از عنوان جدایی و طلاق چقدر به عنوان پدر و مادر در تربیت و شرکت در جمع هایی که کودک نیاز دارد پدر و مادرش را کنار هم ببیند سهیم هستید ؟

 

درد و دل برای کودکان ممنوع است

 

 

متاسفانه یکی از مهمترین عوامل منفی تاثیرگذار بر کودکان بدگویی زوجین از یکدیگر است بعد از جدایی شروع به بدگویی می کنند . آیا می دانید زمانی که شما از پدر یا مادر آن کودک شروع به بدگویی و ابراز تنفر می کنید چقدر از لحاظ روانی به کودک خود آسیب می زنید

قطعا دلبستگی کودک به پدر و مادرش از همه ی افراد زندگی او بیشتر است پس شما باید بدانید که نقش پدر و مادر را حفظ کنید . حتی با شرایط جدید کودک چگونه پرخاشگری ها و اضطرابش را کم کنید .

کودکان نمی توانند مثل شما به دنیا نگاه کنند آن ها زمانی که از لحاظ عاطفی و احساسی پدر و مادر را از یکدیگر دور افتاده می بینند به مرور زمان هم افسردگی را تجربه می کنند و هم دچار تنش و اضطراب می شوند.

کودکان جمع صمیمی والدین را به خوبی حس می کنند و روی آن ها تاثیر مستقیم می گذارد

 

خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر

 

در مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته توانسته ایم با متخصصین مجرب در زمینه های خیانت ، سکس تراپی ، طلاق و خانواده سطح زیادی از مشکلات را پوشش دهیم

 

این نوید را به شما می دهیم که در هر نقطه ای از رابطه ی خود قرار دارید برای مدیریت تنش ها و استرس خود و کاهش دودلی و تردیدی که نسبت به جداشدن و ماندن دارید از متخصصین کمک بگیرید

گاهی ممکن است زوجین به دلیل مشکلات جنسی دست به جدایی و طلاق بزنند آیا تا به حال از متخصصین سکس تراپ کمک گرفته اید تا شما را در این مسیر همراهی کنند

آیا شما روش های درمانی تخصصی را در زمینه ی مسائل جنسی پشت سرگذاشته اید؟ شما هم در رابطه ای دچار دودلی و اضطراب شده اید و نمی دانید که آیا این رابطه را باید تمام کنید و یا به رابطه ی خود ادامه دهید؟

 

خدمات مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران

 

 

حتما از متخصصین کمک بگیرید مشاوره طلاق تلفنی 24 ساعته در تهران توانسته است در زمینه ی اختلالات روانی که در کشمکش ها و اختلافات شدید زوجین نقش اساسی دارد نیز از طریق مشاورین بالینی و روانپزشکان همراه شما باشند .

ما در مرکز مشاوره خانه ی مهر به دلیل فعالیت های تخصصی خود توانسته ایم یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران باشیم زیرا حتی اگر برای مشاوره طلاق هم تماس گرفته باشید

متخصصین در صورت نیاز شما را به مشاوره جنسی ، مشاوره بالینی ارجاع می دهند تا مشاوره فردی خود را در کنار ارتباط داشته باشید .

همان طور که گفته شد اختلالات شخصیت از آن دسته مشکلاتی است که باید از طریق مشاوره فردی حل شود قبل از هر تصمیمی مشاوره طلاق تلفنی بیست و چهار ساعته به شما کمک می کند بهترین راه حل را بگیرید . طلاق آخرین راه حل است نه اولین راه حل .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *