مشاوره تلفنی رایگان فردی در بهترین مرکز مشاوره

مشاوره تلفنی رایگان فردی در بهترین مرکز مشاوره یکی دیگر از خدمات تخصصی خانه ی مهر محسوب می شود که در کنار مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده قرار می گسرد . خوشبختانه توانسته ایم در تمام زمینه های روانشناختی به صورت تخصصی به مشاوره تلفنی بپردازیم .

مشاوره تلفنی رایگان فردی یکی دیگر از خدماتی است که در هفته توسط متخصصین دوره دیده ی خانه ی مهر به صورت رایگان برگزار می شود خوشبختانه تونسته ایم یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران انتخاب شویم

زیرا علاوه بر آن که به صورت تخصصی و حرفه ای در هر حیطه ای در حال فعالیت می باشیم برای عزیزانی که از لحاظ مالی توانایی پراخت هزینه ی مشاوره تلفنی را ندارند می توانند به صورت رایگان با مشاورین خانه ی مهر در ارتباط باشند.

در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر مقالات مشابه در زمینه ی مشاوره فردی و طرحواره درمانی را مطالعه بفرمایید:

 

بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی در تهران

 

آیا طرحواره درمانی برصمیمیت روابط زناشویی اثر می گذارد ؟

 

با طرح واره درمانی از روابط مخرب تکراری نجات پیدا کنید

 

مشاوره تلفنی رایگان فردی در بهترین مرکز مشاوره

 

 

مشاوره تلفنی رایگان فردی در بهترین مرکز مشاوره در تمام زمینه هایی که مربوط به مشکلات فردی محسوب می شود شما را راهنمایی می کند یکی از تکنیک هایی که متخصصین در این زمینه به کار می گیرند طرحواره درمانی است

شما از طریق شناسایی طرحواره و تست های آنلاین می توانید به بسیاری از مشکلات خود پی ببرید علاوه بر آن مشاوره تلفنی فردی در زمینه ی زوج درمانی هم کاربرد خاص خودش را دارد

زیرا گاهی بسیاری از مشکلات زوجین ریشه در مشکلات فردی دارد قبل از هر چیز خدمات تخصصی خانه ی مهر را برای شما عزیزان نام می بریم : مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص ، مشاوره بالینی و روانپزشکی ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره تلفنی فردی از مواردی است که در خانه ی مهر به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود .

 

 

مشاوره تلفنی رایگان فردی و شناخت دقیق خود

 

 

طبق تجارب مشاوره تلفنی رایگان فردی بسیاری از مشکلات در طلاق ، خیانت و یا انتخاب همسر نادرست به دلیل عدم شناخت افراد از خود می باشد شما چقدر از خودتان ، مشکلات خود آگاه هستید ؟

چقدر نسبت به نیازها و شرایط روحی خود به درجه ای از آگاهی رسیده اید؟

یکی از مسائل مهم در زمینه ی مشاوره فردی انکار نیمه ی تاریک وجود است متاسفانه همیشه سعی می کنیم که مشکلات خود را انکار کنیم اما ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای آن که مشکلات و گذشته ی خود را انکار کنید مسائل گذشته ی خود را حل کنید.

اجازه دهید که گذشته در حال شما تاثیر نگذارد بلکه هر فردی با هر گذشته ای می تواند شروع دوباره ای برای زندگی داشته باشد و توانایی های خودش را محک بزند شما با طرحواره درمانی آشنا هستید ؟

 

 

مشاوره تلفنی رایگان فردی در بهترین مرکز مشاوره
مشاوره تلفنی رایگان فردی را از متخصصین خانه مهر بخواهید

 

 

مشاوره تلفنی رایگان فردی و شناخت تله های زندگی

 

 

مشاوره تلفنی رایگان فردی یکی از خدماتی که ارائه می دهد آگاهی نسبت به تله های زندگی است مثل : رهاشدگی ، بی اعتمادی ، وابستگی ، آسیب پذیری ، محرومیت هیجانی ، طرد اجتماعی ، نقص و شرم ، شکست ، اطاعت ، معیارهای سخت گیرانه ، استحقاق . برای شما یک مثال از یکی از تله های زندگی میزنیم :

اگر فردی به تله ی زندگی طرد یا رها شدگی دچار شود همیشه این احساس را با خودش یدک می کشد که افرادی که دوستشان دارد یک روزی او را ترک خواهند کرد نگرانی از دست دادن عزیزان ، ترس از تنها ماندن ، ترس از مرگ عزیزان یا خودش یکی از نشانه های بارز تله ی زندگی رهاشدگی است

آن ها همیشه می ترسند که افرادی که مور علاقه آن ها هستند کس دیگری را به آن ها ترجیح دهد آن ها به صورت افرادی وابسته ی همسر و افراد نزدیک خانواده می شوند .

 

همسر خود را از دست می دهید….

 

 

توجه داشته باشید زمانی که شما با همین مشکل وارد یک رابطه ی احساسی شوید قطعا به مرور زمان همسر خود را از دست می دهید زیرا وابستگی بیش از حد باعث می شود که رابطه ی شما دچار مشکل شود .

آیا تا به حال با کسی معاشرت کرده اید که برای به دست آوردن موقعیت ، نظم و ترتیب ، منزلت اجتماعی یا پول حاظر باشد که از سلامتی و روابط سالم و رضایت خاطر بگذرد ؟

آیا تا به حال کسی را دیده اید که در هر مقطعی از زندگی خودش که قرار می گیرد باز هم احساس شکست می کند ؟

هیچ چیز او را راضی نمی کند آن قدر باید و نباید برای خودش در ذهنش می چیند که هیچ گاه احساس خوشحالی و خوشبختی را تجربه نخواهد کرد ؟

همچین فردی دچار معیارهای سخت گیرانه یا کمال گرایانه است افراد کمال گرا در هر مقطع و جایگاهی که قرار بگیرند باز هم از زندگی خود شکایت و گله دارند .

 

مشاوره فردی و داشتن زندگی سالم تر

 

مشاوره تلفنی رایگان فردی و بهترین مرکز مشاوره قصد دارد در این زمینه ها به شما کمک کند در زمینه عزت نفس ، استقلال ، تصمیم گیری و خودباوری به نقطه ای از موفقیت برسید تا بتوانید در محیط کاری ، احساسی و اجتماعی خود بهترین عملکرد را داشته باشید .

یکی دیگر از تله های آسیب زا در زمینه ی مشاوره تلفنی رایگان فردی تله ی شکست است به گفته ی متخصصین زمانی که افراد احساس شکست را با خود یدک می کشند

هیچ گاه نمی توانند در موقعیت های شغلی ، ورزشی و تحصیلی خودشان را محک بزنند چون به صورت ناخودآگاه همیشه خود را شکست خورده و ناکام مانده می بینند .

 

احساس حقارت از کودکی

 

 

این افراد قطعا در کودکی به دلیل تحقیرشدن از سمت والدین احساس حقارت در آن ها ماندگار شده است یکی از علت های مهم در زمینه ماندگار شدن حقارت مقایسه ی بیجای والدین است

زمانی که کودک خود را احمق ، تنبل و بی استعداد خطاب می کنند و او را مدام با همسالان خود مقایسه می کنند  احساس شکست و ناکامی در آن ها نهادینه می شود .

توجه کنید همچین آدمی در بزرگسالی هیچ گاه نمی تواند موفقیت ها ، روابط سالم و احساس خوشبختی را تجربه کند پس مطمعن باشید که حتی در مشاوره ازدواج و خانواده هم مشاوره فردی بسیار حائز اهمیت است .

 

کارگاه و همایش های آنلاین خانه مهر

 

 

مشاوره تلفنی رایگان فردی خانه ی مهر سعی می کند که از طریق کارگاه ها و همایش آنلاین برای شما عزیزانی که فرصت حضور و یا به دلیل مسافت نمی توانید به مراکز مشاوره مراجعه کنید همراه شما باشد

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که نمی توانید به صورت حضوری از کارگاه ها و همایش ها استفاده کنید می توانید از طریق مشاوره ، کارگاه وهمایش های آنلاین همراه ما باشید . جهت اطلاع از خدمات بیشتر مرکز مشاوره خانه ی مهر می توانید به صفحه ی اصلی ما مراجعه کنید .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *