مرکز مشاوره قبل از ازدواج در فلکه دوم صادقیه

یکی از خدمات تخصصی و برجسته مرکز مشاوره قبل از ازدواج در فلکه دوم صادقیه در زمینه زوج درمانی و خانواده درمانی است .

مرکز مشاوره قبل از ازدواج در فلکه دوم صادقیه

 

ما در مرکز مشاوره قبل از ازدواج در فلکه دوم صادقیه توانسته ایم با تیمی متخصص و مجرب در ابعاد مختلف روانشناختی در کنار شما عزیزان باشیم در زمینه هایی مثل مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره زوج درمانی ، مشاوره بیماری های خاص ، مشاوره بالینی ، مشاوره فردی ، مشاوره کودک و نوجوان در کنار شما عزیزان هستیم تا بتوانیم ابعاد مختلف یک رابطه را بسنجیم .

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج
مشاوره زوج و مشاوره ازدواج در غرب تهران

 

مرکز مشاوره ازدواج در غرب تهران

کاملترين مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج

 

مرکز مشاوره ازدواج در خانه مهر

 

همانطور که می دانید در مراکز مشاوره قبل از ازدواج به شکل های مختلفی فعالیت می کنند اما ما در مرکز مشاوره خانه مهر هم از طریق مصاحبه بالینی ، هم در صورت لزوم از تست استفاده می کنیم و به طور کلی کارگاه ها و همایش هایی را برای دوستانی که در شهرهای دورتری از تهران قرار دارند طراحی کرده ایم تا بتوانید شما عزیزان هم از خدمات تخصصی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در فلکه دوم صادقیه بهرمند شوید .

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید تا چه در زمینه مشاوره حضوری و آنلاین و هم کارگاه و همایش هایش شما عزیزان را راهنمایی کنند .

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره 10 دقیقه ای رایگان ما در ارتباط باشید و یا جهت ارتباط با اپراتور می توانید با مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید

مرکز مشاوره ازدواج در غرب تهران

کاملترين مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج

مشاوره فردی و درمان مشکلات عاطفی

مشاوره ازدواج و اعتقادهای مذهبی براي ازدواج

 

قاب عشق و دوست داشتن خراب مي شود؟

 

در این مقاله قصد داریم که در مورد یکی از مسائل بسیار مهم در رابطه عاطفی که می تواند عواقب بسیار زیادی را برای زوجین داشته باشد ، صحبت کنیم . روش های آزار دهنده ای که می تواند یک رابطه عاطفی را به نقطه ای از پایان و طلاق برساند هر رابطه ای در مرحله ماه عسل درگیر توهمات زیادی است .

تصویری هولوگرامی زیبایی از یکی شدن 2 انسان ، از 2 آدمی که در عشق ذوب می شود ، عشقی که می تواند تک تک نیازهای مهم انسان را برطرف کند اما این تصویر به تدریج کمرنگ می شود و آن وحدت و آن عشق پس از اختلاف ها و رنجش ها خودش را جای نفرت و تضادها و تفاوت ها می دهد .

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج
روانشناس ازدواج و زوج درمانی در خانه مهر همراه و هم قدم شما عزیزان است

 

شما چگونه مشکلات خود را حل ميکنيد؟

 

آدم ها هرچقدر هم که صمیمی و نزدیک باشند اغلب خواسته های بسیار متفاوتی دارند و مسیرهای متفاوتی را دنبال می کنند حتی زن و شوهرهای کاملا سازگار هم ، نیازهای بسیار متضادی را در رابطه عاطفی خود تجربه می کنند و این اصلا مسئله عجیبی نیست اما مهم ترین چالشی که زوج ها با آن در رابطه ، دست و پنجه نرم می کنند روش های سازنده ای است که برای حل اختلاف و تعارضات دارند و اگر روش های نادرستی داشته باشیم باعث می شود که به رابطه ما روز به روز آسیب بیشتری وارد شود . توجه داشته باشید که می خواهیم در این مقاله در مورد بعضی از این روش های آسیب زننده صحبت کنیم .

 

محروم کردن و تنبيه کردن در ازدواج درست است؟

 

یکی از این روش هایی که می تواند به زوجین آسیب زیادی برساند ، محروم کردن است زمانی که شما دچار تعارض و تنش هایی در رابطه خود می شوید از چه روش هایی استفاده می کنید ؟

روش محروم کردن به این شکل است که شما نوعی از حمایت ، لذت و پشتیبانی را از طرف مقابلتان دریغ می کنید یا می توان گفت به عبارت دیگر همسرتان را از چیزی محروم می کنید که برایش مهم است به طور مثال وقتی که شما نیازهای هیجانی و عاطفی که می دانید همسرتان به آن نیاز دارد یا حتی مسائل جنسی را با تنش ها و آسیب های رابطی خود ادقام می کنید به مرور زمان یکی از بدترین روش هایی است که می تواند آسیب زیادی به رابطه عاطفی وارد کند

به همین خاطر محروم کردن پیامی مثل تنبیه دارد ، پیامی مثل تحقیر کردن دارد زمانی که ما طرف مقابلمان را محروم می کنیم باعث می شود که در نقش یک والد کنترل گر و سرزنش گر به نظر برسیم که قاعدتا می تواند رابطه عاطفی ، هیجانی زوجین را بسیار به خطر بیندازد .

 

ایجاد احساس گناه در روابط عاطفي

 

ایجاد احساس گناه هم یکی دیگر از روش هایی است که ما در روابط عاطفی از آن استفاده می کنیم تا به هدفمان برسیم و این پیام را به طرف مقابل منتقل می کند که همسر شما به خاطر عدم حمایت از خواسته های شما دچار مشکلات و ایراداتی است و یا به خاطر داشتن نیازی خلاف نیاز شما بی انصاف ، بی ملاحظه یا بکلی در اشتباه است و شما به او برچسبی از ناتوانی و حال بد می زنید و خود همین ایجاد احساس گناه باعث می شود که رابطه شما روز به روز آسیب بیشتری بخورد و حل مسئله در آن اتفاق نمی افتد

هر چقدر مشکلات یک رابطه بیشتر روی هم تلنبار شود باعث می شود که رابطه عاطفی سخت تر و تنش های بیشتری را تجربه کند پیشنهاد ما به جوانان این است که قبل از ازدواج حتما از یک متخصص و مشاور در زمینه ازدواج کمک بخواهند تا به آنها در زمینه آموزش های مهارت های بین فردی کمک کنند و بتوانند در زمینه خودشناسی مهم ترین قدم را بردارند .

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج
مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج در خانه مهر

 

مرکز مشاوره قبل از ازدواج در فلکه دوم صادقیه

 

خودشناسی مهم ترین مولفه ای است که می تواند در یک رابطه احساس امنیت بیشتری را ایجاد کند ما هم مرکز مشاوره خانه مهر در این زمینه و در ابعاد مختلف در کنار شما هستیم تا خدمات تخصصی را به شما زوجین و جوانان ارائه دهیم . شما برای اطلاعات بیشتر می توانید با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *