مشاوره تلفنی ترک اعتیاد با بهترین مشاوران

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد با بهترین مشاوران در خانه مهر در حال اجرا می باشد ما از طریق مشاوران تلفنی خود در تمام ابعاد روانشناختی متخصصینی را در نظر گرفته ایم تا بتوانند به شما کمک کنند.

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد یکی دیگر از آن مواردی است که در خانه مهر به صورت تخصصی بررسی و ارزیابی می شود اگر نمی توانید به هر دلیلی از مشاوره حضوری کمک بگیرید می توانید مشاوره تلفنی ترک اعتیاد را برای حل مشکلات خود انتخاب کنید.

در صورت تمایل مقالات زیر را مطالعه بفرمایید تا در زمینه مشاوره اعتیاد اطلاعات بیشتری کسب کنید:

 

مشاوره اعتیاد و ترک اعتیاد برای زندگی دوباره

 

مشاوره ترک اعتیاد و مراکز مشاوره حامی جوانان کشور

 

گاهی ممکن است شما با مشکل و چالشی در خانه مواجه شوید و ندانید که چطور می توانید واکنش درست و منطقی از خود نشان دهید در آن زمان می توانید مشاوره تلفنی ترک اعتیاد خانه مهر را همراه و همگام خود بدانید ما در مقاله قبلی با عنوان مشاوره تلفنی اعتیاد و بهترین روش ترک اعتیاد به کلیاتی در زمینه ی اعتیاد پرداخته ایم.

 

 

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد با بهترین مشاوران

 

 

حال قصد داریم که آثار مصرف مواد مخدر افیونی را برای شما شرح دهیم . مشاوره تلفنی ترک اعتیاد با بهترین مشاوران مواد مخدر روی مغز افراد بسیار تاثیر می گذارد

زیرا به سرعت وارد مغز می شود ، تفکر را کند می کند و واکنش های فرد آهسته می شود درست است که باعث ایجاد احساس سرخوشی و خیال بافی می شود

اما بسیار موقت است و بعد از آن واکنش های عصبی و احساس سرگیجه در فرد ایجاد می شود . مواد مخدر روی بدن نیز تاثیر زیادی می گذارد باعث احساس شل شدگی عضلات ، ضعف و ناتوانی در تنفس ، کاش ضربان قلب و فشار خون نیز می شود در مواردی نیز باعث کاهش اشتها ، به وجود آمدن یبوست ، تهوع و استفراغ نیز می شود .

 

 

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد از وابستگی می گوید

 

 

مهم تر از آن ، مواد مخدر به دلیل آن که باعث وابستگی و اعتیاد می شود ممکن است باعث مرگ افراد شود زیرا به قلب و سیستم عصبی بسیار فشار منفی وارد می کند.

این را بدانید که مواد مخدر به شدت اعتیاد آور اند زیرا این مواد دقیقا روی مناطقی از مغز تاثیر می گذارد که باعث ایجاد وابستگی در بدن شما می شوند

 

این جمله را فراموش کنید که ممکن است افرادی بعد از کشیدن و یا تست کردن مواد مخدر به آن اعتیاد پیدا نکنند زیرا در حیطه ی توان و کنترل افراد نیست همان طور که گفته شد مواد مخدر مستقیما بر روی مناطقی از مغز که باعث ایجاد وابستگی می شود تاثیر می گذارد

مواد مخدر باعث اختلالات جنسی در زنان ومردان می شود در مردان باعث کاهش میل جنسی و توان جمسی می شود و در زنان باعث بی نظمی قاعدگی و کاهش قدرت باروری در آن ها می شود.

 

ظاهر شما تغییر می کند

 

 

توجه داشته باشید که مواد مخدر باعث تغییراتی در ظاهر شما نیز می شود به طور مثال رنگ پوست به سمت کدری و لب ها تیره می شود و به علت سوء تغذیه ای که از کاهش اشتها به فرد دست می دهد.

باعث از بین رفتن بافت عضلانی و کاهش وزن می شود مشاوره تلفنی ترک اعتیاد دقیقا قصد دارد تا شما عزیزان را با عنواع مواد مخدر ، علائم و یا در مرحله ی بعدی در درمان همراه شما باشد.

اگر نیاز باشد با توجه به تشخیص شما را به مشاورین و متخصصین حضوری ارجاع می دهند و در صورت لزوم می توانید از طریق مشاوره تلفنی ترک اعتیاد اطلاعاتی را در زمینه ی مقابله و یا شک هایی که در ذهنتان ایجاد می شود را حل کنید.

به طور مثال یکی دیگر از عوامل مخدر و تاثیر گذار در مواد مخدر در بدن اختلالات روانی است مواد مخدر باعث بیماری هایی مثل افسردگی ، شیدایی یا مخلوطی از این دو می شود .

 

 

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد با بهترین مشاوران
مشاوره تلفنی ترک اعتیاد با بهترین مشاوران همراه شما عزیزان است

 

 

 مشاوره تلفنی ترک اعتیاد اختلالات خواب و غذا را عنوان می کند

 

 

به گفته ی مشاوره تلفنی ترک اعتیاد اختلالات خواب نیز در کنار اختلالات خوردن در این افراد دیده می شود . توجه داشته باشید تمام این موارد را که کنار هم می گذارید قطعا تهدید بزرگی برای حضور شما در اجتماع می شود.

فردی که به اعتیاد دچار می شود به مرور زمان از لحاظ شغلی ، اجتماعی و تحصیلی دچار آسیب می شود زیرا هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ جسمانی تاثیرات مخربی را بر شما می گذارد .

افرادی که از طریق تزریق مواد مخدر اقدام می کنند در معرض بیشتر بیماری های خطرناک هستند تزریق مواد مخدر باعث بیماری هایی مثل هپاتیت B ، هپاتیت C ، ایدز و بیماری های دیگر خونی و پوستی می شود که متاسفانه تمام این بیماری ها به شرکای جنسی و نوزادان هم انتقال پیدا می کند .

 

آیا شما با پیشگیری اعتیاد آشنا هستید؟

 

 

توجه داشته باشید قبل از آن که جوان و نوجوان شما به مسائل و مشکلات اعتیاد دچار شود در زمینه ی پیشگیری آن قدم بردارید متاسفانه والدین امروزی در زمینه ی اعتیاد و مشکلات جسمی هیچ گونه اطلاعاتی ندارند و فقط سعی می کنند که با انکار کردن این مسئله فرزند خود را در امان نگه دارند.

اما با توجه به تجارب مشاوره تلفنی ترک اعتیاد اگر در زمینه ی پیشگیری بتوانیم قدم های مثبتی را برداریم به راحتی می توان بسیاری از آسیب های آن جلوگیری کرد.

به همین دلیل در مرکز مشاوره خانه ی مهر در زمینه ی اعتیاد و مواد مخدر همایش ها و کارگاه هایی برای آگاه سازی والدین برگزار می شود . در مقاله ی قبلی با عنوان مشاوره تلفنی ترک سیگار و جلوگیری از بازگشت مجدد به عنواع دیگری از مواد مخدر و آثار مخرب آن می پردازیم .

 

مواد مخدر تمام عملکرد جوانان را تحت تاثیر قرار می دهد

 

 

توجه داشته باشید مصرف مواد مخدری مثل حشیش و ماری جوآنا بر عملکرد شما مثل رانندگی و فعالیت های جنسی خطرناک تاثیرگذار است علاوه بر آن که روی بعد روانی شما مثل قضاوت ، حافظه ، توجه ، افسردگی و اضطراب تاثیر می گذارد در زمینه ی واکنش های اجتماعی نیز بسیار تاثیرهای مخربی دارد.

جهت اطلاع از خدمات تخصصی تلفنی و حضوری مرکز مشاوره خانه مهر به صفحه ی اصلی ما مراجعه کنید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *