بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران برای ازدواج موفق

بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران برای ازدواج موفق چگونه عمل می کند ؟ در مقاله قبلی با عنوان مشاوره ازدواج تلفنی تهران با بهترین مشاوران ازدواج به شناخت فردی و چگونگی دست یابی به یک شناخت کامل پرداختیم.

حال قصد داریم در این مقاله با توجه به گفته ی بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران نشانه های عدم آمادگی افراد برای ازدواج را بررسی کنید توجه داشته باشید در مرکز مشاوره تلفنی ازدواج خانه ی مهر در تمام ابعاد مشاورین ما به صورت تخصصی به شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره می باشد.

در این زمینه مقالات زیر را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در زمینه ی ازدواج های پرخطر کسب کنید :

 

اختلال شخصیت اسکیزوتایپال و ازدواج های پر خطر را جدی بگیرید

 

اختلال شخصیت مرزی و ازدواج های محکوم به شکست

 

مشاوره تلفنی ازدواج با کمترین هزینه بهترین انتخاب است

 

 

 

بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران در قدم اول خودشناسی افراد را بررسی می کند

 

 

و بعد مهارت های مهم در بین زوجین را بررسی می کند در زمینه ی بین فردی یکی از عوامل مهم این است که آیا شما به صورت کلی آمادگی برای یک ازدواج را دارید ؟ آیا ازدواج موفقی را در پیش خواهید داشت ؟ چگونه می توانید آن را بررسی کنید.

بعضی از خصوصیات و ویژگی هایی که در زندگی فعلی خود از آن برخوردار هستید می تواند نشانه ی مناسبی برای این باشد که آیا شما می توانید یک ازدواج موفق داشته باشید یا نه ؟

 

در قدم اول همان طور که به یاد دارید در مقاله ی قبلی با عنوان مراکز مشاوره ازدواج تلفنی خوب در تهران را بشناسید به نقاط ضعف و نقاط قوت پرداختیم تا از طریق شناسایی نقاط ضعف و قوت بتوانیم ارتباط سالم تری را تجربه کنیم .

 

اما نکته ی مهم در ادامه ی مقالات این است گمان نکنید که بعد از ازدواج ویژگی ها و خصوصیات شما به صورت خودکار اصلاح می شوند و شرایط ایده آل می شود بلکه دقیقا همین ویژگی هایی که شما آن را انکار می کنید در زندگی مشترک مشکل ساز می شود.

 

 

بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران برای ازدواج موفق
بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران برای ازدواج موفق همراه شما است

 

 

بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران 9 مورد زیر را دقیق ارزیابی می کند

 

 

1 عدم پذیرش مسئولیت در مقابل افراد دیگر

 

آیا شما نسبت به وظایف و مسئولیت هایی که در خانه بر دوش شما می گذارند سستی می کنید و یا به وظایف خود عمل نمی کنید ؟ نسبت به مشکلات زندگی و اعضای خانواده بی تفاوت هستید ؟
2- گاهی افراد نمی توانند یک ارتباط سالم و منطقی با افراد خانواده برقرار کنند یعنی عدم توانایی در برقراری یک ارتباط سالم با اطرافیان می تواند مکان های مختلفی را در بر بگیرد اما مهم ترین آن می تواند اعضای خانواده باشد.

 

وابستگی بیش از حد  زوجین به والدین آسیب زا است

 

3- سومین مورد وابستگی شدید عاطفی بعضی از افراد است که به والدینشان نشان می دهند که قطعا در آینده می تواند تاثیرات منفی در زندگی آن ها داشته باشد . طبق تجربه ی بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران گاهی بعضی از مراجعین بیان می کنند که نمی توانند به صورت تنهایی در مورد مسائل مهم زندگیشان تصمیم بگیرند

آن ها نمی توانند برای زندگیشان برنامه ریزی کنند و توانایی آن که بتوانند بدون نفوذ پدر و مادر کاری را انجام بدهند را ندارند . ما این افراد را جزء افراد وابسته قرار می دهیم که نیاز است که به صورت دقیق توسط یک مشاور مشکلش ارزیابی شود.

 

مدیریت مالی چقدر مهم است ؟

 

4- مورد چهارم ناتوانی افراد در نگهداری دارایی خودشان است گاهی افراد بدون هیچ برنامه ریزی تمام دارییشان را صرف دیگران می کنند . مدیریت ضعیف مالی و یا تصمیم های نادرستی که نسبت به خرج پولتان دارید نیز یکی از ناتوانایی هایی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.
5- پنجمین مورد ناتوانی در کنترل خشم و تنفر است .آیا شما فرد پرخاشگری محسوب می شوید ؟ آیا نسبت به همه چیز واکنشی آنی از خود نشان می دهید ؟ نمی توانید تصمیمات منطقی در چالش ها بگیرید.

 

مهارت های زناشویی باید آموزش داده شوند

6- ششمین مورد ناتوانی در گوش دادن به دیگران است . افرادی که نمی توانند به صورت دقیق به گفته های دیگران گوش دهند قطعا درک دیدگاه های مختلف را هم ندارند اگرمخالف آن ها صحبت کنید قطعا مقابل شما جبهه می گیرند.
7 مورد هفتم لذت گرایی و مهم بودن علایق شخصی نسبت به دیگران است طبق تجربه بهترین مشاور ازدواج تلفنی در تهران گاهی جوانان حتی نمی توانند بپذیرند که نسبت به علایق و خواسته های فرد مقابلشان کوتاه بیایند

و یا مسئولیت و تعهداتی نسبت به فرد مقابل را به گردن بگیرند آیا فکر می کنید شروع یک زندگی با کسی که نمی تواند شما را درک کند و مسئولیت قسمتی از زندگی را به عهده بگیرد ازدواج منطقی خواهد بود ؟

 

بلوغ فکری و ذهنی در زوجین

 

8- مورد هشتم سرگردانی بعضی از افراد است که در موقعیت های تحصیلی و شغلی و حتی ارتباط گیری با دوستان نیز همیشه در یک شک و شبه وجود دارند ، شغل ثابتی ندارند ، رشته ی تحصیلی موفقی را پشت سر نگذاشته اند و به صورت مکرر و مداوم دوستانشان و عقایدشان را تغییر می دهند در این زمینه ما به بلوغ فکری اشاره می کنیم.

 

درمان مشکلات روانی قبل از ازدواج

9- مورد بعدی افرادی است که دچار اختلالات روانی مثل افسردگی ، اضطراب ، وسواس های اجباری و یا اختلالات شخصیت هستند که این را شما نمی توانید به تنهایی تشخیص دهید

طبق پژوهش های بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران بسیاری از ازدواج هایی که به بن بست می خورد به دلیل آن است که زوجین قبل از شروع زندگی از لحاظ روانی خودشان و همسرشان را مورد سنجش قرار نداده اند اگر با تمام این چالش های گفته شده وارد زندگی مشترک شوید خودتان را برای روبروشدن با جنجال ها و مشکلات بین فردی شدید آماده کنید.

 

جهت اطلاع از خدمات تخصصی بهترین مشاوره ازدواج تلفنی در تهران می توانید به صفحه ی اصلی ما مراجعه کنید تا در تمام ابعاد مشاوره توسط متخصصین ما راهنمایی شوید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *