همسرم مرا دوست ندارد چون میل جنسی کمی دارد

همسرم مرا دوست ندارد چون میل جنسی کمی دارد. اکثرا این مورد را شنیده‌ایم ولی آیا می‎دانید دلایل و راه‌حل چیست؟

همسرم مرا دوست ندارد
مشاوره تلفنی و روانشناسی خانه مهر با تیمی مجرب و متخصص

 

 

همچنان در خدمت شما عزیزان هستیم که سوالات مشاوره زناشویی و جنسی شما را از طریق متخصصین و مشاورین سکستراپ مجرب خانه مهر پاسخ دهیم شما عزیزان می توانید در پایان هر مقاله سوالات خود را عنوان کنید و در اولین فرصت به سوالات شما عزیزان پاسخ داده می شود

اگر شما هم مایل هستید که در زمینه مشکلات جنسی و مهارت یابی در زمینه مسائل جنسی اطلاعات بیشتری کسب کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که مقالات زیر را مطالعه فرمایید .

 

مشکلات جنسی زنان را چگونه درمان کنیم ؟

مشاوره جنسی چه کمکی به مشکلات زناشویی میکند

چرا روابط جنسی سرد را تجربه می کنیم ؟

بیماری های مقاربتی و خطرهای رابطه جنسی

بازدارنده های زندگی جنسی خود را بشناسید

 

همسرم مرا دوست ندارد
همسرم مرا دوست ندارد مشاوره جنسی و مشکلات زناشویی چگونه می تواند به شما کمک کند؟

 

 

دلیل بی میلی همسرم را نمی توانم متوجه بشوم و  این باعث شده است که احساس کنم که او مرا دوست ندارد

 

 

یکی از مسائل مهم که همیشه ما به آن تایید کرده ایم این است که دلیل بی میلی جنسی خود را بر مبنای دوست نداشتن نگذارید . لطفا اگر در زمینه بی میلی جنسی دچار مشکل شده اید حتما با متخصصین و مشاورین سکستراپ در میان بگذارید

زیرا بررسی ها نشان می دهد که تعداد کمی از مراجعینی که در زمینه بی میلی جنسی به مشاور سکستراپ مراجعه کرده اند مشکل بی میلی جنسی با علت  پزشکی دارند یعنی تعداد اندکی از آن ها نیاز است که در زمینه پزشکی شروع به درمان کنند یا داروهای خاصی مثل فشار خون ، ضد افسردگی و داروهای قلبی باعث این اتفاق شده است.

اما اکثر افرادی که به علت بی میلی جنسی مراجعه می کنند ، نداشتن آگاهی از مهارت های ارتباطی و حتی روابط جنسی از جمله عوامل اصلی بی میلی جنسی است اما….

 

همسرم مرا دوست ندارد
همسرم مرا دوست ندارد مشاجره و دعوا را با مشاوره ازدواج و خانواده حل کنید طلاق آخرین راه حل است

 

 

مهارت های ارتباطی را چگونه می توان حل کرد ؟

 

اگر فکر می کنید مهارت های ارتباطی چیزی است که شما باید به شکل ذاتی بلد باشید سخت در اشتباهید رابطه زناشویی هم مثل هر موقعیت دیگر نیاز به کسب مهارت دارد و اتفاقا به خاطر الگوهای رفتاری، هیجانی و احساسی که ما از گذشته داریم ممکن است بسیاری از رفتارهای ما نیاز به اصلاح و حل داشته باشد.

بر اساس تجربه چندین ساله رویارویی با زوج ها دریافت کرده ایم که آن ها به جای رفتار جنسی خوب ، با هم معامله جنسی دارند از دیدگاه سکسولوژی در رفتارهای جنسی میان زوجین هیچ هدفی غیر از جلب رضایت مندی ، خوشایندی ، نزدیکی و صمیمیت نباید وجود داشته باشد حال از خود سوال بپرسید که چقدر در زمینه رضایتمندی ، خوشایندی ، نزدیکی و صمیمیت مهارت بلد هستید.

 

چقدر در زمینه ابراز نیازهای خود موفق بوده اید ؟

 

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که فرهنگ تاثیر بسزایی در تربیت جنسی ما داشته است به طور معمول روابط جنسی یا تعاملات جنسی جز مسائل منع شده می باشد و خودسانسوری در زوجین بسیار زیاد است دلیلش هم این است که ما جایی را برای آموزش های جنسی نداشته ایم.

به همین منظور مرکز مشاوره خانه مهر در این زمینه از طریق کارگاه های آنلاین ، حضوری و مشاوره های تلفنی و حضوری توانسته است به بسیاری از زوجین در سر تا سر ایران کمک کند تا در زمینه برکنار کردن باورهای غلط و یا مهارت آموزی قدم بر دارد شما هم باید گستره ذهنی خود را افزایش دهید و دیدتان را در این زمینه باز کنید

 

پیش از قضاوت درباره همسرتان باید با شرایط او توجه کنید

 

زیرا شرایط به شدت روی میل جنسی تاثیر گذار است به طور مثال شما عزیزی که در زمینه بی میلی همسر خود دچار تنش و اضطراب شده اید باید این را در نظر بگیرید که همسر شما چند ساعت بیرون از منزل به کار مشغول است مشکلات مالی او را باعث درگیری های ذهنی کرده است ، به دلیل درگیری با رئیس یا دیگر همکارانش آیا فکر او مشغول شده است آیا نگرانی های مسئولیت های داخل منزل هم بر نگرانی های دیگر او اضافه شده است ؟

اگر شما عوامل استرس زایی در رابطه خود می بینید نمی توانید از فرد انتظار داشته باشید که رفتار جنسی نرمال داشته باشد یا در مقابل شما گونه ای رفتار کند که هیچ کدام از عوامل بالا اتفاق نیفتاده است به طور کلی چون یکی از عوامل تاثیر گذار در رابطه جنسی ذهن و فکر شما است.

 

همسرم مرا دوست ندارد
مشاوره اختلالات جنسی فقط باید توسط یک سکستراپ انجام شود

 

 

چقدر می توانید نیازهایتان را عنوان کنید؟

 

عوامل استرس زا در این زمینه تاثیر گذارند به همین منظور ما به شما پیشنهاد می کنیم که علاوه بر بررسی عوامل بیرونی و درونی ، در زمینه باورهای بنیادی تر هم از متخصصین کمک بگیرید دیدگاه  شما به طور کلی در مورد رابطه جنسی چیست ؟ آیا احساس عذاب وجدان دارید ؟

آیا احساس می کنید که نمی توانید نیازها و هیجانات خود را بروز دهید زیرا از قضاوت همسر خود می ترسید ؟ این ها مسائلی است که در جلسات مشاوره و کارگاه های آموزشی به بهترین نحو می تواند بررسی شود شما به عنوان یک همراه و همدل و همسر می توانید اثرات منفی عوامل مخرب میل جنسی را با اطمینان دادن ، آرام کردن و ایجاد شرایط مناسب و شاد در فضای خصوصی منزل کمی شرایط را تسهیل کنید

 

درک و همدلی یعنی دیده شدن همسر

 

اظهار درک و همدلی شما باعث می شود که همسر شما احساس کند که دیده می شود و شما می توانید حال و روح او را درک کنید . به جای برچسب زدن به همدیگر لطفا در زمینه آرام سازی در زمینه مسائل جنسی همراه همدیگر باشید

شما با این دیدگاه می توانید رابطه عاطفی سالم تری را هم تجربه کنید پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که در این زمینه حتما با مشاورین جنسی و سکستراپ گفتگو کنید و اجازه دهید که رابطه شما جان دوباره ای بگیرد ما نیز در خانه مهر در این زمینه همراه و همقدم شما عزیزان می باشیم .

 

همسرم مرا دوست ندارد
مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج در خانه مهر

 

 

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *