بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند. مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر توانسته است یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران باشد زیرا متخصصین ما مشاورینی دوره دیده و با تجربه در حیطه های مشخص هستند به طور مثال در حیطه ی مشاوره روانشناس کودک و نوجوان مشاورین در زمینه های زیر تخصصی فعالیت می کنند و مشاورین متفاوت هستند :
مشاوره کودک
مشاوره نوجوان
مشاوره اختلالات یادگیری
مشاوره اتیسم
مشاوره اختلالات رفتاری
مشاوره تشخیص اختلالات و مشکلات شدید
مشاوره والد کودک ( فرزندپروری)
مشاوره و غربالگری سلامت بارداری

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

در زمینه ی مشاوره کودک در صورت تمایل مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۵ ساله توسط روانشناس کودک

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۷ ساله با مشاوره کودک

 

بهترین مشاوره کودک از دزدی و آتش بازی کودکان می گوید

 

مرکز مشاوره کودک از علاقه کودکان به آتش بازی می گوید

 

شب ادراری در کودکان چه علت هایی دارد ؟

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

همان طور که دیدی ما در زمینه ی کودک و نوجوان به صورت تفکیک شده به والدین مشاوره می دهیم در صورت تمایل هم می توانید مقالات کودک زیر را بخوانید تا با مشکلات رفتاری کودک بیشتر آشنا شوید.
در زمینه های دیگر روانشناختی هم کاملا تفکیک شده آماده ارائه خدمات تخصصی مشاوره می باشیم :
مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق، مشاوره خیانت، مشاوره سکس تراپی….)
مشاوره ازدواج (زوج درمانی،اختلافت زناشویی،مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره دوران عقد، مشاوره حقوقی ازدواج)
مشاوره اعتیاد و مواد مخدر
مشاوره سالمندان
مشاوره بالینی و اختلالات شخصیت
مشاوره بیماری های خاص( ایدز، سرطان، ام اس ….)
تمامی خدمات روانشناختی نام برده شده به صورت تلفنی و آنلاین آماده ارائه می باشند. شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با متخصصین خانه مهر تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را حل کنید.

 

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها
بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها بهترین روش های تربیتی را عنوان می کند

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران از روش های تربیتی می گوید

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران برای شما چند نکته در مورد روش های غلط و درست تربیتی را عنوان می کند.
کودک نباید نگران به دست آوردن علاقه ی والدینش باشد کودک باید بداند بدون هیچ قید و شرطی دوستش دارید حتی اگر رفتاری کند که باب میل شما نباشد .

گاهی بدون آنکه کودک کار مثبتی انجام دهد به کودک خود محبت کنید او را بغل کنید و ببوسید به کودک خود توجه کنید به حرف هایش گوش کنید این رفتارها یعنی دیده شدن کودک شما.

 

 

 

نادیده گرفتن یکی از روش های تربیتی در کودکان است

به گفته بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران نادیده گرفتن رفتار در کودکان یکی از روش های تربیتی است زمانی که کودک سعی دارد با رفتارهای منفی توجه شما را جلب کند از طریق نادیده گرفتن رفتارش شرطی شدن در او را بشکنید.

می توانید لیستی از رفتارهای جلب توجه منفی کودک تهیه کنید و ببینید کدام یک از رفتارهای کودک را می توانید از طریق نادیده گرفتن انجام دهید.
اما نکته ی مهم این است که اگر تصمیم گرفتید از روش نادیده گرفتن استفاده کنید باید هیچ واکنشی نشان ندهید یعنی چه کلامی و چه غیر کلامی کودک را نادیده بگیرید.

حتی نگاهش هم نکنید وانمود کنید در حال انجام کار خودتان هستید باید در این مرحله کمی صبور باشید اگر نمی توانید موقعیت را ترک کنید خودتان را سرگرم کاری کنید انگار که او را نمی بینید.

 

 

رفتارهای سالم و اشتباه کودک خود را بررسی کنید

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران به شما والدین عزیز یاد می دهد چطور لیستی از رفتارهای درست و غلط کودک خود تهیه کنید و به صورت ریشه ای بررسی می کند.

کدام رفتار کودک شما مربوط به سن اوست و نیاز نیست نگران باشید اما گاهی بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران شما را به یک روانپزشک یا مشاوره بالینی ارجاع میدهد تا مشکلات شخصیتی کودک دقیق تر بررسی شود.
در ادامه لازم است بدانید اگر از روش نادیده گرفتن استفاده می کنید کودک در روزهای اولیه بر شدت رفتارش می افزاید تا مطئن شود دیگر نمی تواند توجه شما را جلب کند.
باید الگوهای رفتاری درست را به کودکان آموزش دهیم وقتی در مقابل رفتار و گفتار کودک همیشه پرخاشگری و دعوا می کنید به کودک خود یاد می دهید زمانی که رفتاری باب میل او نبود او هم پرخاشگری کند.

 

مراقب الگوهای رفتاری خود باشید کودکان آیینه ای از رفتارهای شما هستند

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران تاکیید می کند برای رفتارهای مختلف کودک باید روش های تربیتی مناسبی را انتخاب کنید اول از همه باید مطمئن شوید کودک شما مشکل رفتاری خاصی ندارد که نیاز باشد اطلاعاتی را در آن زمینه به دست آورید.
و اما در ادامه ی روش نادیده گرفتن وقتی کودک شما دست از گریه کردن بر می دارد و یا آرام می شود و یا سراغ اسباب بازی هایش می رود سریع به او توجه کنید و او را تحسین کنید اما اگر مجدد رفتارش را انجام داد باز نادیده گرفتن را ادامه دهید تا زمانی که بدون پرخاشگری و گریه به گفت و گو می پردازد.

 

 

کارگاه و همایش های تخصصی بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران

خوش بختانه امروزه والدین نسبت به تربیت کودک خود بیشتر مطالعه می کنند و از طریق کارگاه های آموزشی به کسب مهارت می پردازند
در این زمینه هم بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران برای شما عزیزان راه حلی را در نظر گرفته است.

اگر نمی توانید به صورت حضوری از کارگاه های آموزشی استفاده کنید به توانید از کارگاه ها و همایش های رایگان مرکز مشاوره خانه مهر بهره مند شوید.
کارگاه های آنلاین خانه مهر توسط بهترین مشاوره کودک و نوجوان هر سری در یک موضوع برگزار می شود. بی شک باید دانسته های خود را به روز کنید تا بتوانید خطاهای رفتاری خود را نسبت به کودکتان کاهش دهید.

 

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

تنبیه بدنی و کلامی هر دو آسیب زا هستند

نکته ی آخر همیشه به یاد داشته باشید تنبیه بدنی و کلامی هر دو آسیب زا هستند عزت نفس کودک خود را خدشه دار نکنید زیرا در دوران نوجوانی و بزرگسالی به افرادی پرخاشگر و بی اعتماد به نفس تبدیل می شوند که استقلال و قدرت انتخاب هم نخواهند داشت.

آیا با افرادی که در زمان انتقاد عصبانی می شوند روبه رو شده اید؟ افرادی که هیچ انتقادو حرفی را از سمت دیگران نمی پذیرند و یا برعکس افرادی که هر انتقادی را می پذیرند و افسرده می شوند این افراد در زمینه ی عزت نفس در کودکی آسیب دیده اند. تمام رفتارهای کودکی در آینده خودش را نشان می دهد.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *