مشاوره تلفنی خانواده و حل اختلافات حاد زناشویی

مشاوره تلفنی خانواده و حل اختلافات حاد زناشویی را از ما بخواهید.  یکی دیگر از توانمندی ها و خدمات تخصصی مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر مشاوره تلفنی خانواده است که می تواند در ابعاد گسترده ای به شما عزیزان یاری رسانی کند .

توجه داشته باشید مشاوره تلفنی خانواده به چند شاخه و زیر مجموعه تقسیم می شود ما در مشاوره تلفنی خانواده به صورت تخصصی و تفکیک شده مشاورین خود را برای ارائه خدمات روانشناختی قرار داده ایم

به طور مثال مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکستراپی ، مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره ازدواج ، مشاوره حل اختلافات زناشویی ، مشاوره ارتباط عاطفی یک خانواده و حتی نقش و تاثیر یک خانواده ی سالم را می توانید از تیم متخصص مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر بخواهید.

مطالب زیر در زمینه ی اختلافات زناشویی می تواند شما عزیزان را کمک کند :

 

مشاور خانواده تهران زوجین را به طلاق و خیانت محکوم می کند

 

آیا مشاوره خانواده زناشویی طلاق و خیانت را تایید می کند؟

 

مشاوره خانواده طلاق را ممنوع نمی کند

 

مشاوره تلفنی خانواده و حل اختلافات حاد زناشویی چگونه است ؟

در زمینه ی مشاوره تلفنی خانواده مبنا بر این اساس است که بسیاری از اختلافات زناشویی و اختلافات بین اعضای یک خانواده به این دلیل است که اعضای یک خانواده وظایف خود را فقط تامین یک محل زندگی ، تامین نیازهای جسمی و یا بررسی نیازهای اجتماعی مثل کلاس های فوق برنامه و مدرسه می دانند

اما بهترین مشاوره خانواده تلفنی ریشه ی بسیاری از اختلافات زناشویی را تامین نشدن نیازهای روانی می داند.

ادامه ی مقالات خانواده را مطالعه بفرمایید :

 

مشاوره خانواده چه کمکی به مشکلات زناشویی می کند

 

نقش مشاوره خانواده در حل اختلافات زناشویی چیست؟

 

 

شما چقدر به نیازهای روانی اعضای خانواده خود آشنا هستید ؟

 

 

نوازش کردن ، شناخت زبان عشق اعضای خانواده ، تائید کردن ، مورد توجه قرار دادن یکدیگر یکی از پایه های اساسی یک خانواده محسوب میشود که متاسفانه یکی از معضلات اصلی در خانواده های ایرانی ابراز نکردن احساسات است

آن ها حتی در زمان سوگواری هم بسیاری از احساسات خود را سرکوب می کنند اما پایه اولیه این است که ما در یک خانواده سالم تعاملات هیجانی ، عزت نفس سالم و یک استحکام روانی را بدست می آوریم.

تمام این موارد نیازمند پایه های قوی از صداقت و یک زندگی معنوی است که بتوان در یک خانواده بدون سانسور کردن خود نیازهای واقعی را بیان کرد .

 

 

مشاوره تلفنی خانواده و حل اختلافات حاد زناشویی
مشاوره تلفنی خانواده می تواند با بهترین روش مشکلات فردی و بین فردی زوجین را کاهش دهد

 

 

مشاوره خانواده تلفنی در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر

 

 

مشاوره تلفنی خانواده در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر بر این اساس است که در وهله ی اول مشکلات شما را به صورت عمیق ارزش یابی و بررسی کند

بر مبنای این بررسی نیازهایی که شما باید در خانواده به آن بپردازید را به شما نشان می دهند به طور مثال گاهی ممکن است در یک خانواده بد دهنی ، پرخاشگری ، مشاجره و دعواهای طولانی بین زن و شوهرها اتفاق نیافتد اما روابط عاطفی گسسته ای در بین زن و شوهر و فرزند موج می زند

به این معنا که یک خانواده نا سالم فقط بر این اساس نیست که شما با کودک خود پرخاشگری کنید و یا او را تنبیه و سرزنش کنید همین که نوازش کردن ، دیده شدن و یا درک کودک را از دست بدهید پایه های یک خانواده ی ناسالم را پی ریزی کرده اید.

شما چقدر نیازها و خواسته های خود و همسرتان را می شناسید؟

شما چقدر در مشاجرات و مشکلات خودتان را مقصر می دانید؟

آیا همیشه یک انگشت اتهام به سمت دیگران دارید؟

مشاوره تلفنی خانواده از نیازها و آزادی های اساسی خانواده می گوید . بله درست است آزادی اعضای خانواده یکی از مهم ترین مباحثی است که باید به صورت تخصصی به آن پرداخت .

 

 

بیان نیاز و شناخت آزادی یکی از تکنیک های مشاوره خانواده تلفنی است

درست است که شناخت نیازها و درخواست آن ها نیز باید توسط آموزش هایی به خانواده ها اعمال شود اما آزادی هم دقیقا مثل نیازها باید بر اساس یک دوره ی آموزشی به تک تک اعضای خانواده تزریق شود.

متاسفانه پیش می آید که اعضای خانواده هیچ دیدگاهی نسبت به   اندیشیدن ، احساس کردن ، انتخاب کردن و خودشکوفایی در خود نمی بیند شما چقدر نسبت به بیان خواسته های خود انتخاب و تصمیماتی که برای مشکلات خود می گیرید قاطع هستید ؟

چقدر به خودتان و توانمندی هایتان اعتقاد دارید ؟

دقیقا اصل و اساس بسیاری از گسست های خانواده ها به دلیل عدم صمیمیت ، نوازش نکردن ، نداشتن آزادی ، ناتوانایی در بیان نیازها و خواسته ها و ناتوانی در شناخت نیازهاست.

 

 

آموزش و ارزیابی قدم های اصلی مشاوره تلفنی خانواده خانه مهر

 

 

پس زمانی که شما با یک مشاوره تلفنی خانواده تماس می گیرید و از زندگی سرد روزمره ی خود و یا زندگی پر تنش خود با اعضای خانواده شکایت می کنید مشاورین متخصص ما به صورت ریشه ای مشکل شما را ارزیابی می کنند .

دوست داشتن بی قید و شرط، مذاکره ای که باعث می شود بر سر نقاطی که نگاه مشترکی ندارید به یک تفاهم برسید از روش هایی است که مشاورین خانواده به شما آموزش می دهند .

مشکلات خانواده به دودسته تقسیم می شود :

گاهی زوجین در زمینه ی طلاق ، خیانت ، مشکلات جنسی تماس می گیرند

و یا گاهی در زمینه ی مشکلات اعضای خانواده مثل مشاجرات ، دعواها و عدم تفاهم در انجام کارها با مشاورین تلفنی خانواده تماس می گیرند

توجه داشته باشید ما در مرکز مشاوره تلفنی خانواده ی خانه ی مهر توانسته ایم که در تمام زمینه ها از طریق اپراتور شما را به متخصص همان موضوع معرفی کنیم تا بدون اتلاف وقت و هزینه مستقیما بهترین راهکارها و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

 

همراه و همگام همیشگی شما تیم متخصصین و مشاورین مرکز مشاوره خانه مهر

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *