مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

مشاوره تلفنی عشق و مشاوره قبل از ازدواج به شما در زمینه ی انتخاب همسر و یا انتخاب های غیر متعارف کمک می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
خوشبختانه در مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر توانسته ایم در تمام زمینه های روانشناختی متخصصینی دوره دیده و مجرب را برای ارائه خدمات به همراه داشته باشیم. در زمینه ی مشاوره تلفنی عشق و ازدواج هم متخصصینی به صورت جدا جدا در حال فعالیت می باشند.

 

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج و تفکیک در تخصص

 

 

تفکیک مشاورین یکی از خدمات اصلی خانه ی مهر محسوب می شود . بدین معنا که مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره حل اختلافات زناشویی ، مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی و مشاوره جنسی هر کدام به صورت مجزا در حال فعالیت می باشند.

اگر متخصصین ازدواج ما صلاح بدانند شما را به مشاوره جنسی و سکس تراپ ارجاع می دهند ، اگر نیاز باشد شما را به روانپزشک یا مشاوره بالینی ارجاع می دهند تا مشاوره فردی خود را از آن طریق پیگیری کنید .

خوشبختانه مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر یکی از بهترین مراکز مشاوره در تهران است زیرا توانسته ایم از طریق تخصصی کار کردن و مشاوره 24 ساعته همراه شما عزیزان باشیم تا در شرایط اورژانسی و یا مسائلی که نیازمند آن است که حتما با یک متخصص درمیان بگذارید با ما درمیان بگذارید.

در این زمینه می توانید مقالات زیر را مطالعه کنید تا با انواع اختلالات شخصیت آشنا شوید و مبنای ازدواج را فقط دوست داشتن نگذارید:

 

اختلال شخصیت نمایشی و راه های درمان هیستریونیک

اختلال شخصیت اجتنابی و تشخیص و درمان افراد اجتنابی

اختلال شخصیت اسکیزویید و درمان افراد منزوی و گوشه گیر

 

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج با اختلال شخصیت

 

 

در این مقاله قصد داریم به چند نامزد که می توانند برای شما جذاب باشند اما در گروه همسران غیر متعارف و غیر عادی قرار می گیرند را برای شما عنوان کنیم.

به یاد داشته باشید فقط متخصص و مشاوره ازدواج می تواند اختلالات شخصیت در فرد مقابل را تشخیص دهد شما نمی توانید به کسی برچسب بزنید و یا نشانه ها باید از طریق مصاحبه ی بالینی دقیق و تست های ارزیابی صورت بگیرد

اما این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ گاه نمی توانید با فردی که دچار اختلال شخصیت است به راحتی زندگی کنید زیرا به مرور زمان یا به خیانت یا به طلاق عاطفی رابطه ی شما ختم می شود.

آن ها افرادی نیستند که به راحتی با شما از لحاظ احساسی رابطه برقرار کنند همراه ما باشید تا چند نمونه از افرادی که باعث می شوند رابطه ی شما به طلاق و جدایی ختم شود را بررسی کنیم.

 

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج
مشاوره تلفنی عشق و ازدواج

 

 

مشاوره  تلفنی عشق و ازدواج با همسر افسرده و غمگین

 

 

دقیقا مشاوره تلفنی عشق و ازدواج نیز در همین زمینه شما را راهنمایی می کند اولین شخصیتی که بررسی می کنیم نامزد و همسر افسرده است . همراه ما باشید تا شخصیت غمگین این همسر افسرده را بررسی کنیم .

افرادی که دچار افسردگی می شوند اصولا تایم های زیادی از زندگی خود را غمگین هستند و مدام از شاد نبودن و خوشحال نبودنشان گلایه دارند حسشان نسبت به خودشان احساسی ناکارآمد و بی ارزش است به دلیل آن که عزت نفس پایینی دارند.

خودشان را به شدت سرزنش می کنند و منتقد منفی نسبت به خود هستند نسبت به همه چیز نگران می شوند و به فکر فرو می روند نسبت به خودشان و دیگران همیشه نگاهی قضاوتی و انتقادی دارند.

 

تغییر همسر را فراموش کنید

 

می توان گفت نیمه ی خالی لیوان را نگاه می کنند و افرادی بدبین هستند احساس گناه و پشیمانی در رفتار و گفتار آن ها موج می زند آیا تا به حال با فردی که این ویژگی ها را داشته باشد روبرو شده اید ؟

متاسفانه در این موارد گاهی زوجین تلاش می کنند که فرد مقابل را از افسردگی و لذت بردن بیرون آورند کج خلقی و هراس آن ها کاهش دهند اما مطمعن باشید که ارتباط شما به اینجا ختم نمی شود و شما نمی توانید برای او کار عجیب و غریبی انجام دهید.

به طور مثال در این زمینه زمانی که شما با مشاوره تلفنی عشق و ازدواج تماس می گیرید و مشکل خود را مطرح می کنید قطعا فرد مقابل را یا به روانپزشک یا به مشاور بالینی ارجاع می دهند.

 

مطمعن باشید که مشکلات با ازدواج حل نمی شود بلکه ممکن است شدت بگیرد باید شما مسائل خود را قبل از شروع زندگی به حداقل برسانید

 

 

ازدواج با شخصیت وابسته به نا امیدی ختم می شود

 

 

یکی دیگر از ابعاد مورد بررسی توسط مشاوره تلفنی عشق و ازدواج شخصیت های وابسته است . شخصیت های وابسته هم در مردان دیده می شود و هم در زنان اگر فردی نتواند بدون تایید و تضمین دیگران تصمیمات روزمره را بگیرد

و یا نیاز داشته باشد تا مسئولیت جنبه های مختلف زندگییش را بر عهده فرد دیگری یعنی همسرش بگذارد نتواند مخالفت کند یا به خاطر ترس از تایید نشدن از طرف دیگران و یا ترس از دست دادن آن ها از حق و حقوق خودش بگذرد  در حیطه ی شخصیت وابسته قرار دارد.

گاهی افراد بدون آن که کسی در کنارشان باشد به تنهایی نمی توانند کاری را شروع کنند برای آن ها سخت است به تنهایی تصمیم بگیرند یا قضاوت کنند.

 

اعتماد به نفس و عزت نفس در شخصیت وابسته چگونه است؟

 

 

دقیقا این افراد در زمینه ی اعتماد به نفس و عزت نفس دچار آسیب هستند آیا فکر می کنید بعد از ازدواج با همچین فردی می توانید مشکلات را حل کنید ؟

گاهی ممکن است همسری در قطب مخالف شخصیت وابسته روبروی یکدیگر قرار بگیرند مشکل از آن جایی شروع می شود که به مرور زمان باعث کسل شدن و اضطراب در هم می شوند.

دقیقا مشاوره تلفنی عشق و ازدواج قبل از شروع زندگی تمام ابعاد شخصیتی ، ویژگی ها ، نیازها درک دو طرف از زندگی را بررسی می کنند شما محکوم به زندگی با فردی که دچار مشکلات رفتاری و شخصیتی هست نیستید.

این حق را به خودتان بدهید که یک زندگی سالم را شروع کنید متخصصین ازدواج و مشاورین تلفنی خانه ی مهر به شما کمک می کنند که از طریق تست های آنلاین و مصاحبه های تلفنی به شناختی از خودتان نیازهایتان برسید.

 

آیا شما به اندازه کافی خودتان را می شناسید ؟

 

 

آیا احساس نمی کنید که زمانی که وارد رابطه با فرد عجیب غریبی می شوید نمی توانید از آن رابطه بیرون بیایید با اینکه می دانید رابطه اشتباه است .

اگر شما هم در زمره ی همچین افرادی قرار دارید مطمعن باشید که خودتان هم نیازمند آن هستید که از مشاوره فردی بهرمند شوید مشاوره تلفنی عشق و ازدواج دقیقا در همین زمینه و همگام و همراه شما است.

جهت اطلاع از خدمات تخصصی مشاوره تلفتی به صفحه ی اصلی مرکز مشاوره خانه مهر مراجعه کنید.

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *