مشاوره پیش از ازدواج تلفنی چه کمکی به جوانان می کند

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی چه کمکی به جوانان می کند ؟ در زمینه ی مشاوره پیش از ازدواج تلفنی و یا حضوری یکی از نکات مهم و اساسی این است که چه به صورت تلفنی چه به صورت حضوری مشاوره پیش از ازدواج الزامی است. در این زمینه می توانید مقالات و کارگاه های تخصصی را برای بهبود ارتباط خود بشناسید و شرکت کنید در صورت تمایل مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

 

اختلال شخصیت اسکیزوتایپال و ازدواج های پر خطر را جدی بگیرید

 

اختلال شخصیت مرزی و ازدواج های محکوم به شکست

 

مشاوره ازدواج و مشاوره پیش از ازدواج چه فایده ای دارد

 

مشاوره قبل از ازدواج و مشاور ازدواج را جدی بگیرید

 

 

ازدواج مهم ترین تصمیم زندگی شما است چقدر آگاهی دارید ؟

 

 

آیا تا به حال شده برای رفتن به یک مسافرت و اقامت در یک هتل نه هزینه را بپرسید و نه امکانات هتل را ؟

آیا تا به حال شده برای خرید جنسی بدون سوال در مورد قیمت ، گارانتی و مسائل دیگر جنس را خریداری کنید ؟

آیا تا به حال شده بدون آن که مهارتی را یاد بگیرید شروع به گفتن زبان دیگری بکنید ؟

قطعا ما برای تمام ابعاد زندگی خود تلاش هایی را انجام می دهیم اما متاسفانه جوانان و زوجین در زمینه ی مشاوره پیش از ازدواج که یکی از مهم ترین و اساسی ترین اتفاقات زندگی هر فردی محسوب می شود علاوه بر آن که شناختی نسبت به خودشان ندارند در زمینه ی شناخت و آگاهی نسبت به یک رابطه ی مشترک هم ضعیف هستند.

 

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی چه کمکی به جوانان می کند

 

 

قطعا یک زندگی نیازمند آموختن مهارت هایی اساسی است . مهارت هایی که از روابط پر تعارض و آشفته و یا فقدان روابط زناشویی رضایت بخش جلوگیری کند

آیا می دانید یکی از دلایل بزرگ خیانت فقدان صمیمیت و فقدان آگاهی کامل در مورد روابط زناشویی است . طلاق عاطفی ، عدم جذابیت جنسی ، تفاوت های فرهنگی و مذهبی ، تعارضات حل نشده در رابطه ی زناشویی ، ابهامات در نقش ها ، ناتوانی در درک و همدلی با یکدیگر ، ناتوانی در حل مشکلات روزمره ی زندگی از مسائلی است که اگر شما مهارت آن را نداشته باشید می تواند یکی از موردهای اساسی برای جدایی و طلاق باشد.

شما برای کوچکترین مسئله ی خود ساعت ها تحقیقاتی را انجام می دهید اگر مثال خرید یک وسیله را زدیم به این معنا بود که شما برای جزئی ترین اتفاق زندگی خود ممکن است ساعت ها و روزها و ماه ها تحقیقاتی را در موردش انجام دهید چطور بدون آن که در زمینه ی ازدواج مهارت هایی را کسب کنید زندگی مشترک خود را آغاز می کنید.

 

 

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی چه کمکی به جوانان می کند
مشاوره پیش از ازدواج تلفنی یعنی کاهش دعوا و مشاجرات زوجین

 

شناخت مهارت های زناشویی

 

 

در زمینه ی مشاوره پیش از ازدواج تلفنی در زوجین موارد بسیاری را بررسی می کنند به طور مثال صمیمیت عاطفی که شامل : نزدیکی و مهارت های زناشویی است ، تفاوت های مذهبی و فرهنگی که می تواند باعث تعارض و تنش بین زوجین شود.

جذابیت جنسی که شما باید در زمینه ی ناتوانی های جنسی ، اختلالات میل جنسی کم ، عدم ارضای نیازهای جنسی ، تمایل به رابطه ی جنسی به شیوه های غیر معقول آگاه باشید  تا بتوانید مسائل و مشکلات جنسی خود را نیز حل کنید .

کشمکش های حل نشده ی گذشته یکی دیگر از عواملی است که با بروز کوچکترین مشکلی باعث بروز یک مشاجره و بحران درزندگی شما می شود زمانی که شما مهارت حل مسئله را بلد نباشید کوچکترین اتفاق گذشته جرقه ای است برای شروع یک مشاجره دیگر .

 

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی در مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر

 

 

متخصصین مشاوره پیش از ازدواج خانه مهر در زمینه ی ازدواج با شما در ارتباط هستند آن ها بر مبنای همان مصاحبه ی بالینی که به صورت حضوری از مراجعین خود به عمل می آوردند همراه و همگام شما خواهند شد.

توجه داشته باشید بی شک مشاوره پیش از ازدواج اگر به صورت حضوری باشد عملکرد بهتری دارد زیرا شما از طریق تست ها ، مصاحبه ی بالینی و کارگاه های آموزشی می توانید مهارت هایی را کسب کنید.

اما نگران نباشید اگر به هر دلیلی نمی توانید از مشاوره پیش از ازدواج حضوری بهرمند شوید ما در مرکز مشاوره خود تمامی متخصصین را متناسب با دوره های گذرانده در ابعاد مختلف روانشناختی برای کمک به شما از طریق تلفن ، مستقر کرده ایم.

 

 

تست ها و کارگاه های تخصصی مشاوره پیش از ازدواج تلفنی

 

 

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی اگر نیاز به تست باشد تست های مشاوره پیش از ازدواج را به صورت آنلاین برای شما ارسال می کند در صورت نیاز از کارگاه های آموزشی اگر شما شرایطش را داشته باشید می توانید از کارگاه های آموزشی مشاوره پیش از ازدواج نیز بهرمند شوید.

یکی از ابعاد مهمی که در مشاوره پیش از ازدواج تلفنی و یا حضوری مورد بررسی قرار می گیرد چگونگی ابراز هیجان هاست. نحوه و چگونگی ابراز هیجان ها یکی دیگر از عواملی است که باعث تنش و اختلاف بین زوجین می شود

 

 

شما باید ویژگی های شخصیتی خود و فرد مقابلتان را بدانید

 

 

به طور مثال اگر یکی از زوج ها برون گرا و دیگری درون گرا باشد ، اگر یکی احساسات و هیجانات خود را به راحتی بیان کند در حالیکه دیگری احساسات خودش را فرو نشانی می کند و نشان نمی دهد و فردی تودار و خوددار است.

قطعا از لحاظ احساسی و هیجانی به مشکل می خورند زوجین باید بتوانند زبان عشق یکدیگر را بشناسند و مهارت هایی که لازم است برای ابراز احساسات ، نیازها و هیجانات را آموزش ببینند

اگر نیاز هیجانی همسر شما تایید و تحسین کلامی باشد زمانی که این تایید و تحسین را از شما نمی گیرد به مرور زمان رابطه به سمت طلاق عاطفی پیش می رود کم کم صمیمیت بین شما از بین می رود و طلاق عاطفی که یک سردی هیجانی بین زوجین است.

برایتان اتفاق می افتد اما این را به خاطر داشته باشید با توجه به تجارب پیش از ازدواج تلفنی خانه ی مهر طلاق عاطفی همین جا ختم نمی شود بلکه متاسفانه یا به طلاق رسمی یا به خیانت کشیده می شود.

 

فقط عشق و دوست داشتن را ملاک قرار دهیم؟

 

 

یکی دیگر از مزیت های مشاوره پیش از ازدواج تلفنی این است که گاهی قبل از شروع زندگی زوجین فقط به دنبال عشق و دوست داشتن هستند و عیب ها و مشکلات فرد مقابل را نمی تواند ببیند زمانی که شما از طریق آموزش های کتاب های آموزشی در زمینه ی زوجین مشکلات بین فردی اطلاعاتی را کسب می کنید.

قطعا بهتر می توانید تصمیم بگیرید که آیا فردی که با او در ارتباط هستید می تواند فرد مورد نظر شما درزندگی باشد آیا می توانی با او احساس خوشبختی بکنید

بدون آن که سوگیری در نگاه و نظر شما وجود داشته باشد به مشاوره پیش از ازدواج و تلفنی اعتماد کنید اجازه دهید در تصمیم بزرگی که برای زندگی خود گرفته اید کمی عاقلانه تر و با احتیاط تر وارد رابطه ی مشترک شوید.

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *