مشاوره زوج درمانگر تلفنی بهترین انتخاب برای حل مشکلات است

همان طور که می دانید در مقالات قبلی در زمینه ی مشاوره ازدواج و زوج درمانگر تلفنی در زمینه ی شناخت تفاوت های زوجین صحبت می کردیم در وهله ی اول زمانی که شما از یک مشاوره زوج درمانگر تلفنی کمک می خواهید دقیقا مثل مشاوره حضوری به شما عزیزان در زمینه ی حل مشکلات فردی و بین فردی کمک می کند.

در این زمینه مقالات زیر ا بخوانید تا با عوامل طلاق و خیانت بیشتر آشنا شوید:

بهترین مشاوره تلفنی خیانت و جلوگیری از طلاق

 

مشاوره تلفنی طلاق و بازگشت مجدد زوجین

 

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی و کاهش مشاجرات و طلاق

 

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج و جلوگیری ازطلاق

 

مشاوره خیانت تلفنی توسط بهترین مشاوران خانواده

 

مشاوره زوج درمانگر تلفنی در خانه مهر

 

متخصصین ما در زمینه ی مشاوره تلفنی توانسته اند در تمام ابعاد به صورت تخصصی به شما مشاوره تلفنی را ارائه کنند در این مقاله قصد داریم به شناخت و آگاهی زوجین از یکدیگر بپردازیم به گفته ی مشاوره زوج درمانگر تلفنی بسیاری از تعارضات و مشکلات زوجین به این دلیل است نسبت به خودشان و همسرشان آگاهی کمی دارند.

آن ها تفاوت های یکدیگر را نمی دانند و نداستن همین تفاوت ها باعث به وجود آمدن تعارضات می شود به طور مثال تفاوت در رفتار جنسی در زوجین باعث می شود که نسبت به یکدیگر مقاومت هایی را نشان دهند. می توان گفت یکی از نیرومند ترین تفاوت ها بین زنان و مردان مربوط به رابطه ی جنسی است.

 

تفاوت جنسی در زوجین برای مشاوره زوج درمانگر تلفنی مهم است

 

زنان تمایل دارند که رابطه ی جنسی همراه با احساس عاطفی و نزدیکی زیاد را تجربه کنند یعنی رابطه ی جنسی را از لحاظ احساسی به یکدیگر تلفیق می کنند.

اما مردان رابطه ی جنسی را به عنوان یک ماجراجویی ، ابراز کنترل و قدرت و لذت جنسی می دانند منکر این نمی شویم که رابطه ی جنسی برای مردان بعد عاطفی را دارد

اما همین تفاوت جزئی باعث میشود که زمانی که زنان از لحاظ روانی و احساسی دچار آسیب می شوند نتوانند رابطه ی جنسی برقرار کنند اما مردان با تمام مشکلات و مسائلی که حتی خارج از خانه داشته باشند همچنان می توانند رابطه ی جنسی را برقرار کنند.

یعنی زنان تمایل دارند که رابطه ی جنسی با رابطه ی حس عاطفی و همبستگی که دارند تلفیق شود ولی در مقابل مردان تمایل دارند که رابطه ی جنسی را ازبقیه جنبه های رابطه شان جدا کنند .

 

مشاوره زوج درمانگر تلفنی بهترین انتخاب برای حل مشکلات است
مشاوره زوج درمانگر تلفنی بهترین انتخاب برای حل مشکلات است

 

 

شناخت تفاوت های جنسی  تنش زوجین را کاهش می دهد

 

نکته ی مهم دیگر در رابطه ی جنسی این است که به دلیل اینکه مرداها زودتر به برانگیختگی جنسی می رسند به همین مبنا زودتر به اوج لذت جنسی هم می رسند اما زن ها دیرتر به اوج لذت جنسی می رسند.

اگر شما این اصول را ندانید و یا اصول یک رابطه ی جنسی درست را ندارید قطعا در زندگی خود دچار مشکل می شوید دقیقا مشاوره زوج درمانگر تلفنی در مورد همین تفاوت ها و ریشه یابی مشکلات شما سعی بر آن دارد بتواند از طلاق و خیانت در رابطه ی زوجین جلوگیری کنند.

گاهی زوجین فکر می کنند که مشکلاتشان آن قدر عمیق است که نمی توانند حل کنند اما ما این نوید را به شما می دهیم که از طریق مشاوره زوج درمانگر تلفنی بسیاری از زوجینی که قصد طلاق و جدایی داشتند.

مجدد رابطه ی خود را ساخته و ارتباط عاطفی سالم تری را برقرار کردند یکی دیگر از تفاوت های فاحش در تفاوت زن ها و مردها ، تفاوت در بعد عاطفی آن هاست .

 

شناخت فردی و بعد شناخت بین فردی مهم است

 

 

زنان نسبت به مردان موجوداتی لطیف تر و عاطفی تری هستند ویژگی بارز آن ها که جزئی نگری است که باعث می شود که آن ها در مورد مشکلات و مسائل و حتی مقدمات ازدواج ریزبین تر باشند و مسائل را دقیق تر ببینند آن ها روزهای مهم زندگیشان را هیچ گاه فراموش نمی کنند به همین منوال وقایع ناگوار و ناخوشایند را هم با جزئیات به خاطر می سپارند

اما این در حالی است که مردها به یک سری از مسائل بی توجه هستند و موضوع مهم دیگر این است که مردها تمایلی به ابراز احساسات در کلام ندارند آن ها دوست دارند که با رفتارشان عشق و دوست داشتن را به طرف مقابل نشان دهند .

 

مشاوره زوج درمانگر تلفنی با تضاد شخصیتی چگونه برخورد می کند؟

 

یکی دیگر از عوامل تعارض در بین زوجین تضاد ویژگی های شخصیتی آن هاست به گفته ی مشاوره زوج درمانگر تلفنی بعضی ها معتقدند که اگر افراد از لحاظ ویژگی های شخصیتی متضاد یکدیگر باشند می توانند مکمل خوبی باشند.

یعنی دو قطب مخالف پرجوش و خروش و خونسرد می توانند مکمل یکدیگر باشند اما این مسئله طبق پژوهش ها و تجارب مشاوره زوج درمانگر تلفنی و یا مشاوره قبل از ازدواج این است که افرادی که از لحاظ ویژگی های شخصیتی به یکدیگر نزدیک تر هستند مشاجرات و تعارضات کمتری دارند.

شما توجه کنید افراد برونگرا و افراد درونگرا قطعا نمی توانند در کنار یکدیگر زندگی خوبی را تجربه کنند زیرا افراد برونگرا تمایل به برقراری دارند و اهل معاشرت با دیگران می باشند در حالیکه افراد درونگرا کمترین هیجان علایقی را از خود نشان می دهند.

حتی در ابراز احساسات نیز دچار مقاومت هایی هستند پس قطعا به مرور زمان طلاق های عاطفی بین آن ها رخ می دهد اما این موضوع این جا پایان نمی یابد.

 

 

اگر دو فرد سلطه گر با یکدیگر ازدواج کنند چطور ؟ آن ها می توانند ارتباط و رابطه ی خوبی را تجربه کنند ؟

 

قطعا نه . به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم که مشاوره زوج درمانگر تلفنی و مشاوره ازدواج را جدی بگیرید دقیقا وقتی که دو فرد حاکم و سلطه گر با یکدیگر ازدواج می کنند که تمام حرفشان من است و مایی بین آن ها وجود ندارد به مرور زمان از یکدیگر فاصله می گیرند.

سلطه گری یک ویژگی منفی است که باید قبل از شروع زندگی علت هایش ریشه یابی شود و درصدد درمان آن باشید بسیاری از ویژگی های شخصیتی افراد که در گذشته و در خانواده آن ها را آموخته اند قبل از شروع زندگی باید درمان شود.

 

توقع غیر واقع بینانه زوجین رابطه را خراب می کند

 

توجه داشته باشید چند مسئله می تواند پایه های اساسی یک رابطه ی تنش زا را پی ریزی کند بعضی از افراد با این نگاه و دیدگاه وارد رابطه ی زناشویی می شوند آن ها بر این باورند که زوج خوشبخت هیچ اختلاف فکر و سلیقه ای با یکدیگر نخواهند داشت و یا در زندگی مشترک تمام خواسته های آن ها برآورده می شود.

آن ها هرگز خشمگین نخواهند شد و هرگز با یکدیگر قهر و مشاجره نخواهند داشت اگر شما هم با همین باورهای اشتباه وارد یک رابطه شوید به مرور زمان با همین افکار بلند پروازانه و دور از واقعیت با ناکامی و شکست روبرو می شوید

اما مسئله اینجا است که آیا باورهای شما در وهله ی اول درست بوده است که حالا احساس شکست و ناکامی می کنید و به طلاق و جدایی می اندیشید مشاوره زوج درمانگر تلفنی و یا مشاوره ازدواج دقیقا مبنا ی سنجش خودشان را بر این می گذارند که بتواند به صورت عمیق مشکلات شما را ارزیابی کنند .

 

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *