مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خوب در تهران را بشناسید

مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خوب در تهران را بشناسید قطعا نیاز است برای ازدواج از مراکز مشاوره ازدواج خوب تلفنی و یا مشاوره ازدواج غیر حضوری کمک بگیرید زیرا ازدواج تصمیمی است که سرنوشت آینده شما را رقم می زند.

گزیده ای از خدمات مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر را بشناسید:

 

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی چه کمکی به جوانان می کند

 

مشاوره تلفنی طلاق و بازگشت مجدد زوجین

 

مشاوره خیانت تلفنی توسط بهترین مشاوران خانواده

 

مشاوره تلفنی نوجوان به تمام سوالات بلوغ پاسخ میدهد

 

مشاوره تلفنی کودک در تهران شبانه روزی است ؟

 

چند مبحث مهم را در زمینه ی ازدواج با هم مرور می کنیم تا بدانید که لزوم کمک گرفتن از مراکز مشاوره ازدواج تلفنی در تهران به چه دلیل است خوشبختانه ما در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر توانسته ایم در ابعاد مختلف برای شما عزیزان شرایطی را فراهم کنیم تا از طریق مشاوره با متخصصین ما در ارتباط باشید.

 

 

مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خوب در تهران چگونه می توانند به شما کمک کنند؟

 

 

قرار است به این سوالات پاسخ دهیم آیا ازدواجتان عاشقانه خواهد بود ؟ آیا می توانید یک ازدواج پایدار و صمیمانه را تجربه کنید ؟ چطور می توانید متوجه شوید که احتمال خطاها و اشتباهای شما در این انتخاب و زندگی کم است؟

هیچ تضمینی برای یک زندگی و ازدواج مشترک به صورت صد در صد وجود ندارد یعنی می توان گفت ازدواج گارانتی ندارد اما شما می توانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید

شما باید از طریق آموزش ها ی شناخت خود و همسرتان بهترین انتخاب و عملکرد را در زندگی داشته باشید آیا شما از تفاوت های فردی آگاه هستید.

یکی از مهم ترین مسائلی که در مشاوره تلفنی مطرح می شود توانایی پذیرفتن تفاوت های فردی و به طور کل درک این تفاوت ها و ساختن یک زندگی موفق است.

 

 

مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خوب در تهران را بشناسید
مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خوب در تهران توسط بهترین متخصصین است

 

مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خوب در تهران

 

خوشبختانه مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خوب در تهران توانسته اند بهترین عملکرد را در زمینه ی خود شناسی به زوجین بدهند از طریق کتاب های آموزشی ، پکیج ها و کارگاه های آموزشی نیز بسیاری ار نقاط ضعف و قوت فرد را به او شناسانده اند

و در راستای بهترشدن روابط قدم های مثبتی را برداشته اند خودشناسی یعنی شناخت دقیق ضعف ها و قوت های هر کسی و علاوه بر آن شناخت نیازها ، خواسته ها و حتی گذشته ی فردی خود شما زمانی که لیستی از نقاط ضعف و قوت خود را می شناسید.

نسبت به نیمه ی پنهان وجود خود نیز بیشتر آگاه می شوید پس قبل از شناخت شخصیت یکدیگر اولین قدمی که در مراکز مشاوره ازدواج تلفنی برداشته می شود شناخت شخصیت خود است دومین مرحله شناخت شخصیت یکدیگر است.

 

شناخت شخصیت بسیار مهم است

 

شناخت شخصیت یعنی ویژگی های شخصیتی که فرد به صورت بالقوه و محیطی کسب کرده است و الان بر مبنای همان ویژگی ها شما او را می شناسید اگر مبنای خود را بر تغییر ویژگی های شخصیتی همسر خود گذاشته اید این را بدانید که سخت در اشتباهید.

زیرا شما نمی توانید فرد مقابل را تغییر دهید بلکه زمبنی که شما در کارگاه های آموزشی به صورت همزمان شرکت می کنید ممکن است بسیاری از لایه های پنهان شخصیت خود را شناخته و بپذیرید و خودتان در جستجوی تغییر باشید.

حال به سومین قدم در مراکز مشاوره ازدواج تلفنی می رسیم آشنایی با مشکلاتی که در دوران کودکی ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد یعنی همان الگوهای تکراری رفتاری که ما از کودکی با خود یدک می کشیم.

 

مشاوره تلفنی خانه مهر محرمانه است

 

این نوید را به شما می دهم که در مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خانه ی مهر تمام مصاحبه ی شما محرمانه بین مراجع کننده و مشاور ثبت و مکتوب می شود و قصد ما این است که بهترین متخصصین را در زمینه ی ازدواج به شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

به طور مثال دقیقا در مورد آشنایی با مشکلات دوران کودکی ممکن است مشاوره ازدواج تلفنی شما را به مشاور بالینی ارجاع دهد اگر شما با فردی روبرو بشوید که در دوران کودکی بسیار آزار و اذیت فیزیکی ، جسمی یا روانی شده است درست است که از لحاظ ظاهری فردی بالغ به نظر می رسد اما کودک درونش به خاطر آسیب هایی که دیده است  نمی تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

تکنیک های مشاوره ازدواج تلفنی خوب در تهران

 

در این زمینه شما می توانید همسر خود را راضی کنید و یا خودتان به مشاوره بالینی مراجعه کنید تا بتوانید از طریق مشاوره فردی قبل از آن که وارد زندگی شوید بسیاری از مسائل را حل کنید.

یکی دیگر از تکنیک های مراکز مشاوره ازدواج تلفنی صورت می گیرد لیست ارزیابی نیازهای فردی است این لیست به شما کمک می کند تا بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را به صورت دقیق ارزیابی کنید و قبل از آن که دچار استرس و اضطراب و آزمون و خطا شوید می توانید بسیاری از رفتارهای غلط خود را اصلاح کنید.

 

نیاز های اساسی زوجین را می شناسید ؟

 

 

حال به لیست نیازها می پردازیم : اولین نیاز ، نیاز امنیتی است . نیاز امنیتی یعنی نیاز ایمنی و امنیتی نسبت به مسائل جسمی و مالی.
نیازهای دلبستگی : یعنی نیاز به درک شدن ، دریافت عشق و حمایت از همسر که یکی از مهم ترین موضوعات در زمینه ی زناشویی نیازهای دلبستگی است چرا که بسیاری از افراد به دلیل دلبستگی نا ایمنی که دارند نمی توانند ابراز عشق و احساسات بکنند .
سومین نیاز ، نیازهای صمیمیت است نیاز به در میان گذاشتن راه های آسیب زننده به صمیمیت شما باید نیازهای به صمیمیت را آموزش ببینید
چهارمین نیاز، نیازهای عاطفی است : نیاز به یک تعامل مثبت روحی و روانی بین شما و همسرتان که دقیقا نیازهای عاطفی و صمیمیت نیز نیازمند شناخت فردی است نیازهای تعلق خاطر که مربوط به نیاز وابستگی به خانواده و یا مبنایی بر یک مذهب می شود.

 

نیاز به برقراری ارتباط مهم است

نیازهای برقراری ارتباط : شما چقدر می توانید با افراد دیگر ارتباط مثبت برقرار کنید نیاز به حرف زدن ، گوش کردن به حرف های یکدیگر . چقدر ارتباط های موثری با همسر خود برقرار می کنید .
نیاز به داشتن اعتماد به نفس : اعتماد بنفس و عزت نفس از مسائلی است که باعث می شود در رابطه ی زناشویی بهترین عملکرد را داشته باشید زیرا ازحساسیت شما کاسته و نیاز به تحسین در فرد مقابل را تقویت می کند

زمانی که شما اعتماد به نفس وعزت نفس خوبی دارید همان قدر که خودتان را دوست دارید فرد مقابل را هم دوست خواهید داشت و نیاز بعدی نیاز به تفریح و بازی است نیاز به شرکت در بازی ، ورزش و فعالیت هایی که بتواند اوقات فراغت مشترک شما را پر کند. این موضوع نیز مهم است زیرا دقیقا ارتباط مستقیمی با کودک درون شما دارد.

 

نیازهای اجتماعی در زوجین

 

نیازهای اجتماعی : نیاز به تعامل رسمی و خصوصی در جامعه چقدر نیازهای اجتماعی در شما پررنگ است نیازهای معنوی و شناخت خویشتن نیاز به درک معنای واقعی زندگی یک تلاش برای رسیدن به یک مقصد و هدف برای شناخت تمام این نیازها شما باید به مرور زمان از طریق آموزش هایی که می بینید

و مکالمات موثری که با همسر خود دارید مسائل را قبل از شروع یک زندگی حل کنید . این نوید را به شما می دهیم که در مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خانه ی مهر می توانید از این روش های آموزشی بهرمند شوید.

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *