معرفی مشاوره تلفنی خانم و متخصص در تهران

مشاوره تلفنی خانم و یا آقا قطعا هر دو در زمینه های تخصص خود دوره دیده اند اگر به دنبال مشاوره تلفنی خانم و یا آقا در زمینه های مختلف روانشناسی هستید می توانید با مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر حاصل فرمایید ما در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر توانسته ایم به صورت تفکیک شده و تخصصی در اتمام زمینه های مشاوره و روانپزشکی خدمات تخصصی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

روال کار مرکز مشاوره خانه مهر به این صورت است که زمانی که شما با مرکز مشاوره خانه مهر تماس می گیرید از طریق اپراتور تشخیص گذاریی انجام می شود که به صورت رایگان است.

 

معرفی مشاوره تلفنی خانم و متخصص در تهران

 

 

بعد از آن به متخصص در همان زمینه وصل می شوید این اطمینان را به شما می دهیم که تمام صحبت های متخصصین و مراجعین بدون اینکه ضبط شود کاملا محفوظ و محرمانه بین خود مراجع ومتخصص باقی می ماند .

قطعا الویت ما رضایت و اعتمادی است که شما مراجعین عزیز به خانه ی مهر دارید خوشبختانه اگر بخواهید مشاوره تلفنی خانم و یا مشاوره تلفنی آقا هم در زمینه های مختلف داشته باشید.

می توانید از طریق اپراتور خواسته ی خود را اعلام کنید . حال به دپارتمان های تخصصی خانه ی مهر می پردازیم مشاوره تلفنی خانواده که شامل مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی و مسائل جنسی ، مشاوره ازدواج که شامل مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره زوج درمانگر ، مشاوره دوران عقد.

 

جهت اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه فرمایید:

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره طلاق تلفنی ۲۴ ساعته در تهران و شهرستانها

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

 

 

 

مشاوره تلفنی خانم از تفکیک فعالیت روانشناختی می گوید

 

 

مشاوره کودک و نوجوان که شامل : تشخیص و درمان عنواع اختلالات در کودکان، آموزش علمی و تخصصی در زمینه ی بازی درمانی ، تفسیر نقاشی ، نمایش درمانی و شناخت دنیای کودکان و داشتن ارتباطی سالم بین والد و فرزند ، تربیت جنسی ، اصول اولیه تربیت هر سن به صورت مجزا.

رشد و افزایش عزت نفس و اعتماد بنفس در کودکان ، مشاوره بیماری ها خاص که شامل : ام اس ، ایدز ، سرطان ، دیابت و بیماری های دیگر می باشد ، مشاوره اعتیاد که شامل : ترک اعتیاد ، همایش ها و کارگاه های آموزشی آنلاین.

 

 

مشاوره نوجوان و سالمند در خانه مهر

 

 

شناخت عملکرد و شیوه های برخورد با نوجوان و جوان ، راهنمایی خانواده ها برای همراهی فردی که دچار اعتیاد شده است، روان درمانی و ترمیم بهبود شخصیت فردی که دچار اعتیاد شده است.

مشاوره سالمندان و آشیانه ی خالی که در زمینه افسردگی ، اضطراب به سالمندان فعالیت می کند ، مشاوره بالینی و اختلالات شخصیت که در زمینه ی مشکلات بالینی و تشخیص و درمان اختلالات شخصیت و در صورت لزوم ارجاع به روانپزشک فعالیت می کند.

 

 

معرفی مشاوره تلفنی خانم و متخصص در تهران
معرفی مشاوره تلفنی خانم و متخصص در تهران در مرکز مشاوره خانه مهر

 

مشاوره اورژانسی از دیگر خدمات خانه مهر است

 

 

خوشحالیم که توانسته ایم یکی ازبهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران باشیم در تمام موارد گفته شده مشاوره تلفنی خانم و آقا به صورت تخصصی به دلیل درخواست شما عزیزان فعالیت می کنند.

یکی دیگر از خدمات مهم و تخصصی در مرکز مشاوره خانه ی مهر مشاوره به مشکلات اورژانسی است همان طور که می دانید مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر یکی از مراکز بیست و چهار ساعته ی مشاوره می باشد شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با متخصصین و مشاورین مجرب و دوره دیده ی ما ارتباط برقرار کنید .

مشاوره اورژانسی شامل افرادی می شود که دچار سوگ ، PTSD و یا حملات ناگهانی اضطراب و استرس شده اند در آن زمان مشاورین و متخصصین می توانند شما را راهنمایی کنند تا با فردی که دچار PTSD حوادث طبیعی و یا مرگ شده است چطور رفتار کنیم .

 

 

آیا با PTSD آشنا هستید ؟

 

 

توجه داشته باید در این زمینه هم مشاوره تلفنی خانم و یا آقا به صورت تخصصی و مستقر در مرکز مشاوره خانه ی مهر حضور دارد . سندرم یا همان اختلال استرس پس از ثانحه (PTSD) برای هر کسی در هر زمانی ممکن است اتفاق بیافتد.

اگر فردی مورد تجاوز جنسی قرار بگیرد و یا مورد اذیت و آزار یا ثانحه ی طبیعی مثل : زلزله ، سیل که در آن عزیزانش را از دست بدهد با درد و رنجی که برای او ایجاد می شود ممکن است دچار شوک و یا PTSD شود اما PTSD چطور می تواند شرایط و عملکردهای روزانه ی فرد را مختل کند ؟

افرادی که دچار اختلال استرس پس از ثانحه می شوند ممکن است رویداد را مکررا به یاد آورند آن ها شب ها به صورت کابوس صحنه را مرور می کنند که باعث ناراحتی هایی مثل بی خوابی ، اضطراب، دردهای بدنی و یا مشکل در حواس و گاها فرد به انزوا روی می آورد .

 

 

 

معرفی مشاوره تلفنی خانم و متخصص در تهران
معرفی مشاوره تلفنی خانم و متخصص در تهران

 

 

ptsd بر زندگی فرد تاثیر می گذارد

 

آن ها هر موقع از آن مکان و یا هر چیزی که آن ها را یاد آن حادثه بیاندازد دچار اضطراب و ضربان قلبشان بالا می رود . PTSD بسته به شدتی که اتفاق افتاده است بر زندگی فرد تاثیرات مختلفی را می گذارد گاهی آن قدر شدید است که فرد نه می تواند سر کار برود و نه به حالت عادی به زندگی قبلیش باز گردد.

به همین دلیل قطعا در همچین زمینه هایی نیاز است که شما از متخصصین کمک بگیرید اما اگر به صورت اورژانسی باشد می توانید سریعا با متخصصین و مشاورین مجرب ما در این زمینه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند که چطور می توانید مقداری از تنش و اضطراب و خشم فرد را کاهش دهید .

گاهی ممکن است افراد بعد از PTSD دست به خودکشی و یا از بین بردن خودشان و یا اطرافیانشان بزنند پس نیاز است که شما همراه آن ها باشید و اجازه ندهید که اتفاق ناگوار دیگری رخ بدهد پس همان طور که گفته شد مشاوره تلفنی خانم و یا مشاوره تلفنی آقا در هر زمینه ای به صورت تخصصی در خانه ی مهر در حال فعالیت می باشد .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *