کارگاه تربیت کودک کار آفرین

 

در کارگاه تربیت کودک کار آفرین قرار است با دنیای جدیدی از توانایی و هدایت والدین آشنا شویم

گزیده ای از سخنان مدرس کارگاه خانم رعنا قاسمی مشاوره کودک و نوجوان

 

بدون شک همه ما بزرگ سالانی را می شناسیم که در ایجاد شغل و تولید ثروت سالم بسیار موفق هستند و قطعا بسیار پیش آمده که از خودمان پرسیده باشیم؛ آن شخص چطور توانسته تا این حد در حرفه شخصی خود، خوب و اثر گذار عمل کند؟!

 

پادکست زیر به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری در زمینه ماهیت کارگاه به دست بیاورید :

 

 

 

در این شکی نیست که انسان ها، شرایط و تلاشهای بسیاری در مسیر رسیدن یک نفر به موقعیت یک کار  آفرین موفق، موثر بوده اند. اما بسیاری از این انسان ها و موقعیت ها در عبور یک کارآفرین از مراحل مختلف زندگی اش اثر کلیدی و حیاتی داشته اند که یکی از مهم ترین آن ها، نقشی است که والدین و بستر خانواده در تبدیل یک کودک به یک کار آفرین پر قدرت ایفا می کنند.

 

کارگاه تربیت کودک کار آفرین
کارگاه تربیت کودک کار آفرین در خانه مهر

 

این پدر و مادر هستند که می توانند شیوه فرزند پروری خود را به گونه ای مدیریت کنند که در آینده انسانی را به دنیای بزرگ سالی برسانند که قدرت و توانایی ایجاد کار و خلق ثروت را داشته باشد

 

دغدغه فرزندپروری برای والدین

 

و ما اینجا در خانه مهر، قصد داریم به منظور توانمند سازی پدر و مادر هایی که دغدغه آگاهی و ایجاد تحول اثر بخش در زمینه فرزند پروری را دارند، کارگاه آنلاینی را برگزار کنیم تا در کنار هم بیاموزیم و اقدام کنیم به ایجاد بستری سالم برای رشد کودکانی که می توانند به کمک ما از شخصیتی پر قدرت و خلق کننده ثروت برخوردار شوند.

 

فرزندپروری کودک کار آفرین
فرزندپروری کودک کار آفرین و ویژگی های کودک موفق را میدانید؟

 

 

این کارگاه روز 4 شنبه، 7 اسفند ماه و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. برای ثبت نام تنها کافی است اسم کلینیک خانه مهر را در گوگل سرچ کنید و از طریق سایت، مراحل ثبت نام را انجام دهید.

به این ترتیب، شما از هر نقطه ای که هستید، می توانید به جمع والدین و علاقمندانی بپیوندید که دغدغه توانمندی شخصیت کودکان را دارند.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه برگزاری کارگاه با پذیرش مرکز مشاوره خانه مهر تماس بگیرید

 

 

تربیت کودک کار آفرین
تربیت کودک کار آفرین مهارت و آگاهی لازم دارد

 

مقالات مشابه

دسته‌بندی‌‌ پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *