بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی در تهران

بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی یکی از خدمات تخصصی مرکز مشاوره تلفنی خانه ی مهر محسوب می شود . همان طور که می دانید ما در مرکز مشاوره تلفنی خانه ی  مهر در تمام خدمات روانشناختی مشاورین و متخصصین مجرب و دوره دیده در همان تخصص را داریم.

مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه ی مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی

 

 

اما در زمینه ی بهترین مشاوره فردی و طرحواره درمانی نیز زمانی که شما دچار تعارضاتی در رابطه خود و یا ارتباط با افراد نزدیک زندگی خود می شوید متخصصین در این زمینه می توانند به شما کمک کنند .

گاهی افراد در زندگی خود شیوه های ناکارآمدی را برای کنار آمدن با مشکلات استفاده می کنند که این شیوه های ناکارآمد یا تله ها در مشکلات ارتباطی با همسر ، محیط کار ، اجتماع فرد را دچار مشکل می کند .

همان طور که می دانید طرحواره و یا تله های زندگی و یا می توان گفت الگوهای رفتاری اشتباه همه ی آدم ها به دلیل تجارب ناخوشایند با والدین و ناکامی در ارضای نیازهای هیجانی اساسی می باشند

به همین دلیل گاهی ما به دلیل محروم شدن از محبت ، مهر ، صمیمیت و یا رفتارهای خطای والدین الگوهای اشتباهی را درون خود نهادینه می کنیم که در سطح ناهشیار ما قرار دارد حال در زندگی مشترک خود نیز از همین روش های ناکارآمد استفاده می کنیم .

 

در صورت تمایل مقالات مشابه در زمینه ی طرحواره درمانی را مطالعه بفرمایید:

 

آیا طرحواره درمانی برصمیمیت روابط زناشویی اثر می گذارد ؟

 

با طرح واره درمانی از روابط مخرب تکراری نجات پیدا کنید

 

 

بهترین مشاوره تلفنی فردی با مشاورین ازدواج خانواده در ارتباط است.

 

 

گاهی زمانی که افراد به مشاوره ازدواج مراجعه می کنند متخصصین ما آن ها را برای مشاوره فردی ارجاع می دهند زیرا زمانی که شما خودتان را نشناسید و مشکلات فردی خود را حل نکنید نمی توانید انتخاب و تصمیم عاقلانه و درستی را نسبت به زندگی خود بگیرید پس قبل از پرداختن به مسائل بین  فردی بی شک  مشکلات فردی باید حل شود

دقیقا بر روی نگرش ، باور و نگاه شما به مسائل کار می شود تا بتواند  قسمتی مشکلات رفتاری و گفتاری شما را حل کنند . حال ما در این مقاله قصد داریم به یکی از تله های زندگی و همان طرحواره درمانی بپردازیم. تا شما ببینید که یکی از رویکردهای درمانی بهترین مشاوره تلفنی فردی چگونه است .

 

مشاوره فردی
بهترین مشاوره تلفنی فردی
در خانه مهر توسط بهترین روانشناسان

 

 

بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی

 

ما از طریق طرحواره درمانی در وهله ی اول به تجاربی که منجر به شکل گیری تله ی مورد نظر است می پردازیم به طور مثال افرادی که به طرحواره معیارهای سخت گیرانه دچار می شوند افرادی هستند که احساس می کنند همیشه تحت فشارند ، هیچ گاه روی آرامش را نمی بینند و از لحاظ درونی از زندگی لذت نمی برند

آن ها آنقدر به خودشان سخت می گیرند که پیشرفت های زیادی در زندگی خواهند داشت اما دائم در حال جنگیدن هستند چه در تحصیل چه در کار چه در ورزش .

حتی برای انتخاب شریک زندگی هم معیارهای بسیار سخت گیرانه ای دارند انگار در جستجوی ناکجا آباد هستند زندگی این افراد از نگاه دیگران بسیار ایده آل و جذاب است اما آن ها  خودشان هیچ گاه راضی نیستند.

همیشه به دنبال بهترین هر چیز هستند بهترین خانه ، بهترین کار ، بهترین فرزند . نظم و ترتیب در کارها برایشان جایگاه خاصی دارد چهارچوب ها و قواعد خشکی برای خود منظور می کنند.

 

باید نبایدهای بی چون و چرا به شما آسیب می زند

 

 

اما زمانی که افراد با چنین فردی که دچار تله ی سخت گیرانه است روبرو می شوند متوجه می شوند که قوانین آن ها غیر معقول است اما خودشان چنین دیدگاهی ندارند بلکه فکر می کنند لازمه زندگی تمام این قوانین و قواعد است.

کسانی که گرفتار این تله می شوند موفقیت های زیادی را کسب می کنند اما همیشه احساس ناکامی دارند . یکی از نشانه های جسمی افرادی که معیارهای سخت گیرانه و کمال گرایانه ای دارند تحریک پذیری و سندروم روده ی تحریک پذیر است که درگیرش می شوند.

آن ها علائمی مثل فشار خون ، زخم معده ، زخم کولیت ، بی خوابی ، خستگی ، حملات وحشت زدگی ، ضربان قلب نامنظم ، چاقی ، کمر درد ، مشکلات پوستی ، آسم و آرترز را تجربه می کنند که ریشه ی تمام این مشکلات جسمی استرس است .

 

معنای زندگی از نگاه آنها چگونه است

 

 

معنای زندگی از نگاه آن ها کسب و کار و موفقیت است همان طور که می دانید بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی قصد دارد تا بتواند با بررسی دقیق این مشکلات فرد را متوجه رفتارهای کمال گرایانه اش بکند

اما همان طور که می دانید تمام این ویژگی ها مربوط به دوران کودکی است و به خانواده و والدین برمی گردد به همین دلیل است که بهترین مشاوره تلفنی فردی از طریق طرحواره درمانی و ریشه یابی مشکلات اقدام می کنند

قطعا چنین فردی در زندگی نیز با همسر خود دچار مشکل می شود اگر ما تاکید می کنیم که قبل از شروع زندگی  شما از متخصصین و مشاورین ازدواج و خانواده کمک بگیرید.

 

احساس پوچی و بی معنایی در زندگی شما وجود دارد؟

 

 

به این دلیل است که قبل از آن که از لحاظ روانی خودتان و همسرتان را دچار آسیب کنید مشکلات فردی خود را در سطح پیشرفته حل کنید . توجه داشته باشید به طور مثال فردی که دچار این تله هست مدام به دلیل ناتوانی در رسیدن به معیارهای دلخواهش احساس درماندگی و ناراحتی می کند وقتی قرار است دست به کاری بزند ممکن است سخت دچار اضطراب شود .

 

دغدغه ی اصلیش زمان است انگار با زمان مسابقه گذاشته است باید کارهای زیادی را انجام بدهد که وقت ندارد ، دائم وقت از دستش می رود و مدام به ساعت نگاه می کند اگر زندگی کمی معمولی شود

احساس پوچی و بی معنایی می کند و دچار افسردگی می شود قطعا چنین فردی باید بتواند مشکلات عمیق خودش را در وهله ی اول بررسی و حل کند تا بتواند فردی موفق و خوشحال و همسر مناسبی باشد .

بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی دقیقا روی تمامی این مسائل از طریق تست و مصاحبه ی بالینی به مشکلات شما می پردازند .

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *