بهترین مشاوره تلفنی طلاق و جدایی در تهران

بهترین مشاوره تلفنی طلاق و جدایی چگونه می تواند به زوجین کمک کند تا قبل از جدا شدن راه های معقول و مناسب را امتحان کنند . ما در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر توانسته ایم یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی طلاق و ازدواج در تهران باشیم زیرا در تمام دپارتمان های تخصصی مشاورین ما به صورت حرفه ای در حال فعالیت می باشند به طور مثال :

تیم مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره بیماری های خاص ، مشاوره  روانشناس کودک و نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره سالمندان به صورت جدا و تخصصی در حال فعالیت می باشد .

 

 

بهترین مشاوره تلفنی طلاق هم در زیرشاخه مشاوره خانواده قرار می گیرد

 

 

یعنی مشاوره خانواده به چند زیر شاخه تقسیم می شود : مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی و مشکلات جنسی ، مشاوره اختلافات زناشویی هر کدام به صورت جداگانه متخصصین و مشاورین خودش را دارد که در همین زمینه به صورت حرفه ای دوره هایی را گذرانده اند .

حال در زمینه ی بهترین مشاوره تلفنی طلاق و جدایی به این سوال جواب می دهیم که چرا قبل از این که اقدام به طلاق و یا خیانت بکنید از مشاورین و متخصصین کمک نمی گیرید که چالش ها و تنش های زندگی تان را کم کنید

آیا نگرانی های خود را به صورت واضح به همسرتان اعلام کرده اید؟

مقالات زیر را در صورت تمایل مطالعه بفرمایید:

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

مشاوره تلفنی طلاق و بازگشت مجدد زوجین

مشاوره ازدواج تلفنی تهران با بهترین مشاوران ازدواج

 

 

بهترین مشاوره تلفنی طلاق از خطاهای فردی می گوید

 

 

تحقیقات نشان می دهد که افراد بیشتر از آن که صحبت های طرف مقابل را متوجه بشوند دائما جواب خود را در ذهنشان مرور می کنند و این باعث می شود که دچار خطای فکری بشوند .

پیشنهاد ما در زمینه ی مشاوره ازدواج و یا مشاوره طلاق همیشه آگاهی نسبت به مهارت های گفتگو و ارتباط برقرار کردن بوده است ابعاد بررسی مختلف طلاق این گونه است ممکن است طلاق به دلیل های مشکلات درونی و فردی فرد اتفاق بیافتد .

گاهی افراد به دلیل اختلالات شخصیت و یا بیماری های سطحی مثل افسردگی، اضطراب ، وسواس اگر در طیف پایین آن باشد با همسر خود دچار چالش و تنش می شود

اگر در طیف گسترده آن و قوی تری باشد باعث اختلافات جدی در زندگی می شود پس یکی از دلایل طلاق اختلالات شخصیت و بیماری های روانی است که تشخیص آن باید از طریق یک مشاوره خانواده و بالینی صورت بگیرد .

 

 

بهترین مشاوره تلفنی طلاق و جدایی در تهران
بهترین مشاوره تلفنی طلاق و جدایی در تهران

 

 

طلاق ، تجاوز و مشکلات رفتاری…..

 

مورد دوم در زمینه ی الگوهای آموخته شده ی کودکی است گاهی به دلیل تجاوزهایی که در کودکی رخ می دهد و یا اختلافات شدیدی که والدین دارند کودکان الگوهای اشتباهی را آموزش می بینند که این باعث می شود در آینده نیز انعکاس رفتارهای گذشته در زندگی شان نمایان شود.

بعد دیگر مشکلات طلاق مربوط به عوامل بیرونی است اختلافات خانوادگی ، مسائل مالی ، اعتیاد ، اختلافات جنسی ، از دست دادن کار و شغل تمامی این موارد باید در یک سطح گسترده ارزیابی و بررسی شود توجه داشته باشید.

 

 

خیانت یکی از عوامل اصلی طلاق است

 

 

گاهی افراد به دلیل تنوع طلبی و یا الگوهای اشتباه گذشته دست به خیانت می زنند خیانت یکی دیگر از عوامل اصلی طلاق است متاسفانه ضعیف ترین انتخاب برای جدایی ، خیانت است زمانی که شما به همسر خود خیانت می کنید.

هم خودتان و هم فرزند و طرف مقابل تان بسیار آسیب می بینند . قبل از آن که تنش ها و چالش های بین شما عمیق و عمیق تر شود از متخصصینی که در زمینه ی اختلافات زناشویی فعالیت می کنند کمک بگیرید

تا بتوانید از طلاق عاطفی و خیانت جلوگیری کنید بی شک طلاق یک شبه اتفاق نمی افتد بلکه همیشه درپس این گسستگی عاطفی ماه ها و سال ها بی تجربگی و عدم مهارت زوجین برای حل مشکلاتشان است.

یکی از عوامل مهم در اختلافات زناشویی به گفته ی بهترین مشاوره تلفنی طلاق نداشتن حرف مشترک و یا می توان گفت تفاوت های شخصیتی بسیار زیاد است گاهی افراد به دلیل عدم شناخت نیازهای خود و فرد مقابل نمی توانند از لحاظ امنیتی خانواده ی شادی را بسازند

 

آیا شما زبان عشق همسر خود را می شناسید ؟

 

 

آیا می دانید که او چگونه خوشحال می شود ؟ آیا نقاط ضعف و قدرت خودتان را می شناسید ؟ آیا میدانید زمانی که از شما انتقاد می شود و یا زمانی که احساس پس خوردگی عاطفی می کنید منطقی است یا خیر ؟

به گفته ی بهترین مشاوره تلفنی طلاق بسیاری از زوجینی که قبل از ازدواج پیش مشاوره می روند آسیب های آینده و چالش های آن ها کاهش می یابد زیرا متخصصین در زمینه ی ازدواج از طریق مصاحبه ی بالینی تست های ارزیابی دقیق ، کارگاه ها و همایش های آموزشی در بعدهای مختلف فردی، بین فردی ، مشکلات جنسی به شما کمک می کنند تا هم به شناخت کلی نسبت به خودتان برسید

 

شناخت نیازها و خواسته های همسرتان مهم است

 

 

و در مرحله ی دوم بر مبنای شناخت نیازها و خواسته ها یتان همسرتان را انتخاب کنید . قطعا فردی که نسبت به خودش آگاهی ندارد نمی تواند همسر موفقی باشد .

طلاق آخرین راه حل است نه اولین راه حل گاهی مشاورین به دلیل عدم همکاری و یا مشکلات دیگری که نمی توان آن ها را حل کرد و فرزندان در آن خانواده در حال اذیت شدن هستند

به زوجین پیشنهاد می کنند که از یکدیگر جدا شوند اما این در صورتی است که تمام راه های پیشنهاد شده و تکنیک های دقیق را به کار ببرند کارگاه ها را شرکت کنند

و بتوانند باز هم برای جدایی زیر نظر بهترین مشاوره تلفنی طلاق اقدام به جدایی کنند زیرا خود جدایی و طلاق برای افراد سوگی را به همراه دارد که اگر از طریق متخصصین اقدام نکنید هم خودتان و هم فرزندانتان ممکن است که آسیب ببینید .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *