بهترین مشاوره تلفنی ازدواج و باورهای نادرست ازدواج

بهترین مشاوره  ازدواج  از باورهای نادرست ازدواج می گوید قبل از هر چیز لازم است که به شما بگوییم که در مرکز مشاوره تلفنی خانه مهر در تمام زمینه ها به صورت تخصصی و حرفه ای خدمات مشاوره را به صورت آنلاین و تلفنی به شما عزیزان ارائه می دهیم.

زمینه های تخصص در خانه ی مهر گسترده است سعی کرده ایم تمام ابعاد مهم و اساسی روانشناسی را پوشش دهیم به طور مثال در زمینه ی مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره خیانت ، مشاوره ازدواج تلفنی ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره بیماری خاص ، مشاوره اختلالات شخصیت و بالینی هر کدام به صورت جداگانه توسط بهترین متخصصین آماده ارائه خدمات می باشیم .

 

بهترین مشاوره تلفنی ازدواج و باورهای نادرست ازدواج

 

 

در زمینه ی بهترین مشاوره تلفنی ازدواج هم خوشبختانه توانسته ایم یکی از مراکز معتبر در زمینه ی مشاوره تلفنی باشیم زیرا در همین زمینه به صورت تخصصی و ریزتر مثل مشاوره تلفنی قبل از ازدواج ، مشاوره تلفنی زوج درمانی ، مشاوره تلفنی طلاق ، مشاوره تلفنی خیانت ، مشاوره تلفنی جنسی فعالیت می کنیم .
حال در زمینه ی پرسش و پاسخ از بهترین مشاوره تلفنی ازدواج و باورهای نادرست در زمینه ی ازدواج به مسائلی می پردازیم که باورهای غلط و نادرست شروع یک رابطه را برای شما عنوان می کند.

 

مقالات مشابه زیر را در صورت تمایل مطالعه بفرمایید:

مشاوره تلفنی ازدواج با کمترین هزینه بهترین انتخاب است

 

چرا مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی مهم است

 

مشاوره قبل از ازدواج و مشاور ازدواج را جدی بگیرید

 

مشاوره ازدواج و مشاوره پیش از ازدواج چه فایده ای دارد

 

 

جملات زیر را بخوانید آیا شما هم درگیر همچین افکاری شده اید ؟

 

 

جملاتی مثل : زوجین مناسب هیچ گاه دعوا نمی کنند و خشمگین نمی شوند ، زوج خوشبخت هیچ اختلاف فکر و سلیقه ای ندارد ، در زندگی مشترک باید تمام خواسته ها و نیازهای زوجین برآورده شود ، ازدواج خوب یعنی خوشبختی کامل ، آیا شما هم همچین تصوراتی نسبت به شروع یک رابطه ی زناشویی دارید ؟  بهترین مشاوره تلفنی ازدواج شما را به شناخت یک ازدواج کامل می رساند.

 

بهترین مشاوره تلفنی ازدواج از ارتباط کامل می گویید

 

 

ارتباط کامل یعنی چه ؟ ارتباط کامل به معنای این نیست که تضمین صد در صدی برای شروع یک زندگی و یک ارتباط وجود داشته باشد اما می توان فاکتورهایی که می تواند یک رابطه ی سالم را پیش بینی کند بشناسید

و در صدد ترمیم و یا آموختن آموزش هایی در این زمینه بشوید مثل ارتباط خوب ، مهارت های حل مسئله ، شناخت ارزش ها و عقاید و تشابه در نحوه تفکر و باورهای زندگی ، شناخت مشکلات ، نقاط ضعف و قوت فردی که می تواند در رابطه ی زناشویی به شما کمک کند.

تا بدون نگاهی مقرضانه در چالش ها ایرادهای خود را بپذیرید یکی دیگر از باورهای غلط در ازدواج به گفته ی بهترین مشاوره تلفنی ازدواج این است : عشق کافی است و تلاش من نیز می تواند همه ی مشکلات را حل کند .

 

 

بهترین مشاوره تلفنی ازدواج و باورهای نادرست ازدواج
بهترین مشاوره تلفنی ازدواج و باورهای نادرست ازدواج

 

 

من می توانم بعد از ازدواج همسرم را تغییر دهم

 

 

یک تفکر غالبی که شما می توانید بعد ازدواج فرد مقابل تان را تغییر دهید و یا اگر یک تنه تلاش کنید می توانید مشکلات را حل کنید باعث می شود که به مرور زمان احساس افسردگی و شکست خوردگی بکنید.

ازدواج یک رابطه ی دونفره است که باید بتوانید مشکلات را با یکدیگر حل کنید تلاش یک طرف به تنهایی نمی تواند تاثیر مثبتی داشته باشد . مبحث بعدی کافی بودن عشق است

اگر عاشق کسی باشم دلیل کافی است برای یک ازدواج موفق اگر تنها سلاح و معیار شما عشق باشد نمی توانید توانایی های اساسی که به صورت فردی و بین فردی و به صورت معقول باید در نظر بگیرید را لحاظ کنید.

 

 

عشق لازمه ی شروع یک رابطه است

 

 

اما همه چیز نیست یکی از مسائل مهم در زمینه بررسی مشاوره ی پیش از ازدواج این است که شما از نظر روانی و یا مشکلات شخصیتی به صورت دقیق ارزیابی می شوید بعد از ارزیابی مشاوره فردی را ادامه می دهید بعد از آن می توانید مهارت های بین فردی ، مهارت های حل مسئله ، مهارت گوش دادن و یا انواع و اقسام مهارت های یک رابطه ی سالم را آموزش ببینید.

ازدواج یکی از مهم ترین و اساسی ترین انتخاب های شماست که باید برای بهبود یک رابطه و داشتن یک زندگی سالم در وهله ی اول خودتان را به صورت کامل بشناسید تا بتوانید بر مبنای نیاز و خواسته های درونی فرد مقابل را انتخاب بکنید

بعد از آن می توانید به آموزش و یادگیری مهارت های زناشویی و یک زندگی سالم بپردازید.

 

 

آموزش به زوجین کمک می کند زندگی بهتری را تجربه کنند

 

 

به گفته ی بهترین مشاوره تلفنی ازدواج زمانی که زوجین برای مشاوره قبل از ازدواج به مراکز مشاوره مراجعه می کنند و آموزش های لازم را در آن زمینه می گیرند سطح زندگی سالم تری را تجربه خواهند کرد

زیرا زمانی که شما با یک چالش در زندگی روبرو می شوید بر مبنای الگوهای غلط آموخته شده ی خود رفتار نمی کنید بلکه الگوهای جدیدی که از طریق آموزش یاد گرفته اید را به زندگی خود تزریق می کنید تا بتوانید بهترین عملکرد و نتیجه را داشته باشید.

 

کمال گرایی را کنار بگذارید

 

 

یکی دیگر از باورهای غلط و آسیب زننده به ارتباط سالم باورهای کمال گرایانه و ایده آل گرایی در انتخاب همسر است . باورهای کمال گرایانه باعث می شود که تاخیر زیادی در انتخاب همسر در جوانان ایجاد شود

که با کلماتی مثل دقت وسواسی و یا بهانه جویی نیز یاد می شود به هر حال باورهای کمال گرایانه چه در ازدواج و چه در انتخاب همسر می تواند باعث شود که شما با فرد مقابل دچار مشکل شوید

زیرا هیچ چیز شما را راضی نمی کند و روز به روز به دنبال به دست آوردن موقعیت چه از لحاظ اجتماعی یا مالی باشید .

 

مشکلات فردی را با بهترین مشاوره تلفنی ازدواج حل کنید

 

 

به همین دلیل است که تاکید بهترین مشاوره تلفنی ازدواج برای این است که قبل از شروع زندگی حتما از لحاظ شخصیتی و روانی خودتان را آنالیز کنید

تا با مشکلات فردی وارد یک رابطه نشوید زیرا به مرور زمان مشکلات فردی شما در رابطه پررنگ تر می شود .

این باور را که با ازدواج مشکلات شما حل می شود را کنار بگذارید بلکه این دیدگاه را داشته باشید که با شروع یک زندگی تمام اخلاق های شما چه بسا پررنگ تر هم می شوند .

 

جهت اطلااع از خدمات تخصصی مرکز مشاوره خانه مهر به صفحه ی اصلی ما مراجعه کنید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *