مشاوره تلفنی خانواده در تهران و کاهش طلاق زوجین

مشاوره تلفنی خانواده در تهران یکی از خدمات تخصصی روانشناختی محسوب می شود . خانه مهر نیز توانسته است یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی خانواده در تهران باشد .

همان طور که می دانید خانواده و ازدواج یکی از مهم ترین ارکان جامعه محسوب می شوند زیرا بسیاری از الگوها و مشکلات افراد در نوجوانی و جوانی به خانواده برمی گردد

ازدواج هم یکی از آن تصمیماتی است که زیر بنای آن خانواده در شکل گیری خصوصیات اخلاقی زوجین نقش بسزای داشته اند پس به همین منظور مشاوره تلفنی خانواده در تهران سعی می کند تا مشکلات را به صورت عمیق و تخصصی حل کند تا زوجین ، هم انتخاب بهتری داشته باشند و هم از مشاجرات و اختلافات زناشویی کاسته شود .

 

 

مشاوره تلفنی خانواده در تهران و کاهش طلاق زوجین

 

 

خانه مهر یکی از بهترین مراکز مشاوره تلفنی در تهران محسوب می شود زیرا اصول اصلی یک مشاوره تلفنی خوب را رعایت کرده است ما در زمینه ی روانشناختی در تمام ابعاد مثل:

زمینه های تخصص در خانه ی مهر به صورت تفکیک شده و بسیار گسترده است مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ( مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت ، مشاوره سکس تراپی ) مشاوره کودک نوجوان ، مشاوره اعتیاد، مشاوره امید به زندگی سالمندان ، مشاوره بیماری های خاص مثل ایدز ، ام اس ، سرطان در تمام زمینه های نامبرده شده می توانید از طریق اپراتور به متخصص در همان زمینه وصل شوید  همان طور که می دانید ما در خانه مهر توانسته ایم تمام خدمات روانشناختی را به صورت تفکیک شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

همان طور که می دانید در مشاوره تلفنی خانواده هم مانند مشاوره تلفنی ازدواج ، مشاوره فردی نقش مهمی را ایفا می کند یعنی از طریق ارزیابی مشکلات فردی ، مشکلات بین فردی را حل می کند

به همین منظور با توجه به تجارب مشاوره تلفنی خانواده در تهران تله های زندگی و طرحواره یکی از مسائلی است که در مشکلات عاطفی خانواده و زوجین تاثیر بسزایی دارد .

 

مشاوره تلفنی خانواده در تهران از طرحواره ها می گوید

 

 

به طور مثال یکی از تله های قابل بررسی ، تله زندگی آسیب پذیری است . چه تجاربی در گذشته باعث می شود که این تله ی زندگی در فردی شکل بگیرد .

احساس اولیه ای که به تله ی زندگی آسیب پذیری مربوط می شود اضطراب است فردی که دچار این تله از زندگی است هر لحظه احساس می کند که یک اتفاق فاجعه باری در راه است .

زمانی که کسی درگیر آسیب پذیری می شود از یک سو احتمال بروز خطر را بالا می برد و از سوی دیگر ظرفیت و توان مقابله در آن کاهش پیدا می کند .

قطعا افراد ترس های زیادی تجربه می کنند که محتوای این ترس ها بستگی به تله ی زندگی آسیب پذیری دارد موقعیت ها و حوزه هایی که فرد دچار اضطراب و ترس می شود شامل سلامتی و بیماری ، خطر ، فقر و از دست دادن کنترل است.

 

در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر مقالات مشابه در زمینه ی مشاوره فردی و طرحواره درمانی را مطالعه بفرمایید:

 

بهترین مشاوره تلفنی فردی و طرحواره درمانی در تهران

 

آیا طرحواره درمانی برصمیمیت روابط زناشویی اثر می گذارد ؟

 

با طرح واره درمانی از روابط مخرب تکراری نجات پیدا کنید

 

 

ترس از سلامتی و بیماری باعث چه چیزی می شود؟

 

 

یعنی هر کسی می تواند در یکی از این 4 حوزه دچار اضطراب شود . به طور مثال اگر در سلامتی و بیماری باشد احتمالا دچار خود بیمار انگاری می شوند ، مدام نگران سلامتی خودشان هستند و این نگرانی برخی اوقات به وسواس درباره سلامتی تبدیل می شود .

این افراد به کرات به پزشک مراجعه می کنند و اما پزشکان سلامتی آن ها را تایید می کنند اما آن ها استرس دارند که دچار بیماری لاعلاجی بشوند .

به گفته ی مشاوره تلفنی خانواده در تهران شاید برای شما عجیب باشد که چرا تله های زندگی بررسی می شود اما زمانی که یک نفر با مشکلات بین فردی مثل این که همسر من دائما بیمار است ، همسر من مدام نگران از دست دادن مسائل مالی و یا در خطر افتادن امنیت اطرافیانش است و دچار تنش می شوند اولین چیزی که بررسی می شود شخصیت خود فرد است .

 

مشاوره تلفنی خانواده در تهران و کاهش طلاق زوجین
خانه مهر مشاوره تلفنی خانواده در تهران و کاهش طلاق زوجین

 

 

مقالات زیر به شما کمک می کند در زمینه ی خدمات اصلی خانه مهر اطلاعات بیشتری به دست آورید:

 

مشاوره تلفنی عشق و ازدواج در مرکز خانه مهر

 

مشاوره قبل از طلاق شانس دوباره ای برای زندگی مشترک

 

مشاوره طلاق تلفنی ۲۴ ساعته در تهران و شهرستانها

 

بهترین مشاوره تلفنی کودک در تهران و شهرستانها

 

مبادا امنیت خودم و اطافیانم را از دست بدهم؟

 

 

همان طور که دیدید افرادی که دچار تله ی آسیب پذیری باشند به صورت ناخودآگاه و از گذشته رفتارهایی در آن ها تلقین شده و ثابت شده است به همین دلیل نیاز است که مشاوره فردی را در زمینه ی هم ازدواج و هم خانواده بررسی کند .

اگر آسیب پذیری برای خطر باشد فرد مدام احساس می کند که مبادا امنیت خودش و اطرافیانش به خطر بیفتد . آرامش و آسایش از زندگی این افراد حذف می شود و آن قدر همیشه مراقب و مواظب هستند که مبادا خطری امنیت آن ها را در خطر بیندازد همیشه دچار اضطراب و استرس می شوند .

آن ها همیشه احساس می کنند کسی به آن ها حمله می کند ، از حوادث ناگواری مثل تصادف ، سقوط هواپیما ، بسیار می ترسند. این حوادث پیش بینی ناپذیر و کنترل ناپذیر در آن ها به قدری اضطراب ایجاد می کند که از رفتن به سفر با چنین وسیله هایی خود داری می کنند.

این مدام گوش به زنگ بودن باعث می شود که هم خود فرد و هم اطرافیانش دچار تنش و اضطراب شوند .

 

مشاوره تلفنی خانواده در تهران و کاهش طلاق زوجین
مشاوره تلفنی خانواده در تهران و کاهش طلاق زوجین

 

اگر فقیر شوم چه می شود؟؟؟

 

 

مورد بعدی به گفته ی مشاوره تلفنی خانواده در تهران آسیب پذیری در فقر است . اگر فردی در این زمینه آسیب پذیر باشد نگرانی مالی یک لحظه ذهن او را راحت نمی گذارد به گونه ای غیر واقع بینانه می ترسد که مبادا ورشکست و آواره خیابان ها شود .

مهم نیست که وضعیت مالی او چگونه باشد و چه قدر درآمد داشته باشد ، اما مدام نگران است ، تصور می کند که مرز باریکی بین ثروتمندی و فقر وجود دارد . هر لحظه احتمال می دهد که تمام سرمایه اش را به باد دهد و در دام فقر بیفتد .

این نگرانی ها به قدری آسیب زا و غیر منطقی هستند که عملکرد فرد را پایین می آورند .

 

مشاوره تلفنی خانواده در تهران و گذشته درمانی

 

 

دقیقا ریشه ی تمام این مشکلات به خانواده برمی گردد افراد ممکن است والدینی داشته باشند که ترسو و محتاط باشند آن ها در حوزه های خاصی همیشه در حال گوشزد کردن و هشدار دادن به شما هستن که بیشتر توجه کنید و یا به صورت بیمار گونه ای شما را از یک سری مسائل ترسانده اند .

همان طور که می بینید بسیاری از رفتارهای شما در گذشته بر مبنای الگوهای والدین شکل گرفته است اما قصه به اینجا ختم نمی شود تمامی این رفتارها در غالب روانشناختی می تواند تغییر کنند و انتخاب و کنترل دست شما است .

به همین منظور مشاوره تلفنی خانواده در تهران همیشه تاکید می کند که شما می توانید قبل از آن که به ناامیدی و مشاجرات خانوادگی خود ادامه دهید از متخصصین کمک بگیرید تا همراه شما باشند تا مشکلات فردی خود را در سطح عمیق حل کنید قطعا زمانی که مشکلات گذشته حل می شود شما زندگی شادتری را هم تجربه خواهید کرد .

 

مرکز مشاوره خانه مهر با افتخار توانسته است در زمینه ی درمان های فردی چه به صورت فردی و چه به صورت گروهی قدم های مثبت زیادی را بردارد جهت اطلاع از خدمات تخصصی ما به صفحه ی اصلی مراجعه کنید

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *