بهترین مشاوره روانشناس کودک و افزایش توجه کودکان

بهترین مشاوره روانشناس کودک و نوجوان و افزایش توجه کودکان در زمینه بازی درمانی و نمایش درمانی با والدین همراه می شود یکی از نکات مهم و طلایی در تربیت کودکان شناخت بازی های مناسب با سن کودک است

و به گفته ی بهترین مشاوره روانشناس کودک نیاز است شما با دنیای کودکان آشتی کنید ، آشتی کردن با دنیای کودکان بدین معناست که دنیا و زبان آن ها را درک کنید .

یکی از راه های ارتباطی شما و حتی تقویت راه های ارتباطی کودک مثل شنوایی ، دیداری ، لامسه ، بویایی از طریق بازی صورت می گیرد .

 

انتظار شما از یک مشاوره کودک چیست؟  برای چه مسائلی می توان  از مشاوره کودک کمک گرفت؟

 

در این زمینه  روانشناس و مشاوره کودک خانم رعنا قاسمی در زمینه انتظارات و توقعات والدین از مشاوره کودک به سوالات زیر پاسخ میدهد:

روانشناس کودک چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

روانشناس کودک چه کارهایی نمی تواند انجام دهد؟

با اتاق درمان مشاوره کودک و پروسه درمانی مشکلات کودک آشنا شوید

پادکست زیر را گوش دهید

 

 

آشنایی با گزیده ای از خدمات روانشناسی خانه مهر

 

 

برای تماس از طریق موبایل روی تصویر کلیک کنید

خوشبختانه خانه ی مهر یکی از بهترین مراکز مشاوره کودک در غرب تهران شناخته شده است زیرا توانسته ایم در تمام زمینه های روانشناختی به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت کنیم

مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

بهترین مشاوره روانشناس کودک و افزایش توجه کودکان

 

 

در زمینه ی مشاوره کودک هم از طریق تیم متخصص کودک همراه شما هستیم یعنی روان سنج ، بازی درمان ، نمایش درمان و مشاوره کودک ، روانشناس کودک هر کدام به صورت تفکیک شده فعالیت می کنند .

در این مقاله قصد داریم از طریق بهترین مشاوره و روانشناس کودک به یکی از بازی های مهم در نوزادی بپردازیم . شاید برای شما عجیب باشد و یا اگر فردی با نوزاد شما بازی بر این مبنا که زبانش را بیرون آورد را انجام دهد یا در مورد او قضاوت اشتباهی داشته باشید اما زبان مثل یک مار کوچک دوست داشتنی است که از دهان بیرون می آید

این بازی برای نوزاد 3 ماهه می تواند جذابیت خاصی داشته باشد . حتی اگر نوزاد زبان خودش را به نشانه ی تقلید بیرون بیاورد باز هم به این معنا است که به این بازی پاسخ داده است .

 

مقالات دیگر در زمینه تربیت و خلاقیت کودک را مطالعه فرمایید:

 

مشاوره کودک آنلاین و افزایش خلاقیت در کودکان

 

روانشناس تلفنی کودک خوب در تهران و درمان چاقی کودکان

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۵ ساله توسط روانشناس کودک

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۷ ساله با مشاوره کودک

 

 

 

بهترین مشاوره روانشناس کودک و شناخت بازی های مفید

 

 

کنترل بر روی حرکات زبان و رشد توانایی هایی که تقلید صدا  و کلمات مختلفی که شکل می دهد تاثیر می گذارد . در زمینه ی انجام این بازی می توانید نوزاد را صدا کنید و به او لبخند بزنید

در وهله ی اول باید بتوانید توجه کودک را جلب کنید  وقتی روی شما متمرکز شد زبان خود را بیرون آوردید و اندکی آن را حرکت دهید می توانید آنچه را که انجام می دهید به او بگویید :

این زبان من است ، تو هم زبان داری دهان را باز کنید و به او اجازه دهید که زبان را ببیند و در ادامه می توانید از جملات تشویقی استفاده کنید تا کودک تشویق شود که همراه شما شود .

توجه داشته باشید در زمینه ی انجام تمام بازی ها این مسئله مهم است که کودک همراه شما بشود و یا اگر در زمانی است که حوصله ی بازی کردن ندارد به بازی خود ادامه دهید .

 

بهترین مشاوره روانشناس کودک
بهترین مشاوره روانشناس کودک در خانه مهر همراه شما عزیزان است

 

 

 

خلاقیت شما مهم است دنیای کودکان را یاد بگیرید

 

 

زمانی که زبان خود را بیرون می آورید و با یک صدای ملایم حرکاتی از خود به نمایش می گذارید باعث می شود که کودک جلب شما بشود حتی می توانید کودک را به منظور  تحریک حسی به آرامی لمس کنید .

این بازی را چند روز متداول انجام دهید تا کودک بازی را یاد بگیرد زمانی که کودک  شما این بازی را یاد گرفت می توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید.

به گفته ی بهترین مشاوره روانشناس کودک بازی تنها راه ارتباط شما با کودک است برای آن که احساساتش را ، هیجاناتش را درک کنید و به مرور زمان یک ارتباط عاطفی بین والدین و کودک شکل بگیرد

 

بهترین مشاوره روانشناس کودک و شناخت نیاز کودکان

 

 

دیگر زمان آن گذشته است که کودک نیازش فقط بر مبنای در آغوش گرفته شدن و شیر خوردن باشد شما باید بتوانید در زمینه ی تربیت کودک اطلاعاتی را چه از طریق کارگاه و چه از طریق کتاب ها آموزش ببینید .

حال تغییراتی که در این بازی می توانید ایجاد کنید به این شکل است زبانتان را در جهت های مختلف حرکت دهید . در ابتدا حرکت زبان را از یک طرف به طرف دیگر انجام دهید وقتی این حرکت را یاد گرفتید حرکت به سمت بالا و پایین را آموزش دهید اگر می توانید نیز زبانتان را به شکل لوله درآورید و این تمرین را هم انجام دهید.

 

حال کودک شما از این بازی چه چیزی را یاد می گیرد ؟

 

 

کودک توجهش را بر روی کاری که نشان دهنده ی یک توانایی حرکتی است می گذارد . عضلات زبان کودک به دلیل تجربه مکیدن سینه ی مادر یا شیشه ی شیر توانا شده است

پس او قادر است که از این حرکت شما تقلید کند این بازی به کودک شما یاد می دهد که عضلاتش را پیدا کرده و نسبت به آن ها آگاهی پیدا کند و با هشیاری عضلاتش را کنترل کند . یاد گرفتن کنترل هشیارانه بر روی تک تک عضلات یک مهارت حیاتی محسوب می شود.

به گفته ی بهترین مشاوره روانشناس کودک ، کودکان دست و پاهایشان را در ابتدا با هم بالا می آورند اما بعد از مدتی یاد می گیرند که چطور می توانند یک اندام را بدون آن که اندام های دیگر بدنشان حرکت کند جابجا کنند

 

به مرور آگاهی درونی خود را افزایش می دهند بازی با کودک به او می فهماند که یک موجود جالب و قابل توجه است .

 

 

بازی های ساده و افزایش مهارت در کودک را از دست ندهید

 

 

همان طور که دیدید یک بازی ساده می تواند بر روی مهارت های عضلانی کودک شما تاثیر مثبتی بگذارد . در زمینه ی بهترین مشاوره روانشناس کودک و برگزاری بهترین کارگاه های روانشناسی کودک در خانه ی مهر توانسته ایم در زمینه ی پیشگیری هم قدم های محکمی را برداریم .

قبل از آنکه سن رشد و خلاقیت کودک خود را از دست بدهید می توانید از بهترین مراکز مشاوره کودک و بهترین مشاوران کودک در زمینه ی افزایش توجه خلاقیت کمک بگیرید .

ما نیز در مرکز مشاوره خانه مهر از طریق مشاوره کودک آنلاین و حضوری با شما عزیزان در ارتباط هستیم

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *