خانه مهر منتخب بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران

بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران هم به صورت مشاوره کودک آنلاین و هم به صورت مشاوره کودک حضوری در حال فعالیت می باشد اما قبل از آن که به یک نکته ی طلایی در زمینه ی وسواس در پاکیزگی و نظم و ترتیب کودکان بپردازیم قصد داریم ویژگی های بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران را برای شما عزیزان عنوان کنیم. البته قبل از پرداختن به مبحث کودک خدمات تخصصی خانه مهر را مرور می کنیم:

مشاوره ازدواج

مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی )

مشاوره کودک نوجوان

مشاوره اعتیاد

 

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران

 

اول اینکه اگر مرکزی قرار است در لیست بهترین مراکز مشاوره کودک قرار بگیرد باید به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت کند یعنی در زمینه ی کودک هم به صورت تیمی و تفکیک شده به فعالیت بپردازد .

خانه ی مهر یکی از آن مراکزی است که توانسته در زمینه ی تمام مسائل روانشناختی به صورت تفکیک شده و حرفه ای فعالیت کند بدین معنا که در زمینه ی مشاوره کودک و نوجوان تیم تخصصی زیر در حال فعالیت می باشد :
مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان ، مشاوره درمان اختلالات شخصیتی و رفتاری کودکان ، مشاوره تربیتی و مهد کودک ، روانسنج ، بازی درمان و نمایش درمان ، مشاوره والد – کودک ، متخصصینی در زمینه ی درمان های جانبی مثل : TDCS ، نوروفیدبک و بایوفیدبک که در کنار مشاوره کودک به صورت تخصصی فعالیت می کند .

 

 

مقالات زیر در زمینه کودک به شما کمک می کند دنیای کودکان را بهتر بشناسید:

 

روانشناس تلفنی کودک خوب در تهران و درمان چاقی کودکان

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۵ ساله توسط روانشناس کودک

 

درمان پرخاشگری در کودکان ۷ ساله با مشاوره کودک

 

درمان ترس کودک از تاریکی با مشاوره کودک

 

واکنش صحیح والدین به ترس کودکان چیست؟

 

 

 

بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران و پیشگیری

 

 

همان طور که می دانید گاهی برای بچه های بیش فعال نیاز است که از قرص و یا خدماتی جانبی استفاده کنید اگر نیاز باشد متخصصین خانه ی مهر شما را به روانپزشک کودک ارجاع می دهند

و اگر نیاز باشد به جای دارو درمانی از روش های نوروفیدبک و TDCS در زمینه کاهش اضطراب و استرس کودکان در کنار مشاوره استفاده کنید . همان طور که می دانید

بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران توانسته است در زمینه ی پیشگیری هم قدم های مثبتی را بردارد . ما در خانه ی مهر توانسته ایم از طریق کارگاه ها و همایش های آنلاین در زمینه ی ، کودک – والد و تربیتی و حتی برای بانوانی که باردار هستند قدم های مثبتی را در زمینه ی شناخت دنیای کودکان وتربیت برداریم .

بی شک هزینه برای پیشگیری از درمان هم کمتر و هم درمان آسانتر است و اختلالات و مشکلات رفتاری کودک قطعا با تدبیر و آگاهی والدین کاهش پیدا می کند .

 

 

بهترین مشاوره کودک در غرب تهران
خانه مهر بهترین مشاوره کودک در غرب تهران

 

 

 وسواس در پاکیزگی در کودکان را می شناسید؟

 

 

 

همان طور که قول داده بودیم در هر مقاله در زمینه ی معرفی بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران به یک موضوع می پردازیم . موضوع این مقاله وسواس در پاکیزگی در کودکان است.
بیشتر والدین از وضعیت بهداشتی فرزندانشان ناراضی اند و دائم در مورد مسائلی مثل شستشو، تمیزی اتاق و جمع و جور کردن آن در کشمکش و چالش هستند

اما در این زمینه کودکانی وجود دارند که به وسواس در پاکیزگی دچارند و این مسئله مشکل بزرگی برای والدین وحتی خود کودک محسوب می شود اگر کودکی دارید که در مورد چیدن نحوه ی کتاب هایش در قفسه و کتابخانه یا از کثیف شدن دست هایش عصبانی می شود

باید بدانید که این جنون می تواند تمام قوانین خانه داری را تحت تاثیر قرار بدهد و اگر این موضوع در کودک ادامه پیدا کند دچار فشارهای روانی شدیدی می شود .

 

استرس وسواس را تشدید می کند

 

 

افرادی که دچار وسواس های فکری و عملی هستند روزی 50 بار دست های خود را می شورند اما احساس درونی آن ها این است که باز هم دستان آن ها تمیز نمی شود .

آن ها هرچقدر نگران تر باشند بیشتر دست های خود را می شویند به طور کلی می توان گفت در زمینه ی وسواس میزان اضطراب و مشکلات بر میزان مشکل می افزاید .

به گفته ی بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران یکی از کیس هایی که به مرکز مراجعه کرده بود پسر کوچکی بود که حداقل روزی 1 ساعت را صرف چیدن اسباب بازی هایش می کرد او تمام سربازها و کامیون ها را قبل از خواب در محل های خاص خودش قرار می داد

پسر بچه پدر خود را هم حتی کنترل می کرد که آیا در خانه را قفل کرده ؟ پنجره ها را بسته ؟ در غیر این صورت نمی توانست بخوابد.

 

آیا فکر می کنید چنین رفتارهایی عادی است و می توان از کنار آن به راحتی عبور کنید؟

 

 

اگر فکر می کنید که کودک شما به جستجوی یک رفتارهای کمال گرایانه است حتما باید با یک متخصص در زمینه ی کودک چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری مشورت کنید .

این را در نظر داشته باشید به گفته ی بهترین مرکز مشاوره کودک غرب تهران که به صورت تخصصی در زمینه ی اختلالات رفتاری هم فعالیت می کند باید بدانید که مشکلات کودک اگر در سطح شدیدی باشد نمی توانید به تنهایی در صدد حل آن برآیید

اما اگر طیف پایین و سطحی قرار دارد می توانید از چند شیوه ی رفتاری میزان وسواس رفتاری کودک خودرا کاهش دهید .

به طور مثال باید کسب آرامش را به تدریج به کودک آموزش دهید زیرا زمانی که کودکان دچار اضطراب می شوند رفتارهای وسواسی بیشتر روی می آورند.

 

بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران: الگوهای فکری آن ها را باید تغییر دهید

 

 

یعنی علت اینکه او دوست دارد اشیاء را به ردیف در میزش بچیند را از او بپرسید . ممکن است برای اینکه این احساس و فکری را که در ذهن او وجود دارد را با شما در میان بگذارد مدتی طول بکشد تا به شما اعتماد کند .

یکی از افکار وسواسی کودکان ممکن است این باشد که فکر کند که اگر اشیاء را آن طور که باید نچیند امتحان ریاضی اش را خراب می کند اما شما باید راه های جنگیدن درست با افکار کودک را یاد بگیرید .

در هر زمینه ی تربیتی تحقیر و انکار افکار کودک می تواند دنیای او را از شما دورتر کند . شما باید به او یاد بدهید که این رفتارها به مرور زمان باعث می شود که روزمرگی کودک دچار مشکل شود .

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

از این طریق می توانید کودک خود را به بهم ریختگی عادت بدهید

 

 

به گفته ی بهترین مرکز مشاوره کودک در غرب تهران بیشتر افرادی که برای وسواس کودک مراجعه می کنند خودشان نیز به این مشکل دچار هستند زمانی که کودک از طریق مسائل ارثی و وسواس فکری و عملی را به ارث می برد

به دلیل اینکه والدین نیز در دامن زدن به این مشکل نقش دارند و به صورت الگوی محیطی برای کودک حضور دارد می تواند آسیب را چند برابر کند در هر زمینه ای از مشکلات باید بتوانید از متخصص و مشاوره کودک کمک بگیرید .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *