مشاوره تلفنی ازدواج با کمترین هزینه بهترین انتخاب است

مشاوره تلفنی ازدواج با کمترین هزینه بهترین انتخاب است بله درست است شما می توانید از طریق مشاوره تلفنی ازدواج با صرف کمترین هزینه به سوالات خود در زمینه ی یک ازدواج موفق پاسخ دهید.

مقالات زیر به صورت تخصصی در زمینه ی ازدواج به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری کسب کنید:

 

چرا مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی مهم است

 

مشاوره قبل از ازدواج و مشاور ازدواج را جدی بگیرید

 

مشاوره ازدواج و مشاوره پیش از ازدواج چه فایده ای دارد

 

 

مشاوره تلفنی ازدواج با کمترین هزینه بهترین انتخاب است

 

 

شما چه الویت هایی در ذهنتان  برای انتخاب همسر وجود دارد ؟ آیا قبل از ازدواج به این فکر کرده اید که مشکلات خود را حل کنید و یا یک ارزیابی دقیق در مورد فرد مورد نظرتان داشته باشید ؟ این گفته را فراموش کنید که ازدواج یک هندوانه ی در بسته است درست است نمی توان اتفاقات آینده را پیش بینی کرد اما می توان از طریق فیلتر کردن و ارزیابی های دقیق از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد .

 

پیشگیری همیشه از درمان مناسب تر است در زمینه ی ازدواج هم مشاوره قبل از ازدواج می تواند پیشگیری محسوب شود حال چرا مشاوره تلفنی ازدواج ؟

 

افرادی هستند که نمی خواهند به صورت حضوری به هر دلیلی گاهی ممکن است فقط به دلیل مسافت و هزینه باشد و یا گاهی ممکن است فرد نتواند به صورت حضوری مشکلات خودش را بیان کند و یا ترس داشته باشد که بخواهد مشکلاتش را به مشاوره بگوید

به همین مبنا شما می توانید از طریق مشاوره تلفنی ازدواج بسیاری از سوالات خود را در زمینه ی مسائل جنسی ، خیانت ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره زوج درمانی بپرسید ما در مرکز مشاوره تلفنی ازدواج خانه ی مهر توانسته ایم با تیمی مجرب در تمام زمینه ها مشاورینی متخصص را برای شما در نظر بگیریم.

 

 

مشاوره تلفنی ازدواج با کمترین هزینه بهترین انتخاب است
مشاوره تلفنی ازدواج ابعاد مهم زندگی را برای شما بازگو می کتد

 

 

مشاوره تلفنی ازدواج چگونه مسائل شما را ارزیابی می کند ؟

 

 

1- اولین مبحث سلامت روان شما و همسرتان است

 

چگونه می توانید از سلامت جسم و روان همسرتان مطمئن شوید ؟ مشاورین در مشاوره حضوری ازدواج از طریق تست و مصاحبه بالینی به سلامت روان شما و فرد مقابل دست پیدا می کنند و اگر فرد دچار اختلال شخصیت باشد او را به روانپزشک و یا مشاوره بالینی ارجاع می دهند.

البته این حق شما است که بدانید فرد مقابل از لحاظ سلامت روانی در چه سطحی است زیرا زمانی که شما با فردی که دچار اختلال شخصیت است ازدواج می کنید مطمئن باشید که نمی توانید یک زندگی بدون چالش و موفقی را پشت سر بگذارید در این زمینه نیز می توانید در زمینه ی اختلال شخصیت مقالات ما را مطالعه بفرمایید:

اختلال شخصیت اسکیزوتایپال و ازدواج های پر خطر را جدی بگیرید

 

اختلال شخصیت مرزی و ازدواج های محکوم به شکست

 

اختلال شخصیت خودشیفته شما را زمین میزند

 

اختلال شخصیت وابسته و راه حل های درمان شخصیت وابسته

 

 

2- مبحث دوم تناسبی است که میان فرهنگ و خانواده زوجین باید برقرار باشد

 

اگر معیار شما فقط عشق و دوست داشتن است حتما به مشاوره تلفنی ازدواج ما اعتماد کنید زیرا به مرور زمان عشق و دوست داشتن اگر بر طبق معیارهای درستی پیش نرفته باشد تبدیل به نفرت و طلاق عاطفی می شود.

جدا از این مسائل شما باید بتوانید مهارت حل مشکلات فردی و بین فردی خود را آموزش ببینید متاسفانه برای همه ی مسائل ما هزینه های زیادی را برای آموزش صرف می کنیم اما برای ازدواج که یکی ازمهم ترین انتخاب های هر فرد در زندگیش محسوب می شود.

هزینه ای را صرف نمی کنیم ما قصد نداریم که به صورت مشاوره تلفنی در زمینه ی میزان درآمد ، تحصیلات و یا تناسب فرهنگی خانواده ها شما را مورد چالش قرار دهیم بلکه تمام این موارد طبق یک جلسه به صورت کامل بسته می شود.

 

مشاوره تلفنی ازدواج سلامت روان زوجین را بررسی می کند

 

 

مبحث دوم و مهم در زمینه ی مشاوره تلفنی ازدواج و یا مشاوره طلاق یا خانواده این است که آیا شما سلامت روان همسرتان و خودتان تایید شده است ؟

آیا شما می توانید مشکلات بین فردی خود را از طریق مذاکره حل کنید ؟ چقدر تفاهم احساسی و عواطفی بین شما موج می خورد ؟

چقدر حرف مشترک میان شما و همسرتان وجود دارد ؟ چقدر زمانی که در کنار همسرتان قرار دارید خود واقعی را به نمایش می گذارید ؟

این ها مسائلی است که در مرحله مهم تر توسط مشاوره تلفنی ازدواج مورد ارزیابی قرار می گیرد زیرا بسیاری از طلاق های عاطفی به دلیل مشکلات جنسی و یا ناتوانی در حل تعارضات است . متاسفانه تحریفات شناختی ذهنی ما که از کودکی نشات می گیرد یکی از مهم ترین علل ها برای دعوای زوجین است .

 

عجله در ازدواج ممنوع است….

 

شما باید چند ماه بر مبنای دیدگاه مشاوره ازدواج طی مهارت و آموزش هایی که برای شما در نظر می گیرند دوران نامزدی خود را سپری کنید برای رفتن زیر یک سقف عجله نکنید بلکه اجازه دهید که مشکلاتتان را حل کنید

و با هم به یک مهارت بین فردی برسید چطور می توانید به یک شناخت کامل از فرد مقابل دست پیدا کنید . شناخت ناقص به چه معناست ؟

گاهی افراد شناخت خود را فقط بر مبنای دیدار می گذارند اما مطمئن باشید که شناخت کامل شرایط خاص خودش را دارد شما باید بتوانید از طریق مشاوره تلفنی ازدواج و یا مشاوره ازدواج به صورت حضوری از طریق تست ، ارزیابی و یا سنجشی که خود مشاوره انجام می دهد به شناخت کامل تری نسبت به یکدیگر برسید

 

آیا نیاز شما به بقاء ، به آزادی و یا به صورت کلی خواسته های شما چقدر به یکدیگر نزدیک است ؟ چقدر می توانید افکار و احساسات یکدیگر را درک کنید

درک یک زندگی مشترک حتی در تفاوت هایش هم مهم است زمانی که شما در یک سری از مسائل با فرد مقابلتان متفاوت هستید چقدر می توانید این تفاوت را درک کنید و آیا برای شما این تفاوت مهم است یا نه ؟

 

 

هشدار مشاوره ازدواج به زوجین

 

 

گاهی افراد بعد از شکست در رابطه بدون بررسی رابطه ی گذشته وارد رابطه ی جدیدی می شوند با همان زخم های گذشته از یک رابطه ای که به قول خودشان ناموفق و شکست خورده بوده وارد رابطه ی بعدی می شوند

این یکی از بدترین انتخاب هایی است که به مرور زمان باعث شکست های متوالی در فرد می شود گاهی افراد زمانی که با مشاوره تلفنی ازدواج تماس می گیرند.

یکی از دغدغه هایشان این است که نمی توانند کسی را دوست داشته باشند و یا نمی توانند با کسی کنار بیایند مشکل از آن هاست زیرا وارد هر رابطه ای که می شوند رابطه خراب می شود

ما علت را به شما می گوییم شما با همان الگوهای تکراری گذشته و با زخم های جدید وارد یک رابطه می شوید و همان الگوها در حال تکرار است .

 

پس به خودتان برچسب نزنید و قبل از سرکوفت کردن از یک مشاوره کمک بگیرید تا بتواند شما را همراهی کند

 

 

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *