معرفی مشاوره تلفنی خوب در تهران و شهرستانها

در زمینه ی معرفی مشاوره تلفنی خوب در تهران باید چند آیتم را در نظر داشته باشید
در وهله ی اول تخصص مشاوره در زمینه ی فعالیت اوست . همان طور که می دانید ما در مرکز مشاوره خانه ی مهر توانسته ایم در تمام ابعاد مشاوره مثل مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده  ، مشاوره  روانشناس کودک و نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره سالمندان به صورت جدا و تخصصی در حال فعالیت می باشد .، مشاوره بیماری های خاص ، مشاوره سالمندان ، مشاوره بالینی و اختلالات شخصیت به صورت تخصصی در دپارتمان های ویژه فعالیت می کنیم.

 

معرفی مشاوره تلفنی خوب در تهران و شهرستانها

 

 

که در هر کدام از این دپارتمان ها نیز به صورت جداگانه بخش هایی را در نظر گرفته ایم به طور مثال در مشاوره خانواده تلفنی خانه ی مهر متخصصین باز هم به صورت تفکیک شده در حال فعالیت می باشند.

مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره جنسی ، مشاوره حل اختلافات زناشویی هر کدام به صورت جداگانه در حال فعالیت می باشند. مشاوره ازدواج نیز به مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره زوج درمانگر تقسیم می شوند.

در هر کدام از دپارتمان ها به صورت تخصصی و ویژه به مشکل شما عزیزان می پردازیم . پس اگر به دنبال مشاوره تلفنی خوب در تهران و یا شهرستان ها هستید باید نکته ی تخصصی کار کردن مشاورین را در نظر بگیرید  بعد از آن ویژگی های فردی خود مشاورین است.

مقالات زیر به شما کمک می کند با ابعاد مختلف مشاوره تلفنی خانه مهر آشنا شوید:

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره طلاق تلفنی ۲۴ ساعته در تهران و شهرستانها

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

 

 

مشاوره تلفنی خوب ویژگی هایی دارد که دقیقا مشابه مشاوره حضوری است

 

 

یعنی می توان گفت تفاوت زیادی را بین مشاورین حضوری و تلفنی قائل نیستیم جدا از آن که کسانی که در زمینه ی مشاوره تلفنی فعالیت می کنند دوره های تخصصی را در زمینه ی چگونگی شرح حال گیری از طریق مشاوره تلفنی می گذرانند .

همان طور که می دانید گاهی افراد به خاطر مشکلاتی اورژانسی با مراکز مشاوره تماس می گیرند گاهی ممکن است به دلیل فوت فردی در خانواده و یا کشمکش هایی بین والدین و نوجوانان که آن ها را به سمت خودکشی و یا تهدید می کشاند

با متخصصین و مشاورین تلفنی تماس بگیرید در آن زمان نیز مشاورینی که در حال فعالیت می باشند باید دوره های ویژه ای را دیده باشند تا بتوانند در آن لحظه بهترین راه کارها و عملکرد را به شما آموزش دهند.

 

 

مشاوره تلفنی خوب
مشاوره تلفنی خوب توسط بهترین مرکز مشاوره تلفنی در تهران در خدمت شما عزیزان است

 

 

یکی دیگر از ویژگی های مشاوره تلفنی خوب و معتبر این است که……

 

 

تمام اسرار و گفتگوی شما به صورت محرمانه و غیر قابل دسترس برای دیگران است ما نیز در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر تمام پرونده ها به صورت تفکیک شده فقط در دسترس خود متخصصین می باشد.

خوشبختانه به دلیل آن که امروزه متخصصن مجربی از طریق تلفن و آنلاین با مراجعین در تماس هستند در زمینه هایی مثل طلاق عاطفی ، اختلافات زناشویی ، تربیت های کودک و نوجوان شاهد این بوده ایم که توانسته ایم قدم های درستی را در این زمینه برداریم .

همان طور که گفتیم زمانی که زوجین با یکدیگر دچار مشکل می شوند اگر به مرور زمان صمیمیت و احساسات در بین آن ها از بین برود به طلاق عاطفی ختم می شود اما طلاق عاطفی پایان یک رابطه نیست ممکن است به خیانت و یا طلاق رسمی و شرعی نیز کشیده شود.

به همین دلیل ما همیشه به مراجعین خود پیشنهاد می کنیم که قبل از هر تصمیم حتما با متخصصین در ارتباط باشند .

 

معیار شروع زندگی شنا فقط عشق است؟؟؟

 

 

ازدواج نیز یکی دیگر از آن امرها و تصمیمات مهم در زندگی هر فرد است که اگر فقط معیار انتخاب و شروع زندگی را عشق و دوست داشتن بگذارد به مرور زمان شاهد اختلافات و چالش های بسیاری در زندگی خواهد بود.

پس ما به شما پیشنهاد می کنیم در زمینه ی ازدواج نیز از متخصصین کمک بگیرید . در این زمینه می توانید دلایلی را که در خصوص اختلالات شخصیت و اختلافات پر خطر نوشته شده است را مطالعه کنید :

 

اختلال شخصیت خودشیفته و تشخیص و درمان افراد خودشیفته

 

اختلال شخصیت وابسته و راه حل های درمان شخصیت وابسته

 

اختلال شخصیت نمایشی و راه های درمان هیستریونیک

 

اختلال شخصیت اسکیزویید و درمان افراد منزوی و گوشه گیر

 

 

چه کسی بهترین راه حل ها را به شما می دهد؟

 

 

مطمعن باشید هیچ کس به اندازه یک مشاور نمی تواند ابعاد مختلف سلامت یک رابطه را بررسی کند و شما را با عنواع و اقسام بیماری های روانی قبل از آن که وابستگی عمیقی بینتان شکل بگیرد آشنا کند .

دپارتمان بعدی مربوط به کودک و نوجوان است که خوشبختانه در این زمینه نیز توانسته ایم از طریق کارگاه های آنلاین و یا مشاوره های حضوری و تلفنی یکی از بهترین مراکز مشاوره باشیم .

مشاوره تلفنی خوب در زمینه ی کودک و نوجوان هم باید بتواند در شیوه های مختلف تربیتی و انواع اختلالات رفتاری کودکان آشنا باشد گاهی به دلیل یک سری بیماری ها اگر سن طلایی کودکان گذر کند به سختی می توان تغییراتی در عملکرد روان آن ها ایجاد کرد.

به همین دلیل متخصصین سعی بر آن دارند که هر چه زودتر اختلالات و مشکلات رفتاری کودک را تشخیص دهد و درصدد آن باشد مشاوره نوجوان نیز از آن ابعاد درمانی است که توانسته ایم به صورت پکیج های آموزشی با والدین در ارتباط باشیم .

 

 

آیا شما ویژگی های خاص نوجوان را می شناسید ؟

 

 

آیا اگر نوجوان شما در حال سیگار کشیدن باشد شما واکنش خشم به او نشان می دهید یا او را نادیده می گیرید ؟ قطعا هر دو نوع رفتار اشتباه است . ما در کارگاه ها ، پکیج و مشاوره های خود سعی بر آن داریم که علاوه بر تشخیص آموزش های دقیقی را نیزدر اختیار شما قرار دهیم.

مشاوره تلفنی خوب در زمینه ی اعتیاد نیز باید بتواند در کنار دارو درمانی از نظر روان درمانی به فردی که دچار اعتیاد شده است کمک کند همان طور که می دانید .

 

در زمینه ی اعتیاد باید مسائل روانشناختی فرد ترمیم شود عزت نفس از دست رفته و یا باورهای غلط فرد نسبت به خودش و توانایی هایش باید بازگشت داشته باشد تا بتواند دوباره در خانه ، محیط کار و اجتماع فرد موفق و تاثیرگذاری بشود . خوشحالیم که توانسته ایم یکی از مراکز مشاوره تلفنی خوب در تهران باشیم .

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *