معرفی مراکز مشاوره تلفنی تهران و شهرستانها

در معرفی مراکز مشاوره تلفنی تهران نیاز است بدانید که هر مرکز مشاوره تلفنی چطور به صورت تخصصی در حال فعالیت است . در مراکز مشاوره تلفنی تهران هر متخصصی در زمینه ای که دوره و تخصص گذرانده است در حال فعالیت و مشاوره می باشد.

مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

اما مراکز مشاوره تلفنی تهران چه کمکی به شما می توانند بکنند ؟

 

 

زمانی که نیاز است شما با یک متخصص تلفنی صحبت کنید و مشکلات خود را حل کنید مراکزمشاوره تلفنی به شما کمک می کنند تا در لحظه مشکلات خود را حل کنید .

گاهی افراد به دلیل مسافت و یا مشغله ی کاری ، مرخصی ، دور بودن به کلینیک مورد نظر دچار مشکل می شوند و نمی توانند با مشاورینی متخصص در ارتباط باشند

به همین منظور ما سعی کرده ایم که در مرکز مشاوره خانه ی مهر از طریق متخصصینی که به صورت حضوری آماده ارائه خدمات می باشند روزهایی را برای مشاوره تلفنی اختصاص دهیم

البته این نوید را به شما عزیزان می دهیم که در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر می توانید 24 ساعته با متخصصین ما در ارتباط باشید .

 

مقالات زیر برای مشاوره تلفنی شما عزیزان را بیشتر راهنمایی می کند:

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره طلاق تلفنی ۲۴ ساعته در تهران و شهرستانها

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

 

 

 

معرفی مراکز مشاوره تلفنی تهران و شهرستانها
معرفی مراکز مشاوره تلفنی تهران و شهرستانها در خانه مهر

 

 

خانه مهر یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی تهران به حساب می آید

 

زیرا خوشبختانه توانسته ایم طبق آماری که متخصصین از طریق مشاوره تلفنی به ما می دهند بسیاری از مشکلاتی که افراد به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری مراجعه کنند را برطرف کنیم

گاهی در زمینه ی اختلالات شخصیت و بالینی فرد نمی تواند رو در رو با مشاوره خود صحبت کند به همین دلیل ترجیح می دهد که از طریق تلفن در ارتباط باشد .

به جزء حل مشکلات روانشناختی گاهی ممکن است فرد به دلیل PTSD یعنی اتفاقات ناگواری که بدون پیش بینی قبلی اتفاق می افتد دچار اضطراب و استرس شود مثل :

تجاوز، از دست دادن فرد عزیزی در خانواده ، بلاهای طبیعی مثل : سیل ، زلزله ، تصادف که باعث می شود فرد در یک شوک عصبی قرار بگیرد . در این مواقع نیز می توانید با متخصصینی که در زمینه ی PTSD و مشاوره اورژانسی فعالیت می کنند ارتباط برقرار کنید .

 

 

 

بیماری های خاص نیز یکی از آن مواردی است که والدین و اطرافیان را درگیر فرد بیمار می کند

 

 

بیماری هایی مثل : دیابت ، سرطان ، ایدز ، ام اس باعث می شود که فرد دچار ناامیدی و یا حتی خودکشی شود دراین مواقع نیز برای آن که شرایط را به حد نرمال خود برسانید می توانید با متخصصین در ارتباط باشید .در این مواقع باید بتوانید مسئله را بپذیرید  و  در راستای بهبود فردی که با یم مریضی دست و پنجه نرم می کند همراه شوید.

یکی دیگر از خدمات تخصصی مراکز مشاوره تلفنی تهران مشاوره ازدواج تلفنی است در مشاوره ازدواج تلفنی و یا حل اختلافات زناشویی در بیشتر مواقع ما به اشکالات در نوازش و صمیمیت عاطفی زوجین می رسیم

 

علل قطع صمیمیت و تمام شدن عشق در زوجین

 

عدم صمیمیت زوجین و نا آگاهی در انواع نوازش نشان می دهد زوجین به مرور زمان از یکدیگر فاصله می گیرند متاسفانه وقتی به زوجین می گوییم که همسرت را نوازش بده فقط رفتارهایی مثل بوسیدن و درآغوش گرفتن و لمس کردن در ذهنشان تداعی می شود.

اما این را بدانید که نوازش کردن در کلام و رفتار و بازی بدنی شما باعث می شود که فرد مقابل احساس دیده شدن و شنیده شدن بکند . به طور مثال سلام کردن ، دلگرمی دادن ، سورپرایز کردن خودشان از مواردی است که در نوازش ها قرار می گیرد.

زمانی که شما نامزدتان را به هر بهانه ای خوشحال و شادمان می کنید یا اورا عاشقانه حس و لمس می کنید ، تشویق ، ترغیب و تقویت می کنید یعنی در حال نوازش کردن هستید .

 

متاسفانه تشویق و ترغیب در زوجین ایرانی کمتر دیده می شود

 

آن ها فکر می کنند که اگر احساساتشان را نشان ندهند بهتر است هر چقدر احساسات خود را سرکوب کنند فرد مقابل با آن ها رابطه ی طولانی تری را برقرار می کند

اما با توجه به تجارب مراکز مشاوره تلفنی تهران که بر روی ازدواج و طلاق فعالیت می کنند هر چقدر شما از نظر نوازش و رابطه ی احساسی اطلاعات بیشتری داشته باشید صمیمیت شما با فرد مقابلتان بیشتر می شود

این را هم در نظر داشته باشید روی صحبت ما با روابط سالم است اگر شما درگیر رابطه ای که فرد دچار اختلال شخصیت و مشکلات روانی است باشید نمی توانید با نوازش و شناخت ابعاد مختلف صمیمیت رابطه ی خود را نجات دهید بررسی آن مربوط به مشاورین بالینی و روانپزشکی می شود.

 

مراکز مشاوره تلفنی تهران از عدم آگاهی زوجی می گویند….

 

 

نوازش کردن به چه معناست ؟ اما نوازش کردن یعنی به حرف طرف مقابل گوش دادن . شنیدن با گوش دادن متفاوت است شما باید مهارت های لازم در زمینه ی ارتباط سالم را یاد بگیرید

حمایت کردن یکی دیگر از مواردی است که جنبه ی نوازش برای زوجین دارد زمانی که شما در مقابل افراد دیگر از همسرتان حمایت می کنید نوعی نوازش محسوب می شود .

ایمیل، پیامک های کلامی و تصویری یکی دیگر از راه های ارتباطی زوجین است متاسفانه بعد از ازدواج بسیاری از مسائل مثل پیامک دادن ، حمایت کردن ، هدیه دادن ، تبریک و تشویق و حرف های عاشقانه کمرنگ می شود

اما این را بدانید که رابطه شما در هر مقطعی که باشد نیازمند رسیدگی و بهبود است شما باید بتوانید دایره نوازش خود را به اتاق خواب و روابط زناشویی محدود نکنید.

 

باید نوازش های خود را در رفتارهای روزانه خود داشته باشید

 

 

زمانی که شما از لحاظ عاطفی و صمیمی در رابطه ی خود احساس بهتری داشته باشید مطمعن باشید که صمیمیت جنسی بیشتری را هم تجربه خواهید کرد .

یک زوج موفق و خوشحال برای نوازش کردن یکدیگر به سواد عاطفی و رشد یافته ی نوازش نیاز دارند آن ها باید مجموعه هوش عاطفی را یاد بگیرند.

همه ی مهارت های زناشویی نیز نیاز به آموزش دارد در این موارد نیز ما توسط متخصصین خود در مراکز مشاوره تلفنی تهران به صورت آنلاین کارگاه هایی را برگزار می کنیم تا شما عزیزان بتوانید در کسب مهارت های زناشویی مطالب زیادی را آموزش ببینید .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *