بهترین مشاوره زناشویی و جنسی برای زوجین

بهترین مشاوره زناشویی و مشاوره خانواده یکی از آن فعالیت های تخصصی مرکز مشاوره خانه مهر است همانطور که می دانید ما در مشاوره قبل از ازدواج و زوج درمانی توانسته ایم تیمی متخصص و مجرب را در زمینه جلسات مشاوره ، کارگاه ها و همایش ها به شما عزیزان ارائه کنیم

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی چقدر مهم؟

بهترین مشاوره ازدواج و زناشویی را از مابخواهید

مشاوره ازدواج و رضایت زناشویی

 

تخصصی مشاوره بگیرید

 

زمینه های تخصص در خانه ی مهر به صورت تفکیک شده و بسیار گسترده است مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره امید به زندگی سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

زبان عشق و دوست داشتن شما چیست؟
زبان عشق و دوست داشتن شما چیست؟

 

بهترین مشاوره زناشویی و جنسی برای زوجین

 

در زمینه مشاوره زناشویی و خانواده هم به همین شکل است توانسته ایم با مشاوره سکستراپ و جنسی ، مشاوره مشکلات زناشویی مثل مشاوره خیانت ، مشاوره طلاق در کنار شما عزیزان باشیم.

افراد بسیاری درباره مسائل جنسی خود کنجکاو هستند اما در اینکه بین رابطه خوب و سکس چه تفاوتی وجود دارد هوشمندی کافی از خودشان نشان نمی دهند ما هم از شما توقع نداریم که این هوشمندی را داشته باشید زیرا در مورد روابط زناشویی هم نیاز است که شما مهارت هایی را آموزش ببینید.

قطعا شما زوجین عزیز در زمینه فرهنگی ، معنوی و هوشی ممکن است با همسرتان متفاوت باشید پس همین تفاوت های فردی و فرهنگی باعث می شود که شما مفاهیمی مثل عاطفه ، عشق و صمیمیت را هم از همدیگر متفاوت درک و توصیف کنید.

 

عاطفه در رابطه زناشویی چه نقشی دارد؟

 

واژه عاطفه اغلب به معنای دوست داشتن و علاقه به کار می رود در این واژه احساسات عمیق روانی و هوس جایگاه مهمی ندارند اما این واژه درباره افرادی به کار می رود که برایمان مهم هستند می توان گفت عاطفه شامل احساس خوب درباره فرد مقابل و رفتار محبت آمیز است.

پس اگر شرایط عاطفی در زندگی زوجی حاکم باشد زندگی آن ها خوب پیش می رود و فرد احساس خوبی درباره ارتباط خودش با همسرش دارد.

عواطف پیش نیاز عشق و صمیمیت است

 

عشق در رابطه چه معنایی دارد؟

 

اما عشق معنای عمیق تری از عاطفه را در بر می گیرد ما در مقالاتی که در زمینه عشق و عشق ورزی صحبت کرده بودیم تاکید کردیم که عشق نقش مهمی در زندگی انسان بازی می کند و موجودیت و زندگی انسان را هم پربار و هم مفیدتر می کند.

و انواع عشق را به شما توضیح دادیم که هر کدام ویژگی های خاص خودشان و روش های ابراز خاص خودشان را داشتند .

دقیقا عشق، هنری است که به تمرین و ارتقاء مهارت نیاز دارد مراقبت ، مسئولیت ، احترام ، آگاهی از ویژگی های عشق است .

 

مشاوره ازدواج و عشق به شما کمک می کند زندگی عاشقانه تری را تجربه کنید
مشاوره ازدواج و عشق به شما کمک می کند زندگی عاشقانه تری را تجربه کنید

 

صمیمیت رابط به چه معناست؟

 

واژه صمیمیت به معنای رابطه نزدیک و گرم بین دو نفر است که تفکر و احساسات شخصی و خصوصی را با هم به اشتراک می گذارند اما در رابطه صمیمی زمانی رابطه جنسی جای دارد که این صمیمیت با عشق همراه باشد.

رابطه صمیمانه اغلب شامل عواطف پایدار یا عشق، اعتماد دوطرفه و احساس واقعی و دلبستگی و وابستگی بین زوجین است .

 

3 ضلع عشق را فراموش نکنید

 

صمیمیت ، تعهد ، هوس ، پس تا اینجا با 3 واژه مهم در رابطه زناشویی آشنا شدیم که متوجه شدیم که رابطه جنسی نشان از صمیمیت و گرمی بین دو نفر هم می باشد.

اما بعد از عاطفه و عشق و تعهد . با بیان واژه جنسی افراد اغلب به عمل جنسی یا آمیزش فکر می کنند در حالی که این واژه واقعا فراتر از عمل جنسی است این واژه به هویت انسان ، احساس هایش ، فکر ، تخیلات ، رفتارها و شخصیت او برمی گردد.

که در مقاله بعدی حتما در مورد 5 جزء مهم مسائل جنسی به نام هوس ، صمیمیت ، هویت ، باروری و جنسی صحبت خواهیم کرد .

 

عشق ماندگار است اگر ارتباط سالمی را انتخاب کنید
عشق ماندگار است اگر ارتباط سالمی را انتخاب کنید

 

مرکز مشاوره خانه مهر در کنار شما قدم برمیدارد…

 

لازم به ذکر است که بدانید ما در مرکز مشاوره قبل از ازدواج و زناشویی خانه مهر در زمینه مسائل جنسی ، مشکلات جنسی ، ناکارآمدی های جنسی ، اختلالات جنسی توسط متخصصین و مشاورین مجرب فعالیت می کنیم . شما عزیزان می توانید از طریق تماس با اپراتور مرکز مشاوره ازدواج خانه مهر در زمینه چگونگی گرفتن وقت مشاوره به شکل آنلاین ، تلفنی و حضوری اقدام بفرمایید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *