بهترین مشاوره تلفنی تهران در مراکز مشاوره

بهترین مشاوره تلفنی تهران در مراکز مشاوره باید حتما به صورت تخصصی دوره های ویژه ای را گذرانده باشند نکته ی مهم در این زمینه این است که علاوه بر مدارک تحصیلی باید مشاورین در زمینه ای که به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند ازطریق مراکز مشاوره بررسی شوند  که آیا دوره های مختص به آن مهارت را گذرانده اند یا خیر ؟

به طور مثال در مرکز مشاوره خانه مهر توانسته ایم در 2 غالب مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی به صورت تخصصی و تیمی فعالیت کنیم به طور مثال در زمینه ی:

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج

مشاوره کودک و نوجوان

مشاوره بالینی و اختلالات شخصیت

بیماری های خاص (ایدز،ام اس،سرطان….)

مشاور اعتیاد و ترک مواد مخدر

مشاوره تحصیلی و کنکور به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کنیم .

 

 

بهترین مشاوره تلفنی تهران در مراکز مشاوره

 

 

نکته ی قابل ذکر این است که تمام مشاورینی که از طریق تلفن و یا شبکات مجازی مثل واتساپ و ایمو با شما در ارتباط هستند در دپارتمان تخصصی شان دوره های ویژه ای را گذرانده اند و سال ها در همان زمینه تخصص دارند.

پس این نوید را به شما می دهیم که می توانید با خیال راحت در تمام حیطه های مشاوره با متخصصین ما تماس بگیرید . به طور مثال در زمینه ی مشاوره خانواده زیر شاخه هایی که در دپارتمان ما وجود دارد : مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره زوج درمانگر ، مشاوره والد نوجوان فعالیت می کند.

اگر به دنبال بهترین مشاوره تلفنی تهران هستید حتما با مراکزی در ارتباط باشید که بتوانند به صورت تخصصی خدمات را به شما ارائه دهند . حال همراه ما باشید تا ببینیم بهترین مشاوره تلفنی و مراکز مشاوره تلفنی خوب در تهران چه ویژگی هایی دارند .

در صورت تمایل کسب اطلاعات بیشتر در هر زمینه از مشاوره تلفنی مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

بهترین مشاوره تلفنی ازدواج و باورهای نادرست ازدواج

 

بهترین مشاوره تلفنی ترک سیگار در تهران

 

بهترین مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج خانه مهر

 

مشاوره استرس و اضطراب با مشاوره تلفنی تخصصی

 

 

خانه مهر یکی از بهترین مشاوره تلفنی تهران

 

 

بی شک مرکز مشاوره خانه ی مهر یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران است زیرا از کادری از با تجربه ترین مشاوران در زمینه های مختلف آماده ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره می باشند .

جدا از آن در صورت لزوم اگر احساس کنند که شما نیاز است که با متخصص دیگری در ارتباط باشید و یا کارگاه و همایش مخصوصی را بگذرانید قطعا شما را راهنمایی می کنند.

شما در لحظه ای که با مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر تماس می گیرید به اپراتور و پذیرش وصل می شوید آنها بعد از یک مصاحبه ی بالینی کوتاه که به صورت رایگان برگزار می شود شما را با متخصص در همان زمینه وصل میکنند.

 

 

بهترین مشاوره تلفنی تهران در مراکز مشاوره
بهترین مشاوره تلفنی تهران در خانه مهر به صورت تخصصی و حرفه ای مشاوره می دهد

 

داشتن تیم تخصصی از افتخارات خانه مهر است

 

 

به طور مثال در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر مشاوره ازدواج با مشاوره قبل از ازدواج متفاوت است و هر کس در دپارتمان تخصصی خودش در حال فعالیت می باشد.

توجه داشته باشید یکی دیگر از خدمات مهم و حساس در مرکز مشاوره تلفنی که آن هم توسط بهترین مشاوره تلفنی تهران کنترل می شود مراجعینی است که به صورت اورژانسی با مرکز تماس می گیرند.

گاهی ممکن است شما به دلیل از دست دادن عزیزی و یا اتفاق ناگواری مثل  PTSD دچار اضطراب و استرس شوید و یا اطرافیان تان دچار یک تنش و اضطراب شوند

گاهی ممکن است والدین با نوجوانانشان دچار یک چالش و تنش شوند و نتوانند مشکل را حل کنند در این مواقع می توانید با متخصصین اورژانسی ما ارتباط برقرار کنید و سوالات و مشکلات خود را درمیان بگذارید.

 

 

مشاوره ازدواج ،مشاوره فردی،مشاوره بین فردی

 

 

همین متخصصین نیز برای آن که بتوانند بهترین عملکرد را در همان زمان کوتاه برای شما داشته باشند سال ها دوره ی تخصصی دیده اند در زمینه ی مشاوره تلفنی ازدواج نیز شما می توانید از طریق متخصصین مطلع شوید که آیا از لحاظ فردی ، بین فردی و مهارت های لازم برای شروع یک زندگی می توانید به همسر خود و یا خودتان تکیه کنید ؟

آیا فرد مقابل دچار اختلال شخصیت نیست؟  قطعا می دانید که تشخیص اختلال شخصیت در فرد مقابل باید توسط یک متخصص و مشاوره بالینی و روانپزشک انجام بگیرد در این زمینه نیز از طریق تست های آنلاینی که توسط خود متخصصین طراحی شده است

سعی بر آن داریم تا بتوانیم برای افرادی که به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری از مشاورین کمک بگیرند بتوانند از طریق تلفن و یا راه های ارتباطی آنلاین با ما در ارتباط باشند.

 

 

مشاوره خانواده،مشاوره طلاق،مشاوره خیانت

 

 

در زمینه ی مشاوره خانواده نیز برای آن که شکاف ارتباط های والدین را کاهش دهیم و از فروپاشی انسجام و روابط صمیمی اعضای خانواده کم کنیم.

مشاوره آنلاین خانواده را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید قبل از آن که تصمیم هیجانی و عجولانه ای بگیرید بتوانید معقول ترین و بی طرف ترین تصمیم را اعمال کنید

خوشبختانه در زمینه ی مشاوره تلفنی کودک ونوجوان نیز توانسته ایم یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران باشیم زیرا بهترین مشاوره تلفنی تهران در زمینه ی کودک نوجوان را در مرکز مشاوره خود مستقر کرده ایم

تا بتوانیم در همین زمینه نیز کلیدهای طلایی تربیت و یا مشکلات رفتاری کودکان زودتر ارزیابی و تشخیص دهیم. و در صورت لزوم والدین و کودک را به مشاوره حضوری ارجاع دهیم.

 

مشاوره اعتیاد،ترک مواد مخدر و سیگار

 

و تخصص دیگر در مرکز مشاوره خانه ی مهر تیم متخصص اعتیاد و مواد مخدر هستند که در این زمینه نیز متخصصین ما از طریق مشاوره ومصاحبه ی بالینی و خدمات جانبی مثل  TDCS  توانسته اند بسیاری از مشکلات بازگشت مواد مخدر و یا مشکلات درمان و محیط اجتماعی فرد را کاهش دهند

موفقیت های چشمگیر مشاورین ما در این زمینه باعث شده است که یکی از برترین و بهترین مراکز مشاوره در تهران محسوب شویم از دیگر خدمات مرکز مشاوره خانه ی مهر و تیم تخصصی و دپارتمان آن در زمینه ی بیماری های خاص است

مثل ام اس ، اچ آی وی مثبت ، سرطان که باعث می شود فرد با اجتماع و اعضای خانواده دچار چالش شود توانسته ایم دراین زمینه نیز همراه و همگام بیمار و والدین آن باشیم.

 

جهت اطلاع از خدمات تخصصی مرکز مشاوره خانه مهر به صفحه ی اصلی ما مراجعه کنید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *