مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی با متخصص بالینی

مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی با متخصص بالینی یکی دیگر از آن خدمات تخصصی است که می تواند به رابطه شما جان دوباره ای ببخشد ما در مرکز مشاوره خانواده خانه مهر توانسته ایم با تیمی متخصص و مجرب در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره جنسی ، مشاوره خیانت ، مشاوره طلاق ، مشاوره زناشویی در کنار شما عزیزان باشیم .

 

مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی با متخصص بالینی

 

همان طور که می دانید ما در مقاله قبلی به تفاوت های عاطفه ، عشق و صمیمیت پرداختیم که شما عزیزان می توانید از طریق لینک زیر مقاله را مطالعه بفرمایید و به شما توضیح دادیم که مراقبت ، مسئولیت و احترام و آگاهی چطور می تواند زیربنایی از عشق واقعی باشد

بهترین مشاوره زناشویی و جنسی برای زوجین

مشاوره قبل از ازدواج و برد و باخت در رابطه

مشاوره قبل از ازدواج و بررسی عشق خیالی

هدف از مشاوره قبل از ازدواج چیست؟

 

رابطه روان و جسم در رابطه جنسی را میدانید؟

 

در این مقاله هم همراه ما باشید تا اطلاعاتی در زمینه مهارت های مشاوره جنسی به شما عزیزان بدهیم . همانطور که می دانید در مرحله مقدماتی رابطه ، روان نقش بیشتری نسبت به جسم در تحریک جنسی بازی می کند به طور مثال نوازش ، لمس ، بوسیدن و در آغوش گرفتن همسر در موقعیت هایی غیر از اتاق خواب  ارسال پیام آغاز است و قاعدتا پاسخ به این پیام ها از طرف همسر مانند محرک جنسی عمل می کند .

نوازش به شکل های مختلفی می تواند در ارتباط شما اتفاق بیفتد چه به شکل کلامی ، چه به شکل فیزیکی فرقی نمی کند ، مهم این است که شما بتوانید به شکل های مختلف هیجانات ، عاطفه و دوست داشتن خود را ابراز کنید.

 

مشاوره جنسی با متخصص بالینی
مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره جنسی در زمینه درمان و تشخیص مشکلات زناشویی بهترین انتخاب است

 

شما می توانید هیجانات خود را به همسرتان ابراز کنید؟

 

دقیقا یکی از مسائل بسیار مهم در زمینه مشاوره زناشویی عدم توانایی در ابراز هیجانات و احساسات است که همان طور که می دانید وقتی ما در ابراز احساسات و یا گرفتن احساسات دچار مشکل هستیم قاعدتا یک مسئله بسیار فردی است که مربوط به دوران کودکی ما می شود و نیاز است که ارزیابی های لازمی در این زمینه انجام دهید.

یکی از مهم ترین ابعاد قابل بررسی در مشاوره جنسی و مشکلات جنسی چرخه حسی در رابطه است چرخه حسی شامل ، آگاهی و احساس فرد نسبت به بدن خود و بدن همسرش است.

 

چرخه حسی در رابطه جنسی

 

در چرخه حسی انسان نسبت به ظاهر و عملکرد بدن خود احساس خوبی دارد و از آن لذت می برد که می توان گفت چرخه رفتارهای جنسی را می توان به شکل های مختلفی در رابطه جنسی نشان داد.

1 – تصویر بدنی : احساس جذابیت ، پسند بندی و رضایت از عملکرد بدن ، گاهی ممکن است بعضی از افراد از شکل بدن خود رضایت نداشته باشند و این نارضایتی می تواند در رابطه جنسی بسیار تاثیر گذار باشد.

متاسفانه گاهی به دلیل پیروی از الگوهای نمادین یا کلیشه های تعریف شده برای اندام زنانه یا مردانه باعث نارضایتی بسیار زیادی در رابطه جنسی می شود .

 

مشاوره جنسی با متخصص بالینی
رابطه جنسی زناشویی و مشاوره جنسی با متخصص بالینی چقدر مهم است؟ قبل از طلاق و جدایی مشاوره جنسی بگیرید

 

تجربه لذت در چرخه جنسی

 

تجربه لذت یکی دیگر از همین ابعاد چرخه رفتارهای جنسی است در این بخش از چرخه حسی بعد از لمس بعضی از قسمت های بدن احساس لذت می کند استفاده از تمام حواس مثل لامسه ، چشایی ، شنوایی ، بویایی و بینایی برای کسب تجربه لذت به همه زوجین توصیه می شود متاسفانه گاهی زوجین به دلیل عدم مهارت کافی و باورهای غلطی که در مورد رابطه جنسی دارند باعث می شوند که نه تنها خودشان از رابطه جنسی لذت نبرند بلکه همسرشان نیز لذت کافی را در ارتباط از دست می دهد .

و اما خیالات و فانتزی ها ، چیزی که گاهی زوجین از آن شکایت دارند مغز انسان ظرفیت خیال پردازی درباره رفتارها و تجربیات جنسی را دارد

پس زوجین باید بدانند که خیال پردازی در روابط جنسی پدیده ای طبیعی است و هر انسان سالمی آن را تجربه می کند اما متاسفانه دیدگاه های فانتزی در رابطه جنسی گاهی از سوی زوجین منفی طلقی می شود و حتی همدیگر را در این زمینه منع می کنند.

 

مشاوره تلفنی جنسی و زناشویی
مشکلات جنسی خود را با یک متخصص درمیان بگذارید تا صمیمیت رابطه شما حفظ شود

 

مشاوره جنسی را مشاورین متخصص خانه مهر بخواهید

 

اما توصیه ما به شما این است که در مورد روابط جنسی خود باید با صراحت با طرف مقابل خود صحبت کنید ، باید اگر نقاط ضعفی در رابطه خود دارید شروع به ترمیم کنید ، از یک متخصص کمک بگیرید ، اجازه دهید فرد دیگری به شکل واسطه مهارت ها را به شما آموزش دهد.

چون رابطه جنسی قطعا زیربنایی از صمیمیت ، تعهد و عشق است و نیاز است که در رابطه زناشویی ، اگر مشکلاتی پیش می آید آن مشکل سریع تر حل و عمیق تر علل مشکل را ارزیابی کنید.

پس پیشنهاد ما به شما این است که در زمینه مشاوره جنسی و مشاوره زناشویی حتما از متخصصین کمک بگیرید و اجازه دهید که رابطه شما را به سمت رابطه سلامت سوق دهند .

در مقاله بعدی قصد داریم که در مورد ابعاد مختلف صمیمیت در رابطه جنسی با شما گفتگو کنیم پس همراه ما باشید تا در مورد مشارکت ، توجه ، دوست داشتن همسر یا عشق به او ، خطرپذیری عاطفی و روانی با هم گفتگو کنیم

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه گرفتن مشاوره با اپراتور مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *