مشاوره کودک آنلاین و افزایش خلاقیت در کودکان

مشاوره کودک آنلاین خانه مهر در زمینه ی افزایش خلاقیت در کودکان از طریق تیم متخصص کودکان با شما عزیزان در ارتباط هستند . همان طور که می دانید مرکز مشاوره کودک آنلاین خانه ی مهر در تمام زمینه ها چه به صورت مشاوره کودک حضوری و چه به صورت آنلاین و مشاوره کودک تلفنی با شما در ارتباط است

در زمینه ی آشنایی با سیستم فعالیت خانه ی مهر نیاز است به شما عزیزان بگوییم که در هر حیطه ای از زمینه ی روانشناختی به صورت جداگانه و تفکیک شده فعالیت می کنیم.

 

خدمات مرکز مشاوره خانه مهر را می شناسید؟

 

مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

مشاوره کودک آنلاین و افزایش خلاقیت در کودکان

در زمینه ی افزایش خلاقیت کودکان و بازی های مناسب برای نوزادان و کودکان قابل ذکر است که بدانید مغز در زمان تولد به حداکثر رشدش نرسیده است ، این در حالی است که فرد زمان تولد شکل کامل خود را دارد

اما مغز نیاز به تجربه دارد و از طریق راه های ارتباطی بین سلول های آن ایجاد می شود . ما صد میلیون سلول مغز داریم که اگر از آن ها استفاده نکنیم به مرور زمان از بین می روند اما با استفاده از آن یک ارتباط ایجاد می شود و در نتیجه ارتباطاتی به وجود می آیند که برای هر کدام از آن ها یک مسیر در مغز تعریف می شود .

 

مقالات زیر در زمینه کودک به شما کمک می کند دنیای کودکان را بهتر بشناسید:

 

روانشناس تلفنی کودک خوب در تهران و درمان چاقی کودکان

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۵ ساله توسط روانشناس کودک

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۷ ساله با مشاوره کودک

 

درمان ترس کودک از تاریکی با مشاوره کودک

 

واکنش صحیح والدین به ترس کودکان چیست؟

 

 

 

مشاوره کودک آنلاین و شناخت دنیای کودکان

 

 

در 3 ماهگی هزار میلیون ارتباط از طریق تکرار چیزها به وجود می آید . زمانی که کودک فعالیتی را انجام می دهد با تعدادی از کارهای مشابه ارتباط برقرار کرده است . می توان به طور کلی بگوییم که کودک نیاز به یک تعامل دارد .

ارتباط بین والدین و بچه ها برای رشد مغز آن ها حیاتی است . به گفته ی مشاوره کودک آنلاین و بهترین مراکز مشاوره کودک نیاز ارتباط والدین و مراقبین با کودکان به این دلیل است که ارتباط بین سلول های مغز در کودکان از طریق دیدن ، بوییدن ، شنیدن و حس کردن و کارهایی که در سال های اول زندگی انجام می دهند تقویت می شود.

 

مشاوره کودک آنلاین در مرکز مشاوره خانه مهر

 

 

مشاوره کودک آنلاین :  تجربه مغز را پرورش می دهد

 

 

اگر بچه ای محرومیت حسی داشته باشد و در محیطی بزرگ شود که حداقل لمس را تجربه کرده است در واقع مغزش سلول های کوچک تری دارد . تجربه مغز را پرورش می دهد . طی پژوهش های صورت گرفته توسط مشاوره کودک آنلاین حتی موش هایی در محیطی پر از اسباب بازی رشد می کنند مغز حجیم تری نسبت به موش هایی دارند که در محیط های بدون اسباب بازی رشد می کنند .

به این تمرین دقت کنید برقراری ارتباط چشمی : صورت انسان برای نوزادان از هر چیز و شی دیگری جالب تراست . خلقت نوزادان به شکلی است که برای بقاء برنامه ریزی شده است . برقراری ارتباط چشمی با بزرگسالان به بقای نوزاد کمک می کند و امکان مراقبت از او را افزایش می دهد.

 

توجه نوزاد را با  عشق و توجه جلب می کنید

شما می توانید برای افزایش دامنه ی توجه کودک خود او را وادار کنید که به طور مداوم با شما یک ارتباط چشمی برقرار کند این کار زمانی زیباتر می شود که توجه نوزاد با عشق و علاقه به شما متمرکز می شود .

روش انجام این بازی با نوزادان به این صورت است که شما صورت خود را نزدیک برده و مقابل صورت کودک قرار می دهید ، نوزادان در ابتدا کمی نزدیک بین هستند فاصله ی بین آغوش مادر تا صورت کودک بهترین فاصله ی دید برای کودکان محسوب می شود .

نوزاد در این سن قدرت تشخیص زمینه ی اصلی و جزئیات زمینه با هم دیگر را ندارند . در این تکنیک شما باید نوزاد را به اندازه ای نزدیک خود قرار دهید که مطمعن باشید می تواند شما را ببیند و توجه اش به شما است .

 

 

بیشترین زمان توجه نوزاد وقتی است که به صورت یک فرد نگاه می کند

 

 

طبق تجارب مشاوره کودک آنلاین و مراکز مشاوره کودک بیشترین زمان توجه نوزاد وقتی است که به صورت یک فرد نگاه می کند پس به همین دلیل جلب کردن توجه یک کودک کار سختی نیست .

هنگامی که شما به کودک نگاه می کنید و او شروع به یک ارتباط چشمی با شما می کند او را با جملاتی مثل : به من نگاه کن و خوبه ، تشویق کنید . یکی از نکات مهم در زمینه ی تربیت کودکان به گفته ی بهترین مشاوره کودک و بهترین مراکز مشاوره کودک این است که شما باید دنیای کودکان را درک کنید

به این مثال توجه کنید زمانی که شما صورت خود را به صورت کودک نزدیک می کنید اسم او را صدا بزنید ، در اطراف صورت او چهره ی خود را به صورت مورب یا عقب جلو تکان دهید و او را تشویق کنید که شما را نگاه کند .

گاهی ممکن است کودک شور و هیجان زیادی را و علاقه ی زیادی را به بازی نشان دهد اما گاهی ممکن است بهانه گیری کند و یا جای دیگری را نگاه کند .

 

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

 

این بدان معناست که بازی فعلا کافی است اما….

 

 

اما اشتباه نکنید کودکان بازی کردن را دوست دارند ، ممکن است در آن موقعیت دوست نداشته باشد که با شما همراه شود . شما در این بازی کودک را در امر یادگیری کنترل 6 عضله ی چشمی که مسئول کنترل و هماهنگی هر دو چشم است کمک کرده اید .

به گفته ی مشاوره کودک آنلاین و بهترین مشاوران کودک از راه های دیگری که در این زمینه می توانید یادگیری کودک را تقویت کنید آویزان کردن چیزهایی در بالای تخت کودک است که نوسان داشته باشد یا منعکس کردن نور بر روی دیوار و یا یک سقف یک اتاق تاریک است و یا قرار دادن یک طرح یا یک عکس جالب بر روی دیوار هم می تواند به شما کمک کند.

پس شما در طی این بازی درس های بزرگی به کودک خود داده اید علاوه بر کنترل به عضلات چشم می تواند از طریق تمرین اطرافش را بررسی کند و به جزئیات مختلف توجه کند و در نتیجه دانش و آگاهی کودک افزایش پیدا می کند به گفته مشاوره کودک آنلاین هیچ گاه بازی کردن یعنی زبان اصلی کودکان را از دست ندهید.

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *