مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران را از خانه مهر بخواهید

آیا با نحوه ی کار مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران آشنا هستید ؟ خانه ی مهر یکی از مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران می باشد البته مشاوره تلفنی رایگان در هر هفته 1 روز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است که می توانید از سراسر دنیا با شماره تماس های ثابت 02144238915 و 9099070491 ما تماس حاصل بفرمایید.

در زمینه ی مطالب مختلف روانشناختی مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره طلاق تلفنی ۲۴ ساعته در تهران و شهرستانها

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

 

نحوه ی کار مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران

 

 

مراکز مشاوره تلفنی در تهران به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کنند به طور مثال خانه مهر هم در تمام ابعاد روانشناختی به صورت تفکیک شده و حرفه ای در حال ارائه ی خدمات می باشد

مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره اعتیاد ، مشاوره سالمندان ، بیماری های خاص مثل : ( ایدز ، ام اس ، سرطان ) در تمام زمینه های گفته شده به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت می کند.

 

آیا مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران قابل اعتماد هستند ؟

 

 

این نوید را به شما می دهیم که در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر متخصصینی که مشاوره تلفنی رایگان به شما می دهند در زمینه ی مورد نظر دوره ها و کارگاه های حرفه ای را گذرانده اند تا بتوانند راهکارها و عملکرد را داشته باشند

و اما روند کار مشاورین تلفنی خانه ی مهر در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر شما در زمینه ی چگونگی تربیت کودکان سوالاتی در زمینه ی اختلالات رفتاری کودکان ، فرزند پروری ، استرس ، اضطراب ، وسواس کودکان ، بیش فعالی ، اوتیسم و تمام مشکلات رفتاری در زمینه ی کودک را می توانید پیگیری کنید.

 

کارگاه آنلاین از خدمات مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران

 

 

خوشبختانه توانسته ایم در این زمینه هم از طریق کارگاه ها و همایش های آنلاین برای خانواده هایی که در زمینه ی مهارت آموزی و کسب دانش نیاز به کمک دارند همراه شما باشیم .

در زمینه ی ازدواج هم مشاوره تلفنی ازدواج از طریق تست های آنلاین و مصاحبه ی بالینی که از شما انجام می دهد می تواند در خصوص شناخت اختلالات شخصیت ، مشکلات فردی ، ضعف شخصیت فردی همراه شما باشد .

همان طور که می دانید در مشاوره پیش از ازدواج تلفنی و یا حضوری تنها ابعادی که مورد بررسی قرار می گیرد مشکلات بین فردی نیست بلکه قبل از آن که به مشکلات بین فردی پرداخته شود مشکلات فردی را به صورت حرفه ای و تخصصی ارزیابی می کند.

 

 

مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران را از خانه مهر بخواهید
مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران را از خانه مهر بخواهید

 

 

ازدواج و ناخود آگاه شما در مشکلات زناشویی

 

 

به طور مثال : با سوالاتی که از شما پرسیده می شود بسیاری از خاطراتی که به صورت ناخودآگاه در ذهن شما ماندگار شده است و حال در رابطه ی زناشویی تاثیر می گذارد را می توانید بررسی و ارزیابی کنید .

گذشته ی شما بر رفتارهای فعلی شما تاثیرگذار است اما زمانی که با آن ها روبرو می شوید و مشکلات را حل می کنید می توانید زندگی سلامت تری را تجربه کنید . چند نمونه از سوالاتی که در زمینه ی والدین از شما سوال پرسیده می شود را مرور می کنیم :

 

گزیده ای مختصر از سوالات مهم در مشاوره پیش از ازدواج

 

 

آیا پدر و مادرتان اغلب جر و بحث داشته اند ؟
آیا جر و بحث آن ها نشانه ی یک زندگی ناموفق بوده است ؟
آیا به عقیده ی شما رابطه ی پدر و مادرتان مثبت ، خنثی یا تلخ بوده است ؟
آیا شاهد این بوده اید که والدینتان چطور دشواری های زندگی زناشویی را برطرف می کردند ؟
آیا مایل هستید که نقش های سنتی زن و مرد را در خانه ی خود رعایت کنید ؟
آیا پدر و مادر شما از هم جدا شده اند ؟
تاثیر طلاق در خانواده هایی که پدر و مادر از هم جدا می شوند مثبت است یا منفی ؟
فکر می کنید علت اصلی طلاق چیست ؟
آیا در قبال جدایی پدر و مادر خود احساس گناه می کنید ؟

 

سنجش فردی و بین فردی در زوجین مهم است

تمام سوالات گفته شده چکیده ای از سوالات تخصصی است که می تواند شما را نسبت به گذشته ی خود آگاه تر کند گاهی به دلیل الگوهای اشتباه گذشته رفتارهایی را می کنیم که باعث می شود مشکلاتمان روز بروز بیشتر شود و ما علت آن را خودمان متوجه نشویم.

جدا از سنجش این سوالات شما در زمینه ی نیاز های بنیادین هم مورد سنجش قرار می گیرید . نیازهای بنیادینی مثل خودمختاری ، عزت نفس ، ارتباط سالم با دیگران و نیازهای دیگر اگر در کودکی در سطح مناسبی برطرف نشود شما دچار مشکل می شوید .

مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران چه در مشاوره فردی چه در مشاوره ازدواج و خانواده تمامی این مسائل را بررسی می کنند تا بتوانند مشکلات شما را عمیق و ریشه ای حل کنند .

 

مشاوره اورژانسی در خانه مهر با متخصصین

 

 

جدا از این در مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران برای شرایط های اورژانسی هم می توانید با مشاورین متخصص خانه مهر در ارتباط باشید به طور مثال در زمینه ی تجاوز ، از دست دادن فرد عزیزی که باعث شوک و اضطراب بیش از حد در اعضای خانواده ی شما بشود

PTSD و یا مشکلات طبیعی مثل سیل و زلزله که باعث می شد فرد به خودکشی هم دست بزند اگر در اطراف شما فردی دچار PTSD و شوک و یا اضطراب های بیش از حد است که دست به خودکشی می زند.

می توانید به مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران تماس بگیرید و از اپراتور بخواهید که شما را با متخصصینی که در زمینه ی مسائل اورژانسی فعالیت می کنند وصل کنند .

 

مشاوره سرطان و بیماری های خاص در خانه مهر

 

 

از دیگر خدمات تخصصی مراکز مشاوره تلفنی در تهران کارگاه های آنلاینی است که برای افرادی با سرطان دست و پنجه نرم می کنند برگزار می شود

شما از طریق این جلسات آنلاین می توانید با افرادی که دقیقا مشکلات شما را دارند آشنا شوید و به مشکل خود منطقی تر نگاه کنید اگر شما میزان ناامیدی و اضطرابتان و امید به زندگی در شما پایین باشد

باعث می شود که روز بروز مشکلات جسمی شما بیشتر شود پس مراکز مشاوره تلفنی رایگان در تهران می تواند در تمام زمینه ها همراه شما باشد .

 

شما عزیزان می توانید از سراسر دنیا با شماره تماس های ثابت 02144238915 و 9099070491 ما تماس حاصل بفرمایید تا با متخصصین مرکز مشاوره خانه مهر در ارتباط باشید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *