مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی در تهران

خانه ی مهر یکی از مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی در تهران محسوب می شود که توانسته است در تمام ابعاد روانشناختی به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت کند .

همان طور که می دانید دنیای روانشناسی بسیار گسترده و تخصصی است به همین دلیل مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی در تهران در تمام ابعاد روانشناختی مثل مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره جنسی و سکستراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید

 

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

خانه مهر مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی در تهران

 

 

شما عزیزان زمانی که با مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی خانه ی مهر تماس می گیرید از طریق اپراتور یک ارزیابی رایگان می شوید تا با متخصص در زمینه ی مسئله شما ارتباط برقرار شود .

روند کار مرکز مشاوره روانشناسی در تهران به این صورت است که در زمینه ی زوج و ازدواج اگر نیاز باشد از طریق تست های آنلاین و کارگاه ها و همایش های آنلاین زوجین را راهنمایی می کنند

بعد از آن از طریق مشاوره و مصاحبه ی بالینی مشکلات فردی و بین فردی را ارزیابی می کنند به طور مثال یکی از مواردی در رابطه ی زناشویی از طریق کارگاه ها و همایش های آنلاین برگزار می شود شناسایی نوازش ها در روابط زناشویی است .

 

مقالات زیر به شما کمک می کند با خدمات خانه مهر بیشتر آشنا شوید:

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره طلاق تلفنی ۲۴ ساعته در تهران و شهرستانها

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

 

 

مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی در تهران و شناخت نوازش ها

 

 

بانک نوازشی در رابطه زناشویی را می شناسید؟ همان طور که می دانید بانک نوازشی آدم ها با یکدیگر فرق می کند . بانک نوازشی هر فردی در کودکی او شکل می گیرد زمانی که والدین کودکشان را بی قید و شرط دوست دارند و او را در آغوش می گیرند ، نوازش می کنند ، ماساژ می دهند ، کودک را می بوسند باعث می شود که کودک به مرور زمان از لحاظ نیازهای نوازشی به سلامت روان دست پیدا کند

زیرا نوازش و محبت یکی از مسائل مهم در زمینه ی عاطفی و سلامت روان است . متاسفانه به دلیل آن که زوجین احساساتشان را نسبت به همدیگر جلوی بچه ها نشان نمی دهند به مرور زمان فرزند شما یاد نمی گیرد که احساساتش را نشان دهد و یا ممکن است به دلیل آن که کودکی احساساتش را نشان می داده است و شما او را را منع می کردید به مرور زمان یاد می گیرد که احساسات مثبتش را نشان ندهد .

 

 

بهترین مرکز مشاوره تلفنی در تهران
خانه مه یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران

 

مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی در تهران از تلنگر نوازشی می گوید

 

 

اما تلنگر نوازشی چیست ؟ به گفته ی مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی در تهران بسیاری از اختلافات زناشویی به دلیل عدم آگاهی است جدا از عدم آگاهی یدک کشیدن گذشته نیز از عواملی است که می تواند رابطه ی زوجین و حتی محیط کاری فردی را بهم بریزد شما باید نسبت به کمبودها ، ضعف و نقاط قوت خود آشنا باشید .

تلنگر نوازشی یعنی چه ؟ تلنگر یعنی ضربه های نوازشی مثبت که باعث می شود رابطه ی شما تحول ، تغییر و انگیزه های مثبتی در آن ایجاد شود . به مرور زمان وقتی شما فقط از تلنگرهای منفی استفاده می کنید یا نوازش های مثبت را محدود می کنید

رابطه ی شما به سمت دل مردگی ، افسردگی و حتی توقف پیش می رود . هدف از تلنگر یا ضربه های نوازشی در روابط زناشویی ایجاد انگیزه ، انرژی و شور در رابطه ی شما است .

 

منابع نوازشی مثبت شامل موارد زیر است :

کودک بازیگوش ، کودک عاشق ، کودک معنوی ، بالغ احساسی ، والد نوازش گر . این حالت ها پیام های نوازشی مثبتی را برای نامزد ، همسر و یا فرزند شما می فرستند که باعث ایجاد انگیزه و هیجان در فرد می شود .

درست است این نوازش ها گاهی در اویل رابطه پررنگ ترند اما جملات ، لحن ، آهنگ کلماتی که ادا می کنید بسیار مهم هستند و باید در کل طول زندگی نوازش های مثبت را نثار اطرافیانتان بکنید

مثلا کودک بازیگوش با هدف شیطنت ، خلق هیجان زیاد ، سورپرایز کردن کودک درون فرد مقابل علائم و پیام هایی می فرستد ، یا کودک عاشق با هدف ترغیب کودک عاشق نامزد یا همسر پیام های ظریف ، رمانتیک و فانتزی می فرستد ، کودک بازیگوش درون یکی از نشانه های کودک طبیعی و رشد یافته ، شاد ، شگفت زده ، رها و آزاد است .

 

کودک درون خود را نوازش می کنید؟

 

 

کودک درون در نوازش کردن اطرافیان بسیار اهمیت دارد توجه داشته باشید یکی از عواملی که هم در زوجین و هم در مشاوره فردی و خانواده بررسی می شود دقیقا بررسی کودک درون است آیا شما کودک درون خود را فراموش کرده اید ؟

آیا سال ها و ماه هاست که هیچ شیطنت دلبرانه ای با اطرافیانتان نداشته اید ؟ به گفته ی مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی در تهران این روزها به دلیل مشغله های اجتماعی و مالی زوجین از نوازش به یکدیگر غافل مانده اند آن ها کودک عاشق ، کودک خلاق و کودک معنوی خود را به فراموشی سپرده اند .

اما ما قصد داریم که شما را با احساسات و عواطفی که باعث انسجام رابطه ی شما می شود آشنا کنیم . اما منابع نوازش های منفی از کجا سرچشمه می گیرند ؟ از کودک لجباز ، کودک خودخواه ، کودک خشمگین و عصبانی ، کودک مطیع و سربراه و والدی عصبانی و خشمگین ؟

 

کودک لجباز خود را می شناسید؟

 

 

کودک لجباز باعث می شود که زن یا مرد یا هر دو نوازش های منفی از خودشان نشان دهند طوری که این کودک درگیر لجبازی های احمقانه می شود . به جملات زیر دقت کنید :
من روی تو را کم می کنم ، ببین کی زرنگ تر و باهوش تره ، تمامی این نوازش ها و افکار باعث می شود که از کودک لجباز و حتی خودخواه شما سرچشمه بگیرد . یکی دیگر از نوازش هایی که به صورت تخصصی بررسی می شود کودک خشمگین و عصبانی است .

اگر همسر شما یا خودتان کودکی پر تنش و زخمی را در کودکی تجربه کرده باشید نمی توانید خلق عاطفی متعادلی را تجربه کنید زمانی که در کودکی خشم و پرخاشگری در فردی آن قدر نهادینه شود نمی تواند رابطه ی عاطفی سالمی را برقرار کند.

 

 

شماره تماس با مرکز مشاوره خانه مهر

 

والد سرزنشگر و کنترل کردن یکدیگر

 

 

همیشه همه ی نوازش هایش هم دوپهلو است و رابطه عاطفی شکننده ای با اطرافیان برقرار می کند با این که دوست دارد به شما محبت کند با اینکه دوست دارد که نوازش هایی را نثار شما کند  اما تمام رفتارهایش تخریب کننده و چالشی است.

دقیقا تمام رفتارهایی است که در کودکی با او شده است . و اما یکی دیگر از نوازش های منفی والد سرزنش گر است زمانی که از غالب والد سرزنشگر همدیگر را نوازش می دهید

یعنی زن و شوهر ها به یکدیگر احترام نمی گذارند ، بی شرمانه از کلمات زشت و تحقیرآمیز استفاده می کنند . در بسیاری از امور به هم اعتماد ندارند و اطمینان نمی کنند

که این نوع از روابط باعث متلاشی شده روابط عشقی و عاطفی در زن و شوهرها می شود پس مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی در تهران در تمام زمینه های روانشناختی از طریق کارگاه و مشاوره شما را همراهی می کند .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *