مرکز مشاوره تلفنی کودک و نوجوان

مرکز مشاوره تلفنی کودک و نوجوان و مشاوره تلفنی فوری را از ما بخواهید

 

چرا مرکز مشاوره تلفنی کودک و نوجوان خانه مهر را انتخاب کنیم؟

 

  1. حداقل هزینه مشاوره را پرداخت می کنید.
  2. هزینه مشاوره تلفنی خانه مهر از تعرفه مشاوره تلفنی بهزیستی هم پایین تر است.
  3. در طرح مشاوره تلفنی خانه مهر ما به شکل تیمی فعالیت می کنیم و در هر زمینه ی روانشناسی که بخواهید مشاور متخصص حضور دارد.
  4. در صورت نیاز می توانید با مشاوری که به شکل تلفنی گفت و گو کرده اید به شکل حضوری جلسه داشته باشید.
  5. هزینه مشاوره بر روی قبض تلفن ثابت شما می آید و نیاز به پرداخت فوری نیست.
  6. هم با تلفن همراه و هم با تلفن ثابت می توانید با مشاورین ما ارتباط باشید.
  7. اجرای تست و ارزیابی های بالینی به شکل آنلاین برگزار می شود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد
  8. در صورت نیاز روانشناس ،شما را ارجاع میدهد به مشاور دیگری تا به شکل تخصصی درمان خود را طی کنید

 

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر
مشاوره تلفنی کودک و نوجوان با تیمی مجرب و متخصص در خانه مهر

 

 

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان در سرتاسر ایران

 

در دپارتمان کودک و نوجوان نیز مشاورین و متخصصینی هستند که در مشاوره تلفنی نیز به شکل مشاوره حضوری فعالیت می کنند جدا از مزایایی که در بالا خدمت شما عزیزان در زمینه مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در رفت و آمد و وقت برای شما توضیح دادیم

علاوه بر آن در زمینه دپارتمان کودک و نوجوان مشاوره تلفنی به همراه یک روانسنج ، روانپزشک کودک در حال فعالیت می باشند خوشحالیم که توانسته ایم فعالیت ها و خدماتمان را در مشاوره تلفنی به شکل تخصصی ارائه دهیم در مشاوره کودک و نوجوان هم به شکل تفکیک شده و هم در زمینه کارگاه ، همایش ها و پادکست ها ی آموزشی آماده خدمت به شما عزیزان می باشیم .

 

پیامی مهم به والدین

 

کودک بدون مسئله وجود ندارد و یک خانواده سالم باید بتواند خود ارزشی، ارتباط، قوانین کارآمد و ارتباط اجتماعی درست را به فرزند خود آموزش دهد. شما والدین عزیز باید این نکته را باور کنید  که می توانید رفتار کودکان و نگرش آنها را عوض کنید و شخصیت سنجیده تری را برایشان شکل دهید. اما راه این انتقال ازش های درست و تغییر رفتارهای مخرب که گاهی بعضی از والدین می گویند این رفتارها ارثی است چیست؟

کودکی که ژنتیک رفتار خاصی را دارد و از والدینش هم الگوهای رفتاری را گرفته است با دعوا و تنبیه رفتارهایش شدت هم میگیرد.

 

الگو های مهم و اولیه چه کسانی هستند؟

 

والدین اولین و تاثیرگذار ترین الگوهای رفتاری هستند و نمدی از دلبستگی ایمن و نا ایمن برای کودکان محسوب می شوند.

برای آنکه بتوانیم به شکل ناخود آگاه به فرزندانمان آسیبی وارد نکنیم نیاز است در وهله اول به روی خودشناسی خودمان کار کنیم نیاز است طرحواره ها و گره های ذهنی خودمان را درمان کنیم و یا اگر خودمان گذشته ای درد ناک را تجربه کرده ایم بتوانیم آن را درمان کنیم و تبدیل به پدر و مادری نشویم که یا خودمان همان رفتارها را انجام دهیم برای کودکانمان و یا به شکل افراطی چون خودمان خیلی چیزها را نداشته ایم شروع به جبران و محیا کردن باشیم.

 

مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص
مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص

 

 

سلامت روان کودکان وابسته به سلامت روان والدین است

 

کودکان سرمایه زندگی آینده هر کشوری محسوب می شوند پس مهم است کودکان امروز چگونه در حال تربیت شدن هستند؟ چه ارزش هایی را یاد گرفته اند؟ و این ارزش ها را والدین چگونه به نسل آینده انتقال داده اند.

به دلیل اهمیت بالای این موضوع ما در خانه مهر تصمیم گرفتیم به شکل غیر حضوری هم فعالیت کنیم و زیرساخت های مشاوره آنلاین و تلفنی را آماده کرده ایم که شما عزیزان می توانید از سرتاسر ایران با ما در تماس باشید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

 

مشاوره تلفنی کودک و نوجوان در مرکز مشاوره خانه مهر
مشاوره تلفنی کودک و نوجوان در مرکز مشاوره خانه مهر

 

کارگاه های آنلاین مشاوره تلفنی کودک و نوجوان

 

از سایر موضوعاتی که برای مشاوره تلفنی در نظر گرفته ایم می توانید برای کارگاه ها و همایش ها نیز به شکل آنلاین با مرکز مشاوره خانه مهر در ارتباط باشید این روزها به دلیل رفت و آمدهایی که کمی سخت تر از گذشته شده است توانسته ایم کارگاه های آموزشی که در زمینه کودک و نوجوان و خانواده برگزار می شود را به شکل آنلاین برگزار کنیم .

و اما پکیج های آموزشی تیم مشاورین خانه مهر که با حداقل قیمت و با کیفیت بالا به شما عزیزان در زمینه های مختلف آماده ارائه خدمات غیر حضوری می باشد. به طور مثال در زمینه مهارتهای فرزند پروری ، خودشناسی، طرحواره درمانی پادکست های صوتی به همراه تست  را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی دسترسی شما عزیزان در زمینه مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری با بخش پذیرش مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید.

همراه و هم گام همیشگی شما عزیزان مرکز مشاوره تخصصی خانه مهر

 

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *