بهترین مشاوره تلفنی خیانت و جلوگیری از طلاق

بهترین مشاوره تلفنی خیانت و جلوگیری از طلاق به شما کمک می کند تا موانع ارزیابی علل خیانت را بشناسید و به صورت جداگانه از طریق مشاوره فردی با فرد زخم دیده و آسیب دیده و فردی که دچار خیانت شده است مشاوره می کند.

ما در مرکز مشاوره خانه مهر در تمام ابعاد روانشناختی همراه و همگام شما عزیزان هستیم . مشاوره تلفنی خیانت هم یکی دیگر از خدماتی است که توسط متخصصین مشاوره خانواده و ازدواجی که در این زمینه دوره دیده اند برگزار می شوند.

به همین دلیل بهترین مشاوره تلفنی خیانت را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید قبل از آن که تصمیم عجولانه ای بگیرید و یا ارتباط خود را به سمت طلاق ببرید از متخصصین ما کمک بگیرید.

مقالات زیر در زمینه ی طلاق و خیانت اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان می دهد در صورت تمایل مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

مشاوره تلفنی طلاق و بازگشت مجدد زوجین

 

مشاوره ازدواج تلفنی تهران با بهترین مشاوران ازدواج

 

مشاوره خیانت تلفنی توسط بهترین مشاوران خانواده

 

مرکز مشاوره تلفنی خانواده و درمان خیانت همسر

 

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

 

ابعاد دیگر مشاوره تلفنی خانه ی مهر به شرح زیر می باشد :

 

مشاوره تلفنی خانواده ، مشاوره ازدواج، مشاوره تلفنی اعتیاد ، مشاوره تلفنی بیماری های خاص مثل : ام اس ، ایدز و سرطان ، مشاوره تلفنی بالینی و اختلالات شخصیت ، مشاوره تلفنی خانواده ، مشاوره طلاق ، خیانت ، مشاوره جنسی و مشاوره  روانشناس کودک و نوجوان تخصصی می باشد .

 

یکی از مهمترین و اساسی ترین ابعاد و ابزار بهترین مشاوره تلفنی خیانت خانه ی مهر این است که موانع علل خیانت به صورت دقیق ارزیابی می شود تا با بررسی و حل آن بتوانیم بازگشت مجددی برای زندگی شما داشته باشیم .

 

بررسی یعنی دیدگاه فرد زخم خورده در مورد این مبحث مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد زیرا فردی که دچار آسیب می شود به صورت کلی باورش این است که همسرش به او خیانت کرده است و سهم عمده ای از این مشکل به گردن اوست .

 

 

بهترین مشاوره تلفنی خیانت از عوامل بیرونی خیانت می گوید

 

 

فرد عهد شکن نیز در بیشتر مواقع علل رفتارشان را به بیرون از خود نسبت می دهند و مشکل را در همسر خود جستجو می کنند و یا ممکن است خود را قربانی یک رابطه ای که در آن هیچ نقشی نداشتند بدانند.

همین باورها باعث می شود که روند ارزیابی علل های خیانت کم رنگ تر شوند و عوامل بیرونی که فقط برای توجیه کردن در این زمینه پر رنگ تر شوند.

بهترین مشاوره تلفنی خیانت از باورهای منفی زوجین می گوید . اولین مورد در زمینه ی باورهای نادرست بی فایده انگاشتن ارزیابی است بعضی از زوجین بررسی نقش عوامل سبب ساز در خیانت را بی فایده می دانند آن ها باور دارند که شبیه آبی ریخته شده است و بحث و بررسی چیزی را در این زمینه تغییر نمی دهد .

 

 

بهترین مشاوره تلفنی خیانت و جلوگیری از طلاق
بهترین مشاوره تلفنی خیانت و جلوگیری از طلاق در خانه مهر

 

 

بهترین مشاوره تلفنی خیانت از دومین باور غلط : زباله را هم نزن می گوید

 

 

بعضی از زوجین نیز تمایلی به بحث در مورد عواملی که باعث بروز خیانت و یا طلاق عاطفی شده اند ندارند و اعتقادشان این است که باید این مبحث را نادیده بگیرند .

سومین باور غلط جدایی است جدایی و طلاق گاهی می تواند بهترین انتخاب باشد اما باید آخرین انتخاب باشد آن هم بر این مبنا که شما تمام راه ها را امتحان کرده باشید.

زمانی که فقط با دیدگاه جدایی و طلاق به مشاوره مراجعه می کنید اجازه نمی دهید که مشکل حل شود زیرا در پس ذهنتان فقط به جدایی و رفتن فکر می کنید.

اما طبق پژوهش و تجارب بهترین مشاوره تلفنی خیانت خانه ی مهر بررسی و سبب شناسی خیانت باعث می شود که زوجین به نقش خود در بروز خیانت پی ببرند و بتوانند کاستی ها و نقص های خود را شناسایی کنند و آن ها را حل کنند .

 

عوامل سبب ساز در خیانت را بشناسید

 

 

اگر نسبت به عوامل سبب ساز در بروز خیانت آگاه نباشید نمی توانید بهترین تصمیم و درست ترین تصمیم را برای ادامه ی زندگی و یا جدایی بگیرید در بسیاری از موارد طبق تجارب بهترین مشاوره تلفنی خیانت زمانی که زوجین به عوامل سبب ساز در خیانت آگاه می شوند میزان بخشش و سلامت ارتباط شان ارتقاء پیدا می کنند.

متخصصین به هیچ عنوان سعی در انکار موضوع و یا مشکل ندارند بلکه انکار باعث می شود که به مرور زمان در هر جدال و دعوایی تمام مسائل گذشته دوباره مرور شود .

بلکه شما در جلسات مشاوره خیانت بر مبنای بخشش و پذیرش مشکل و آگاهی نسبت به نقص و کمبودهای دو طرف اقدام به بازسازی رابطه ی خود می کنید در این زمینه نیز تکنیک هایی وجود دارد که توسط متخصصین و بهترین مشاوره تلفنی خیانت و حضوری عنوان می شود .

 

 

تغییرات رفتاری نیازمند آگاهی است

 

 

زمانی که نسبت به عوامل تاثیرگذار در خیانت آگاه می شوید راحت تر می توانید تغییراتی در رفتار خود ایجاد کنید در بررسی مشکلات زناشویی و یا مشکلاتی که مبحث طلاق و خیانت است چند ابعاد و جنبه را در این زمینه بررسی می کنند .

توجه داشته باید عوامل درونی ، عوامل بیرونی، عوامل مربوط به ویژگی های شخصیتی فردی دو طرف و عوامل مربوط به رابطه ی زناشویی ، 5 محور اصلی در بررسی اختلالات زناشویی است.

بررسی علل های شخصی به طور مثال ویژگی های شخصیتی مثل سلطه جویی ، خودشیفتگی ، کنترل ، مشکلات جنسی ، نداشتن مهارت های زناشویی ، باورهای منفی و رفتارهای نامناسب ، نازایی می تواند از عوامل زمینه ساز در بروز خیانت و یا طلاق عاطفی باشد.

 

 

اختلالات شخصیت را می شناسید؟

 

 

از سوی دیگر بعضی بیماری های روانپزشکی مثل : اختلالات شخصیت پارانویید وابسته و یا بیماری های پزشکی مثل بیماری ام اس ، سرطان ، سکته ، ناراحتی های قلبی ، مشکلات جسمی مثل : فلج بودن و مشکلات استخوانی نیز در بروز جدایی نیز نقش دارد .

توجه داشته باشید اگر ما در تمامی مقالات و گفته های خانه ی مهر تاکید بر مشاوره ازدواج و زوج درمان داریم به این دلیل است که بتوانید قبل از شروع یک زندگی بسیاری از ابعاد شخصیتی فرد مقابل را شناسایی کنید .

 

آیا می دانستید اختلال شخصیت نمایشی ، ضد اجتماعی و خودشیفته جزء مواردی هستند که در شکل گیری خیانت نقش مهمی را ایفا می کنند؟؟؟

اما نکته ی مهم این است که تشخیص این اختلالات فقط باید توسط متخصصین باشد پس بهترین مشاوره تلفنی خیانت به شما کمک می کند بهترین تصمیم را بگیرید.

اگر نیاز باشد قطعا به شما می گوید که نیاز است رابطه ی خود را به اتمام برسانید اما توجه داشته باشید قبل از هر اقدامی از متخصصین کمک بگیرید.

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *