مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران و شهرستانها

مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران توانسته است در زمینه ی پیشگیری ، درمان و حل اختلافات زناشویی پیش قدم باشد مشاوره طلاق در تیم مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج ما قرار دارد

ما در مرکز مشاوره تلفنی طلاق خانه مهر از طریق متخصصین و مشاورین دوره دیده و خبره ابعاد مختلف جدایی و طلاق را بررسی می کنیم  و از طریق مشاوره حضوری و مشاوره ی تلفنی زوجین را به تشویق به بررسی مشکلات و به تاخیر انداختن طلاق می کنیم .

البته در تمام تمام ابعاد روانشناختی تخصصی فعالیت می کنیم مثل :

مشاوره  روانشناس کودک و نوجوان

مشاوره خانواده

مشاوره ازدواج

مشاوره بالینی

مشاوره بیماری های خاص و مشاوره اعتیاد….

 

 

مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران و شهرستانها

 

 

توجه داشته باشید مشاورین ما قصد ندارند که مشکلات و اختلافات شما را انکار و نادیده بگیرند بلکه آن ها قصد دارند که به صورت حرفه ای و تخصصی ابعاد مختلف جدایی و طلاق را بررسی کنند.

متاسفانه امروزه یکی از معضلات اصلی جامعه ی روانشناسی و اجتماعی جدایی های زوجین است علاوه بر آن که گاهی جدایی ها و طلاق ها به صورت رسمی و شرعی اتفاق می افتد ما طلاق دیگری به نام طلاق عاطفی داریم که باعث می شود فرزندان در این خانواده ها آسیب بیشتری را ببیند.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه ی طلاق مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

 

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

مشاوره تلفنی طلاق و بازگشت مجدد زوجین

 

مشاوره ازدواج تلفنی تهران با بهترین مشاوران ازدواج

 

 

مهم ترین علت طلاق چیست؟

 

طبق پژوهش ها و تجارب مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران یکی از بزرگترین عوامل طلاق ، عدم شناخت جوانان از یگدیگر قبل از ازدواج است البته علل یابی طلاق دنیای گسترده ای دارد زیرا در ابعاد مشکلات جنسی ، مشکلات مالی ، اختلالات روانی می توان به صورت عمیق و کلی بررسی کرد.

 

اما یکی دیگر از عوامل اصلی همان طور که گفته شد عدم شناخت از یکدیگر است به همین دلیل است که ما در زمینه ی مشاوره قبل از ازدواج تاکید زیادی داریم زیرا بسیاری از اختلافات و مشکلات به دلیل عدم آگاهی و نداشتن مهارت حل مسئله است.

زمانی که شما مشاوره فردی را نگذرانده باشید نیازهای فردی و ویژگی های شخصیتی خود را نشناسید نمی توانید همسر مناسبی را برای خود انتخاب کنید .

قبل از این که تصمیم به این مهمی را در زندگی خود بگیرید حتما توانایی و ارزش ها و نیازهای خود را بشناسید تا بتوانید ملاک ها و معیارهای مناسبی را نیز برای انتخاب همسر خود داشته باشید .

 

مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران و شهرستانها
مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران و شهرستانها

 

 

 

خانه مهر یکی از مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران

 

 

متخصصین و مشاورین خانه ی مهر به شما کمک می کنند تا بتوانید در زمینه ی شناخت و حل مشکلات فردی به مرحله ای از آگاهی و درمان برسید و بعد از آن یک رابطه ی سالم و مطمعن را شروع کنید شما باید عادت های شخصی ، ویژگی های درونی و توقعات ظاهری خود از فرد مقابل را بدانید آیا تا به حال چیزی در مورد تفاهم در درک و باور نسبت به دنیا و اطراف خود شنیده اید ؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که باید بتوانید با همسر خود حرف مشترکی داشته باشید ، باید بتوانید مسائل را حل کنید قطعا کسی پیدا نمی شود که تمام ویژگی های درون ذهن شما را داشته باشد

اگر شما همچین تصوری دارید دقیقا در نقطه ای از ضعف خودشناسی ایستاده اید زیرا کمال گرایی شما باعث می شود که موقعیت های خوب را از دست بدهید .

 

چطور با تفاوت ها می توان خوشبخت بود؟

 

 

اما باید بدانید که با این تفاوت ها چطور می توانید در کنار هم خوشحال باشید میزان تفاوت ها مهم است و انواع تفاوت ها مهم است آیا شما دیدگاه مشترکی دارید؟ آیا تفریحات مشترکی دارید ؟ آیا می توانید ساعت ها با یکدیگر صحبت کنید و از هم صحبتی لذت ببرید ؟

شما باید مهارت های لازم گفتگو ، گوش دادن ، توانایی حل مسئله را آموزش ببینید تا بتوانید یک زندگی موفق و سالم را تجربه کنید گفتگو مهم ترین و اصلی ترین ابزار شما در زندگی است.

بعد از یک گفتگوی موثر ابزار بعدی ، مهارت حل مشکلات است متاسفانه با توجه به تجارب مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران بسیاری از زوج ها بعد از گذشت مدتی از لحاظ هیجانی و عاطفی افت شدیدی می کنند

اما این را بدانید که رابطه در هر مرحله ای که باشد نیازمند آن است که بتوانید از طریق هیجانات مثبت و انگیزه در زندگی از تکراری شدن و روزمرگی آن را نجات دهید.

 

مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران و شهرستانها
مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران و شهرستانها

 

 

شما در مشاوره پیش از ازدواج یاد می گیرید…

 

که چطور می توانید با یکدیگر موقعیت های مشترکی را برای لذت بردن داشته باشید؟ چطور می توانید به صورت فردی موقعیت های تفریحی و لذت بخشی را تجربه کنید ؟ چقدر دایره ی من ، تو و ما باید پررنگ باشد ؟ این ها تمام مواردی است که به صورت تخصصی در مصاحبه ی بالینی قبل از ازدواج بررسی می شود از لحاظ استقلال روانی و شخصیتی در چه مرحله ای هستید ؟

آیا آن قدر به بلوغ فکری و اجتماعی رسیده اید که زندگی مستقلی را تشکیل دهید و ادامه دهید ؟  همه ی این موارد جزء مهمترین و تاثیرگذارترین مسائلی است که در طلاق نقش داشته است .

 

روش کار خانه مهر برای مشاوره تلفنی

 

 

مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران توانسته است یکی از بهترین و برترین مراکز مشاوره باشد . ما در خانه ی مهر توسط متخصصین مجرب از طریق تست ، مصاحبه و کارگاه های آموزشی به مرور زمان روابط زوجین را ترمیم می کنیم.

اما نکته ی مهم این است که اگر فکر می کنید نمی توانید به صورت حضوری مشکلات خود را بیان کنید حتما از طریق مشاوره تلفنی طلاق و یا بالینی و یا خانواده اقدام بفرمایید

 

گاهی زوجین به دلیل مشکلات جنسی به مرور زمان صمیمیت و عاطفه ی خود را از دست می دهند ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر نمی توانید این موارد را به صورت حضوری عنوان کنید از مشاوره تلفنی خانه ی مهر بهرمند شوید.

زیرا در این زمینه ما از طریق اپراتور شما را به متخصص در زمینه ی مورد نظر وصل می کنیم تا بتوانید مشکل خود را حل کنید در زمینه ی مشکلات جنسی نیز خوشبختانه امروزه از طریق تکنیک های علمی بسیاری از مشکلات جنسی حل شده است مرکز مشاوره تلفنی طلاق در تهران بیست و چهار ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشد .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *